yada toyota daha ucuza getirirse toyota logosunu söküp subaru logosu yapıştırabiliriz :D
Printable View
ft86nın Subaru versiyonu.
Coupe'nin İngiltere fiyatı belli oldu, başlangıç fiyatı 24.995 Paund . :)
bariz Genesis coupe'nin havası var.. ama içi pek olmamış bence..
toyota desem değil,subaru desem değil nedir bu yav alan ne için alacak merak ediyorum.
Subaru artık awd olsun rayda gider gibi gitsin politikası yerine tribünlere oynayıp rwd ye geçti ki toyotanın yardımı ile ayakta kalmak adına brz yi çıkardı.
bu da incelemesi
The Toyota FT-86, GT-86, Scion FRS - Chris Harris On Cars - YouTube
edit gt86 imiş ama aynı motorlar var üstünde.
proje nin başında ki mi toyota nın mı subaru nun mu mühendisi şunu diyor.. bir otomobili yönlendirebildiğiniz kadar zevk verir. Bu araçta en önemli şey mükemmel tepkiler ve denge.
bi arabaya benzıyor ama cıkartamadım :D birazda yüksek
Toyota Türkiyeye ft86yı getirmeyecekmiş ne yazıkki, ama subaru getiricek. uyuzlar ya, ne supra sattılar ne celica, mundar ettiler onca güzelim modeli.
Ya bu Toyota ne kadar güzel modeli varsa getirmiyor. Türkiye tüm güzel Toyota'lardan mahrum anasını satiym. . .
Öncelikle şunu söyliyim Berk, adı GT86 , FT86 değil :) Yakıt tüketiminden gireyim konuya direk, kombine yani karma tüketim ortalaması 7.6 lt olarak veriliyor fabrika verilerine göre. Bu da normal şehir içi kullanımda 9.5 lt civarında olacak demek tüketimi.
Sürüş konusunda haklısın, aracın tasarım , rijitlik vs aşamasında denge daha öncelikli idi, ve düşük ağırlık merkezi, ağırlık dağılımı oranı ve düşük sayılabilecek ağırlığıyla da bunu gösterdiler zaten. Röportajları da okursan eğer, biz sürücü odaklı otomobil yapmayı planladık diyorlar, ve de test eden pilotların birçoğunun ortak görüşü sürüş zevki konusunda aracın çok başarılı olduğu, kolay kontrol edilebilirlikle beraber zevk verdiği doğrultusunda. Ayrıca oversteer değil, kontrolden çıkmayacak seviyede understeer eğilimi var araç limit zorlanması dahilinde. Bir sonraki mesajında eklediğin videolarda genelde pilotlar viraj öncelerinde yükü öne atarak bir nevi lift-off tekniği ile oversteer'e maruz kalıyorlar dikkatli izlersen eğer. Gerçek pist zamanları geldiği zaman ne ile kıyaslanması gerektiğini göreceğiz :) Ama 215/45R17 olan orjinal ebatlar çok gündelik kullanım amaçlı olarak tasarlanmış ve aksesuar kataloğunda bulunan jantların genel seçenekleri 18" yönünde :) Ciddi derecede yol tutuş ve sürüş zevki amaçlı tasarlandı bu araç, daha geçen gün net üzerinden (facebook) Tetsuya Tada ile görüştüm özellikle bu konuda bilgi almak amaçlı.
Tetsuya Tada, Toyota'nın mühendisliğinin başındaki adam. :)
Aynen, işin aslı bence de rakibi RX8 yada S2000 kesinlikle değil..
Bu araç onlardan biraz daha kompakt, MX5 kıvamında bi araç bana göre.
Beklentiler çok büyük denildiği gibi ancak o güçsel ve yol tutuş beklentilerini TRD ve STi halletcek ancak bana göre. Fun to drive yeterli bi anlatım herşey için. Kendi çapında giden, virajlarda keyif veren bir araç sonuç olarak.
Bu arada İngiltere başlangıç fiyatı belli oldu, 24995 Paund. Japonyada ise $ bazında 24-31k $ arasında değişiyor (japon yeni - dolar endeksine göre hesaplandığında).
TRD arka anatomik spoiler ekliceksin bide bu görüntüye, bitti gitti maşallah işte :D
http://speedhunters.com/archive/2011...-greddy-b.aspx
İşin şakası bi yana İnşallah kısmet olurda sahibi olurum yeni nesil 86 lardan birinin :)
devasa olmayan şu spoiler yahu :D kocaman olanı istemem bende..
http://3.bp.blogspot.com/-_ISahWEg_-...oyota-86-4.jpg
gayet hoş duruyor
genesis rx-8 evliliği olsa böyle bişi çıkardı heralde :D
fn2'den sonra ne araba alacağım sorusuna direk yanıt oldu. rwd ve atmoferik 200 hp ikilisi mükemmel :) tüm postları okuma imkanım olmadı yazıldıysa kusura bakmayın, tahmini satış fiyatı ne olur Türkiye'de?
Acaayip begendim ben, ins Tr pazarina gelir, bi mezun oliyim insallah koyucam noktayi :D
levent baya bilgi toplamış araçla
çok alınası bir araç umarım bizede nasip olur diyecek başka bişe yok.
uzun zamandır tasarımıyla ve rwd oluşuyla dikkatimi çeken tek araç.
yanlız alacak olsam rx8 mi brz ya da gt86 mı çok ikilemde kalırım :)
honda crz
honda brz
mitsubishi arz
ön taraf far agırlıklı panameramı desem panjur-kaput filan jaguar karmasımı desem
ne yalan söyliyim kısmet olursa 2013 başında toyota GT86 düşünüyorum bundan sonra zaten 2. el araba almayı asla düşünmüyorum
Araç bence en çok tasarım olarak Lexus LFA i anımsatıyor ;)
Benim bildigim kadariyla bu projede agirlikli olarak subaru muh calisti keza toyotadan hali hazirda herkezin kullandigi directinjection kullanildi boxer motorda bunun yapilacagi sogleniyordu zaten bi kac yerde okumustum her firma direct injection yapiyorda porcheden sonra boxer motorla yillardir ayakta duran subaru neden bunu yapamasin onu anlamadim. Subaru brz den farkli olarak toyota suspansiyon setupunu degistirip pazarladi agirlikmerkezini asagi almak icin cok ugrasildigi yaziyor bizim forumlarda. Artik wrx ve sti lardada direct injection kullanilacagi dedikodusuda var ama daha birsey yok
Amerikanya fiyatları;
starting at $25,495 for the Premium model with a six-speed manual transmission. The six-speed automatic version starts at $26,595. Premium models come standard with touch-screen GPS Navigation, Bluetooth® connectivity and HID headlamps. Above the well-appointed Premium model, Limited models add Alcantara seat inserts with leather bolsters, heated seats and mirrors, dual-zone automatic climate control system, fog lights, Keyless Access & Start and body-color decklid spoiler. Limited models come equipped with leather seats and start at $27,495 when equipped with a six-speed manual transmission and $28,595 for automatic versions.
Araç hırçın yırtıcı ortalığı yıkacak gibi duruyor.Hyundai genesis'in bir benzeri.Ayrıca motoru turbo olsa iyi olumuş
gayet hoş olmuş :)
arkası felaket olmuş
Fiyat biraz yüksek, 22 bin dolara 305 hp Mustang alınıyor. 30 a da 420 lik v8.
Yandan aston vintage a cok benzetiyorum camurluk camlar falan:D
hem multi point hem direk enjeksiyon karlı bir teknoloji midir?
bir de youtube da adamın birinin yorumu beni bitirdi :D
"0-62 mph in 7.6 seconds.....chassis capable,very nice weight distr. But then...no power. That thing looks like as it would do 5 seconds 0-62, but it will be beaten even by a Corsa OPC..."