Sayfa 4 Toplam 6 Sayfadan BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu
Toplam 99 adet sonuctan sayfa basi 58 ile 76 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Cam Filmi Cezası

  1. #58
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Aralık.2011
    Yaş
    23
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1,351
    Post Thanks / Like
    Alıntı SekoLive Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya beyler harbi ben daraldım bu olaya.

    varmı benle birlikde film sökücek birileri ses getirelm 10-15 araba sökelim gitsin onlar yakalamadan biz söktük hesabı

    filim sökme meeting yapsak kim gelir

    kafasını rahatlatmak istyen kaç kişiyiz beyler
    kesinlikle onun rahatlıgı tartısılamaz eskiden her polis gördügümde en uzak seritlere kacıodum acaba görücekmi cekicekmi yine mi ceza yicem ayn baglar mı falan filan .... simdi gözlerinin icine bakıorum

    artık film li arac kullanmak baya sıkıntı cok sıkı yönetime gectiler , belki yaza dogru biraz daha gevserlerde acıkta olsa önlere bi film yaptırırız ...

  2. #59
    OzanCELENK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Ekim.2009
    Yaş
    27
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    737
    Post Thanks / Like
    Alıntı SekoLive Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok ali sami alkıs...

    anahtar ne diye vuruyor ki cezayı yaz yolla sökelim skötürelim..

    hay arkadaş ya...
    bende ön camda 1 numara va ön cam hariç yanları söksem acaba sıkıntı kalkarmı ortadan
    Adamlar fena takintililar su ara oyle boyle degil
    Benim arkalar standarttan karartma onu bile sekilden sekile girerek incelediler filan
    Soktum zaten ugrasamam bunlarla
    Ortalik su ara sikintili bnm filmlerde yanlar %70di barizz icersi gozukuodu yani
    if it ain't BOEING..I'm not going..!

  3. #60
    psikolojikdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Eylül.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    ne kadar boş geliyor ya film yasak ise yapan yerlere yaptırım uygula madem illegal bu iş lazer yasak film yasak camı anahtarla çizmek nedir, kafamda soru işareti var şu anda benim aracımın camları fabrika çıkışlı olarak renkli ben ne yapıcam camlarımı değiştireceğim böyle bir olay başıma gelirse , bide merak ediyorum cl 600 lerin s klas ların ne biliyim lüks tabir edilen araçlarada bu istisnasız uygulanıyor mu ?

  4. #61
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Ağustos.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4,721
    Post Thanks / Like
    Alıntı psikolojikdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kadar boş geliyor ya film yasak ise yapan yerlere yaptırım uygula madem illegal bu iş lazer yasak film yasak camı anahtarla çizmek nedir, kafamda soru işareti var şu anda benim aracımın camları fabrika çıkışlı olarak renkli ben ne yapıcam camlarımı değiştireceğim böyle bir olay başıma gelirse , bide merak ediyorum cl 600 lerin s klas ların ne biliyim lüks tabir edilen araçlarada bu istisnasız uygulanıyor mu ?
    istisnasız uygulanıyor. ayrıca artık film yapan firmalarda ceza yiyor hepsine tebliği yapılmış yapılmayada devam ediliyor. daha öncede yazdım s classından x6sına kitliyorlar hatta diklenenlerinki bağlanıyor çekiciye alınıyor. çünkü lüks araç sahipleri genelde dikleniyor ve olay çıkarınca aracını altından alıyorlar inada bindirip. o yırtanların çoğunun bi şekilde eli kolu uzun yada gerçekten devlet aracı çıkıyorlar. bu aralar ayrım yok emin olun. orjinal den karartma araçları bile inceliyorlar gerçekmi filmmi diye. telsizle merkeze anons geçip bu modellerde orjinalmi diye soranı var.

    avatarımda göründüğü üzere filmsiz hayat lüküs hayat kafa rahat
    Şehitlerimizi unutma! Unutturma!

