User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 500 HP Golf GT 1.4 TSI şaka değil :)

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    500 HP Golf GT 1.4 TSI şaka değil :)

    Şaka değil

    Arkadaşlar specleri tam vermese de aracın 500HP olduğunu iddia ediyor. Bir çok parça custom olarak hazırlatılmış ve hazırlanmış. Kullanılan turbo triple ball bearing billet COMP CT2 5858. Tabi alt devirdeki lag için compressor de büyütülmüş. Değişen başka parçalar da ilerleyen sayfalarda mevcut ancak specler tam olarak yok ve darmadağın bir halde...

    Anyone? Modified Golf MK5 1.4 Tsi GT over 500Bhp????? - uk-mkivs

  2. #2
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu dünyada boşuna yaşıyoruz, g.tümüzü kaşıyoruz

  3. #3
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biri suna aciklik getirsin ya getcekmi?

  4. #4
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu hızlı hızlı geçtimde

    resim falan dışında

    ne bi video ne bi dyno çıktısı goremedim

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #5
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu adamlar işin sonunda minumun para ile maxsimun güç alıyorlar vede sorunsuz.İncelemek lazım.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  6. #6

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kim açıklayacak ?

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında bir tane rölanti videosu var. Hatta ben bir tane daha araba görmüştüm onu bulamıyorum. O da 560PS di Bunu oem krankla mı yapıyorlar anlamadım?

    Bu arada manuel R32 var mı?

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Durango Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu dünyada boşuna yaşıyoruz, g.tümüzü kaşıyoruz
    Duhan, sayfaların devamında bir tane sadece hybrid turbo ile alınmış 293HPlik başka bir arkadaşının dynosu var.

  9. #9

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu hala netleşmemiş gördüğüm kadarıyla . elemandan haber bekleniyor. bitmiş birşey yok .. bu arada güney kıbrıstaymış adam

  10. #10
    Burak53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Çengelköy
    Mesaj
    461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf'ünü 500 hp'ye çıkarmayı planlayan bi arkadaş var ortada. Konu açıp soruyor var mı daha önce modlayan falan bilgi için lazım falan diyor. Sonra birileri imkansız en fazla 250-300 yapabilirsin diyor oem parçalarla. O da itiraz ediyor düşük devirlerde sorun yaşamamak için kazanı büyütmekten falan bahsediyo.

    sonra biri çıkıp şunu yazıyo;

    BRM F1, 50 years old.

    They made a 1.3 V16 with charger push over 600bhp with 78psi of boost.

    Now say its not possible :P

    Tom




    Diyo ki hacı abinin biri 1.3 motor v16 bi aracı 600 küsür hp'ye çıkarmış koçum, yani imkansız diye bişi yok diyo son noktayı koyuyo

    gerisini sıkıldım okumadım
    https://www.instagram.com/rr_ek_project/
    inananlar mutludur, şüphe edenler ise bilgili.

  11. #11
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 vtec ten 700 hpler cıkmıyormuydu ?

    *Çirkin araba yoktur, Pahalı Yakıt Vardır...

  12. #12

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel konu 1.4 tsilarin limitlerini zorlayip bu hale getirmek ne kadar mantikli tartisilir ama para varsa keyif icin yapilabilir .

  13. #13
    Burak53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Çengelköy
    Mesaj
    461
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hatta elemanın biri de ondan bahsediyo işte hacı diyo eğer diyo 500 hp beklentin varsa niye paranı golfe harcıyon diyo git diyo gti ile falan dene hacı diyo
    https://www.instagram.com/rr_ek_project/
    inananlar mutludur, şüphe edenler ise bilgili.

  14. #14
    Burak-Akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu hızlı hızlı geçtimde

    resim falan dışında

    ne bi video ne bi dyno çıktısı goremedim
    +1 daha çözmüş deyilim olayı.
    Honda Civic İes, Nissan 200sx s14, Honda Civic eg6 si, Citroen c2 VTS

  15. #15
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Duhan, sayfaların devamında bir tane sadece hybrid turbo ile alınmış 293HPlik başka bir arkadaşının dynosu var.
    Abi eyvallahta ortada ne parça listesi, ne dyno hiçbişi yok. Biraz hayali geldi bana

  16. #16

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    kayseri-ankara
    Mesaj
    197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay akü olaya bak...biz 10-20 hp için para olsada yapsak diye elli takla atalım adam 500 hp olur mu dio..para var huzur var adamlarda...

  17. #17
    ofli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara mersın trabzon
    Mesaj
    1.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı powERS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 vtec ten 700 hpler cıkmıyormuydu ?
    ben yazacaktım kavgalar başlar :

  18. #18
    Emir-Sb3R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Yeşilköy
    Mesaj
    563
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    twin chargerla olmıcak şey değil ama o motor kırılır

    Alıntı powERS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 vtec ten 700 hpler cıkmıyormuydu ?
    o başka abi vtec'e twin charger yapsan 5500 hp oluyo

  19. #19

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu hala netleşmemiş gördüğüm kadarıyla . elemandan haber bekleniyor. bitmiş birşey yok .. bu arada güney kıbrıstaymış adam
    devamını okumamışsın…

    Alıntı solidkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf'ünü 500 hp'ye çıkarmayı planlayan bi arkadaş var ortada. Konu açıp soruyor var mı daha önce modlayan falan bilgi için lazım falan diyor. Sonra birileri imkansız en fazla 250-300 yapabilirsin diyor oem parçalarla. O da itiraz ediyor düşük devirlerde sorun yaşamamak için kazanı büyütmekten falan bahsediyo.

    sonra biri çıkıp şunu yazıyo;

    BRM F1, 50 years old.

    They made a 1.3 V16 with charger push over 600bhp with 78psi of boost.

    Now say its not possible :P

    Tom

    Diyo ki hacı abinin biri 1.3 motor v16 bi aracı 600 küsür hp'ye çıkarmış koçum, yani imkansız diye bişi yok diyo son noktayı koyuyo

    gerisini sıkıldım okumadım
    neyse ben özet geçtim devamını buradan okursun

    sayfadan alıntı yaptığım mesajlar aşağıdadır…

    Where did you get that? The 1.4 BLG engine has a cast iron block (1.6FSI has an aluminum block) and it doesn't have wet liners.The cylinder wall thickness ,although not massive,can take the abuse.We are using Custom Cp pistons (with lowered comp) ,custom rods (piston quided),arp bolts etc.

    For the head ,we are using custom oversized intake valves and inox exhaust valves. The FSI engine means that we already have big lifts on the valves ,cams compare to a standard engine. We are using update spring and titanium retainers, so we can rev the engine higher. In the future we will add solid lifters so we can rev it even higher.

    The 1.4 TSI engine uses a supercharger to help spool the turbo. If anyone is familiar with the 1.4tsi engine, he will know that unassisted by the supercharger the OEM turbo spools at 3000 rpm. With the help of the supercharger the spool figure drops dramatical (1.9bar at 1800rpm) . Our plan is ,to use the supercharger to spool the bigger turbo but because of the size of the turbo, at a different rpm range.The OEM supercharger is small and we run the risk of overspinning and breaking it if we disengage it at higher rpm. We are building a custom supercharger pulley which is bigger, so that we can keep the supercharger engaged until 3500-4000rpm with out braking it. Will it have lag? YES but it would be similar to a 1.8l engine.

    To help spool even more , the turbo we are using is a triple ball bearing billet COMP CT2 5858 unit. That unit is capable of 570hp and its perfect for 1.4 to 2.4 liter engines.

    For Fueling we are using update high pressure fuel pump and custom injectors together with some other changes to the whole fueling system.

    We are also changing the turbo intake ,with a 3 inch one with a custom 3 inch isolation air flap valve.

    We are using a prototype single mass flywhell and clutch kit that could handle the abuse.

    As for the gearbox we are still working on it..

    ---------------------------------------------

    Where still waiting for some parts so the project can start! There is a bit off delay from certain company's!!!

    :-(

    The first racing clutch ever made for a golf mk5 tsi gt is ready with its flywheel!

    --------------------------------------------

    The first prototype custom racing clutch with flywheel ever made for my Golf mk5 1.4 gt Tsi by South bend.

    ----------------------------------------------

    The first ever prototype custom pistons (CP) ever made for golf mk5 gt tsi!

    ----------------------------------------------

    The manifold is basicly a modified OEM manifold. The manifold itsself was a good design but I would prefer it with bigger ports.

    Given the time frame we have this is the ONLY option we had. It is what is it....

    Turbo is a billet trible ball bearing.

    ----------------------------------------

    Check out this Dyno sheet! A close friend car.(Golf mk5 1.4 tsi gt) 293BHP!!

    Overboost Performance and with the help of overload have work magic with this Golf mk5 gt 1.4 ( AND YES THE CAR IS STOCK) only 4 things have been changed on the car and a lot off magic programming!

    Reason of the big cap in the middle of the dyno is because there was to much torque in low revs! Even by adding on the front end of the car 250 kilos plus WD40 on the tires! The tires just kept on smoking!

    So they had to let go off the gas for a second

    1.Custom Overload Tune
    2.Upgrade 1.4TSI Turbocharger
    3.Update high pressure fuel pump
    4.Forge FMIC kit
    5.Milltek exhaust system

    yalnız turbo lagden doyalı 2750- 3400rpm arası basınç sıkıntısı var.

    4. sayfada bu diğer araba ile ilgili dyno çıktısı mevcut.

    -------------------------------------

    The turbo is a triple ball bearing billet COMP CT2 5858 unit. That unit is capable of 570bhp and its perfect for 1.4.(Damoegan)

    Bigger/different supercharger?? Yes are plans have changed but i have not updated it, in the forum since we haven't put it on the car! Only when ** 100% finish with this certain part(supercharger) i will inform the forum! since there is a lot of chance it will not fit even with custom work!! I bought a bigger supercharger for the car 3 weeks ago! If ** not mistaken its capable of 240bhp! (a89) :-)

    --------------------------------


    twintake cai yapmış adamlar 5. sayfada resimleri var

    ------------------------

    7. sayfada motorun tekrar araca koyulduğunun resmi var.

    ------------------------

    Ok guys just a small update!

    The car is Finished! I have been driving since last friday and everything is working just perfectly!

    Now is just the step off Braking in the engine. Just when i get that overwith, ** going to then take it to the dyno where is going to be custom programed and tuned!
    ------------
    Look guys I ** really sorry for the delay but ** studing in England at University of Bradford as an Automotive and Mechanical Engineer. So ** waiting for the result of my car too! So basically ** relying on other people to get my car finished and tuned up.
    I just received these pics and video today


    Bu mesajlardan da gördüğümüz üzere, araç yürümeye başlamış.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •