Ozaman yeni Guclendirilmis Debriyaj falanda gelmistir?
Dogrusunu sahibine sormak gerek...
Printable View
Ozaman yeni Guclendirilmis Debriyaj falanda gelmistir?
Dogrusunu sahibine sormak gerek...
aynen konuyu görünce yazar heralde kendisi.
Evotech beyni olan her motora yazilim yapiyor,en kotu beyni degistiriyor...
Ucret konusunu Yildaya sor ama cok bir fark oldugunu dusunmuyorum.
380 hp lere kadar,dsg yi degismeye gerek yok ancak 380 ve ustunde saglikli sonuclar icin gerekli...
vw premium marka grubuna girdiya Türkiye'de tamamdır artık :) hoş, 70 bini jettaya verince öyle hissetmek ister insan tabiki
Vw yakinda dogusun elinden isi gucu aliyor , bizzat kendisi turkiyeye geliyor arkadaslar :):)
Bu arada haldex ve dsg yuzunden bu arabaya soguk bakiyorum
Fiyati da cabasi tabii
Ben bu dsg ye hic ama hic guvenmiyorum guvenemiyorum maalesef
valla dsg konusunda çok kişiyi ikna etmeye çalıştım ama dediğiniz gibi para kolay kazanılmıyor kimsede risk almak istemiyor gerçe ortada bir risk yok ama.
Bu arada kaynak nedir dogusun iptal olması konusunda? o kadar kolay olacağını sanmıyorum ama inşallah öyledir.
merhaba herkese ,öncelikle dsg yazılımla alakalı şöyle yazim,sadece yazılıma 2.500 dolar verdim,ozamanda dolar 1.860 dı,kargoya çok verdim tam 1.000 dolar.gümrüğe takıldı çıkarabilmek için istanbula geldim vs vs,ayrıca 4 5 6 cı balatalarda değişti kanadada onada 1500 dolar verdim.aslında şöyle düşünmek lazım yazdıkça hep aklıma geliyor.mekatironiği söktürüp taktırmaya 250 tl verdim,şanzumanı söktürüp taktırmaya içini 750 tl verdim.bu sebeple olayı sadece yazılıma verilen 2.500 tl olarak düşünmemek lazım çünkü böyle bitmiyor.ama oldu hemde inanılmaz oldu,benim diyen pilot bu araç kadar hızlı vites atamaz idda ediyorum.
gelelim golf R a araç hb olduğu için birazda kaslı gözükmemesi sebebiyle normal bir golf 6 olarak gözüküyor,bir evo yada bir subaru gibi değil,ama çok kaliteli herşeğiyle,cupra için sözleşme yapmıştım,son anda babam bunu alalım demişti golf r ı alabilmek için daha 700 km de 1000 rr ım vardı onu satmak zorunda kalmıştım pişmanda değilim...sadece roling olarak bakarsak golf r mantıklı değil,ama hayat roling ten ibaret değil. öyle bir zihniyet varsa ozaman honda alıp turbolicaksın cebinede 40.000 tl para kalacak ölüsü...
Guzel ve bilgilendirici aciklama olmus,eline saglik...
Golf R kullanıcısı olarak bende yorum yapmak istedim.Öncelikle golf r ın fiyatını kesinlikle hak ettiğini düşünüyorum.Çok keyifli bir araç benim aracım stage 3 çok memunum hiç bir sıkıntı yaşamadım Melih abinin dediği gibi rolling için ilk tercih olmamalı rocco R (kilo,aktarma,aeorodinamik) açıcadan daha iyi ama golf r la her viteste tam kayıpsız gazlaya bilirsiniz.
Henüz 1200km yapmış çiçeği burnunda bir Golf R kullanıcısı olarak ben de aracın tüm beklentilerimi fazlasıyla karşıladığını söyleyebilirim. Şehir kullanımına uygun, tatminkar konfor ve 2.0 lt hacimden alabilinecek güzel güçler. Açıkçası S3 alıp almama konusundaki kararsızlığım kullanınca geçti. Yaklasık 50 bin TL fazla vermeye deyeceğini düsünmüyorum artık açıkçası:)
Euro kuri 2,09 arti %6 iskonto...
ben gittim almak icin konusmaya maslakdaki dogusa. getirmicez artik dediler. 2013e kadar el bos geri donduk.. bilgisi olan varmi bu konu hakkinda bska bayilerden alinabilr gibisinden ?
Neti acin,tum bayileri arayin teker teker...
Konuyu yenı gordum, bende bır golf r kullanıcısı olarak yorumlarımı paylasıyım...
Fıyat olarak soyle bırsey soylıım, eer 0 km gıcır gıcır kımsenn elı degmemıs bır performans aracı almak ıstıyorsanız ve ankara gıbı bır yerde yasayıp aracı her gun sorunsuz kullanmayı dusunuyorsanız, ustune ıcınde azcık konfor azcık teknolojı, sunroof fln dusunuyorsanız, yarıs koltuu bıle rahat olsun kıcımı basımı 2km sonra agrıtmasın dıosanız ve yakıt konusunda da sızı aglatmasını ıstemıyorsanız Golf R kesınlıkle parasının arabası Turkıye ıcın.
Karsılastırmak gerekırse bende aracımı alırken bol bol arastırdım, ıcı cok kalıtesız olan(kendı gorusum) leon cupra, fn2 typeR, s2000, 335i, e46 e93 m3ler, sti, evo, polo gti, ibiza cupra, s3, roccoR vs bu tıp aracların hepsıne baktım 0 ve ıkıncı el olarak ve benım ıhtıyaclarıma ve zevkıme gore, gunluk kullanabılmeye gore en uygun aracın golf r olduguna karar verdım, yazdıım rakıpler ya cok cıddı yakıyolar, ya her mevsıme yol sartlarına uygun degıller, ya servıslerı vergılerı ates pahası, ya da ıc konfor ve ıcınde sundugu donanımlar bakımından benı tatmın etmedıler... Ornek vermem gerekırse RoccoR almayı cok ısterdım ama aldıım sırada 2.elı daha yoktu ve ıstedıım donanımları ekleyınce yaklasık 20 bın euro daha pahallıya gelıodu, s3 aynı sekılde aracın ıcınde cıddı anlamda hıcbırsey yok ve o halı ıle bıle 60kusur bın eurolardaydı, ( sunuda eklıım sol dızım sakat olduu ıcın debrıyaj ısıne NE YAZIKKI uzun sure katlanamıyorum) bu yuzden duzgun bır otomatık vıtesı olmasıda cok onemlı ıdı benım ıcın... Boyle olunca fıyat anlamında ve kullanılıslıkda en anlamlı secenek golf olarak geldı bana halada oyle...
Sanzımandan bahsetmek gerekırse, cok hızlı cıddı hızlı manuelde kullanırken bıle cok hızlı ama ne yazık kı benı korkutan problemlerı var, cat cut sesler gelebılıyor 0dan hareket ederken veya arac seyır halındeyken ve buda acıkcası ınsanda ne kadar dayanır dıe bır korku uyandırmıyor degıl zaten aracı oyle ya da boyle ufakta olsa yukluyorsunuz ve benım aklıma dırek sanzımanı guclendırmek gelıyor, genel olarak cok memnunum tek sıkıntım ara sıra cıkan sesler ve bazen sarsıntı...
Haldexten bahsetmek gerekırse ne yazıkkı onden cok kayıyor, aracı zorlayınca bıldıınız onden cekere donusuyor ama ne yazıkkı bır megane rs veya typeR gıbı vıraj alamıyor kafadan kayıp gıdıyor, ama duzeltılemıycek bır sorunda degıl bı suru basarılı fırma var stı evo gıbı guc aktarımını degıstırmenızı saglayan ve buda kafadan kayma sorununu tamamen kaldırıyor ortadankı yakın planlarımda olan bır parca, ama gunlu kullanımda yagmurda karda kısta ozellıkle ankarada ınanılmaz keyıflı ve guven veren bır sıstem, yanı sadece pıstte kafadan kayıyo dıe cope atmamak lazım;) ankarada bu kıs azcık bıle patı cektıımı veya kaydıımı bılmıyorumkı Incekte oturuyorum kar kureme aracı gıbı gıdıyor masallah:):)...
Konfora degınmek gerekırse aracımda recarolar var fabrıka cıkıslı ınanılmaz saran ve konforlu koltuk ısıtması dahı olan bır koltuk kı cogu superspor aracın koltuundan da daha karızmatık sexy duruyor:D aralıksız 4 5 saat koltuktan ınmezsenız kızınız basınız acır uyusur rahatsız eder ama a8de bıle ınsann bı yerlerı acıyor o kadar surede;)... ustune sunroof vsde var aracımda cıdden beklentılerımı bu anlamlarda karsılıyor arac benımkı ıc doseme ve malzeme ıslıı ve kalıtesı cıdden cokkk ıı, umduumdan dahada ıı acıkcası ben aracı arastırırken boyle rahat edıcegımı bılmıyordum...
Yakıta gelırsek arac gucune sunduu ozellıklere gore cıdden az yakıyor, tek sıkıntı yakıt ıcın alınan VERGILER!!! gunluk kullanımımda 7-8.5 lt arası yakıyorum az gazlar eve ıkı dakkada gıtmek ıster veya yolda zevkıne kapıscak bırılerı olursa 15 lıtreyı gecmıyor yakıt, bogaz trafıınde de durum oyle 14 15 ı pek gecmıyor kı benımaracım ufaktan yuklu stage2 bır aractır ama o guce ragmen arac az yakıyor dedıım gıbı tek sıkıntı vergıler...
Cok yazdım artık susuyorum umarım bos yazmamıs zamanınızı bosa harcatmamıs ve yardımcı olabılmısımdır:) Bu yuzden bence kullanıslılık yakıt zevk ses ıvmelenme vs anlamında gercektende keyıflı bır arac;)
Bu arada soylemelıım kesınlıkle bır VW veya aracımın olumune taraftarı dıılımdır, 1 yılı askın bır suredır kullanıorm aracımı ve sadece deneyım ve goruslerımı belırtmek ıstedım herkese keyıflı forumlar;)...
Arkadaslar aracım daha ıkı aylık ve bende artık modıfıkasyon ıcın arastırmalara basladım aracımı dırek stage 2 yapmak ıstıyorum sızce yazılımı nerede yaptırıyım onun dısında neler onerırsınız ve yakıt ne oranda degısır kısaca bu konuda gercek ve dogru bılgılerınıze ıhtıyacım sımdıden cok tesekkur ederım
foruma yeni üyeyim istanbuldayım ve bu modifiye olaylarına biraz yabancıyım o yuzden desteğinize ihtiyacım var