    Xbox Live Market Place > Xbox Points > Playstation Network Card PSN > 3000+ Online Games DijitalBayi

  5. #62
    psikolojikdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26.Eylül.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istisnasız uygulanıyor. ayrıca artık film yapan firmalarda ceza yiyor hepsine tebliği yapılmış yapılmayada devam ediliyor. daha öncede yazdım s classından x6sına kitliyorlar hatta diklenenlerinki bağlanıyor çekiciye alınıyor. çünkü lüks araç sahipleri genelde dikleniyor ve olay çıkarınca aracını altından alıyorlar inada bindirip. o yırtanların çoğunun bi şekilde eli kolu uzun yada gerçekten devlet aracı çıkıyorlar. bu aralar ayrım yok emin olun. orjinal den karartma araçları bile inceliyorlar gerçekmi filmmi diye. telsizle merkeze anons geçip bu modellerde orjinalmi diye soranı var.

    avatarımda göründüğü üzere filmsiz hayat lüküs hayat kafa rahat
    istinasız uygulanıyorsa diyecek birşeyim yok ben hiç denk gelmedim ayrım yoksa sorun da yok 0 alınan araçlarda bayilerde yapıyor hatta yarın vaktim olursa sorucam onlarada, ben kesin sıkıntı yaşıycam araba sağdan direksiyonlu camlar renkli harbi uğraşıcaz galiba

  6. #63
    merve
    Misafir
    hakkaten bu ara bişey mi oldu? uzun zamandır rahattım bu konudan, geçen gün polis çevirme olmadığı halde durdurdu, çok işlek bir yerdi zaten trafikte. dedi filmlerden ceza yazıcam, ya yazmayın dedim. biraz bişeyler dedi, ceza yazmadan gönderemem şimdi bayan diye ceza yazmadı bıraktı derler felan dedi. sonra tamam yazmicam, ruhsatın kalsın biraz turla gel al dedi. ne alaka anlamadım, yazar heralde diye düşündüm ama geri alırken, yazmadım ceza deyip gülümsedi. heralde yazmamıştır, henüz bi ceza kaydım görünmüyo

  7. #64
    Mert83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Şubat.2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    86
    Post Thanks / Like

  8. #65
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Nisan.2010
    Yaş
    26
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,612
    Post Thanks / Like
    Su olayi ab standartlarina uyduruyun diye sikayet etcegimiz gorus bildircegimiz bir yer yokmudur hep birlikte yazardik?

  9. #66
    cnk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23.Şubat.2012
    Yaş
    29
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Valla bence şans ya.Yani kontrole gelecek olan memura kalmış bi durum.Ama banakalırsa egzoz u sök derim en azından arabanı tekrar bağlama ihtimali kalmaz.
    ''Çaresizseniz çare sizsiniz'' K.ATATÜRK

    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE !


  10. #67
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Nisan.2010
    Yaş
    26
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5,612
    Post Thanks / Like
    Ya bi polisle muhabbetten duydum terorden dolayi poli aracta neyle karsilasicagini bilmediginden dolayi bu yasak soyleniyor nekadar dogrudur bilinmez ama mantikli olabilir eger oleyse direk sokerim

  11. #68
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    16.Nisan.2009
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4,007
    Post Thanks / Like
    Tek kapı arabalarda kapıdaki filmleri söksek arkadaki ve kelebek camındaki kalsa sıkıntı olur mu ?

  12. #69
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ekim.2010
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    3,267
    Post Thanks / Like
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek kapı arabalarda kapıdaki filmleri söksek arkadaki ve kelebek camındaki kalsa sıkıntı olur mu ?
    kanka benim araçta zaten kapılar ve öncam hariç renkli cam sıkıntı olacagını sanmıyorum.yeni araçlar böle çıkıyo zaten.


    kapılarda olmasın kafii sanırım.

  13. #70

    Üyelik
    04.Mart.2012
    Yaş
    25
    Şehir
    Adapaza-R
    Mesaj
    1,953
    Post Thanks / Like
    arkadaşım benim bir çok kez başıma geldi.. basık olsun önemli değil kornayada bakmıyolar senin cam filmi söküp gitmen başka bişeye gerek yok nasıl olsa 7 gün izin verilmiş egsoz için birdaha ceza yazamaz

  14. #71
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    16.Nisan.2009
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4,007
    Post Thanks / Like
    Alıntı Semii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka benim araçta zaten kapılar ve öncam hariç renkli cam sıkıntı olacagını sanmıyorum.yeni araçlar böle çıkıyo zaten.


    kapılarda olmasın kafii sanırım.
    bencede kapıdaki olmasa osrun yok, sürücüyü görüyormu? evet ticari araçlarda var ha arka kapalı ha filmli hatta aklıma bi fikir geldi. colormatic cam filmin olacak, guneşte kararacak gece açılacak nası fikir ama

  15. #72
    Dr.Ecu Chiptuning Semii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Ekim.2010
    Yaş
    29
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    3,267
    Post Thanks / Like
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede kapıdaki olmasa osrun yok, sürücüyü görüyormu? evet ticari araçlarda var ha arka kapalı ha filmli hatta aklıma bi fikir geldi. colormatic cam filmin olacak, guneşte kararacak gece açılacak nası fikir ama
    bursalı dedin mi korkucan amk

  16. #73
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ekim.2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1,645
    Post Thanks / Like
    adanada denetimin zaten .okunu çıkarmışlardı şimdi dahada beter hale geldi. dün gece kuzenim alkollü diye arabasını ben kullanıyordum, çevirmeye girdik tüm evraklar tamam olmasına ragmen orjinal renkli camlara adam taktı. en son çıkardı anahtarı ön camı kazımaya çalışınca ön camdaki ısıtma telleri pert oldu. baktı orjinal polis tamam git dedi, benim kuzen zaten küplere bindi camın damına koydun diye sonrası zaten olay üstüne olay. görevli memur hakkında suç duyurusunda bulunuldu karakola gidip ifade verdik vs. vs. akşam 11:30 da kontrole girdik gece 04:50'de eve girebildim. durduk yere şimdi birde mahkeme ile ugraşma derdi çıktı.

    tamam görevinizi yapında arkadaş cılkını çıkartmanıza ne gerek var, uygulamayı yapan memurlar bu konuda ne kadar bilgili camların colormatik olduğu açıkca görünüyor olmasına rağmen hırsla milletin malına zarar verme duygusu nedir anlamadım gitti.

  17. #74
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12.Ağustos.2006
    Yaş
    29
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5,567
    Post Thanks / Like
    Çoğu kompleksli cahil heriflerde o yuzden mal düşmanı hepsi...Alıcan esek sudan gelinceye kadar dövücen yada ücra bi köşeye yollatıcan tayinle aklına başına gelir bidaha dokunabiliyormu gör başkasının para verip aldığı malına.

  18. #75
    meLaNchoLic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Haziran.2009
    Yaş
    24
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1,474
    Post Thanks / Like
    ben sırf uyuzluk olsun diye alime alkolsüz biralardan alırdım arabayla gezerken filmleri yeni sökmüştüm o zamanlar renkler açıkmı açık yeşil tonu garip bi renkti.. geceleri koyulaşıyodu ışıkta polisi görünce kaldırdım birayı uyuzluk olsun diye.. bunlarda çekti kenara üfletti öncesinden yarım kutu bira içtiydim zaten 23 promil cıktı polisin aklı gitti yapcak bişi yok diyo arabaya bakındı bakındı hiçbişey yok cama taktı bunlar filmli diye.. yok dedim film yok yeni söktüm içi gözükmüyo diyo bu camın yazıları nerde diyo gösteriyom okunmuyo film var diyo camın arkasından cep telefonu ışıgını bi yaktım okuyabildinmi gözlük istermisin diye sordum sustu kaldı sonrada arkadaki perdeye taktı kafayı orjinali o napim dedim iyi park ettiginde kapatırsın onu trafikte acık olcak dedi sonra saldı gönderdi bende birayı tekrar gösterdim giderken alkollü alkolsüz birayı da ögrenin bidaha boş acevirip vakit harcamazsınız dedim yüz ifadeleri çok güzeldi
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sparco ile konuşucam şahinciler için spor tabure ürettirecem. Nasolsa yaslanmıyorlar arkalarına, kemer takmak da uncool, koltuğa ne gerek var.

  19. #76
    silent furious - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Aralık.2010
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    555
    Post Thanks / Like
    hevesleri geçer mi acaba

Sayfa 4 Toplam 6 Sayfadan BirinciBirinci ... 23456 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •