arkadaşlar mitsubishi carisma gdi ve wolksvagen fsı araçlara tüp takılmıyor diye biliyorum biraz araştırdım takılıyormuş fakat performans kaybı oluyormuş ve yakıt tüketimi pek farketmiyormuş kullanan veya anlayan varmı ?
arkadaşlar mitsubishi carisma gdi ve wolksvagen fsı araçlara tüp takılmıyor diye biliyorum biraz araştırdım takılıyormuş fakat performans kaybı oluyormuş ve yakıt tüketimi pek farketmiyormuş kullanan veya anlayan varmı ?
sanırım kullanan kimse yoktur.
Çalışma prensibinden dolayı takılamıyormuş enfektörleri yakarmış sanırım. Takan varsada bilinki olmaz LPG de binecekseniz GDİ ve FSİ motorlu araç almıycaksanız alırsanızda taktırmıycaksınız.
2010 - 38 EK 138 2000 106 Qick
2010 - 38 VT 761 1999 1.4 iS HB
2011 - 38 YT 541 1992 1.5 EX HB
2011 - 06 LOL 97 1997 1.4 İS HB
2012 - 38 ZN 415 2001 Clio Sport
2012 - 38 BA 830 1993 Civic Sİ
gordugum lpgli tsi araclar var performansda bariz bi dusuklukde yoktu artik takiyolar yani
passat cc golf 122lik tsida bizzat gozumle gordum
2010 - 38 EK 138 2000 106 Qick
2010 - 38 VT 761 1999 1.4 iS HB
2011 - 38 YT 541 1992 1.5 EX HB
2011 - 06 LOL 97 1997 1.4 İS HB
2012 - 38 ZN 415 2001 Clio Sport
2012 - 38 BA 830 1993 Civic Sİ
İki aracında sistemi aynı ve lpg bağlanıyor fakat;
1,500 -4000 devir aralığında lpg çalışıyor
%35 ekonomi
Seyyar Tayyar
Carisma GDI'a hiçbir şekilde LPG olmaz. İster sıvı püskürtme olsun, ister gaz fazlı... Gaz fazlı, standart sıralı sistem LPG kitleri ile araç kısa sürede enjektör eritir, piston hasar görür. Sıvı fazında direkt enjeksiyon LPG kitleri markaya göre üretiliyor ve Carisma GDI için hiçbir markanın böyle bir kit üretim planı yok. Kaldı ki Türkiye'de TSI için bile sıvı faz direkt enjeksiyon LPG kitini seri montaj yapan biryer halen yok. Carisma GDI'a karbüratörlü LPG kiti takılırsa da zaten kısa sürede olanlar olur ve enjektör ve piston hasarı kaçınılmazdır.
Sonuç; Carisma GDI'a LPG olmaz. Olmayacak da... Zamanla TSI ve FSI'a olur. Yeni nesil GDI'lara da olur. Ama Carisma GDI farklı...
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
TSI/TFSI ile FSI yakıt enjeksiyonu yönünden birebir aynı motordur. Her ikisi de direkt enjeksiyonludur. Temel fark beslemedir. Birisi atmosferik, diğeri şarlı motordur.
Mitsubishi Carisma GDI'da ise hem yakıt direkt enjeksiyonludur, hem de araç piston yapısı ve yanma odası tasarımı sebebiyle diğer direkt enjeksiyonlu motorlardan ve manifolddan port enjeksiyonlu motorlardan farklıdır.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Candan muhendislik var google yazarsan cikar orda gordum tsi fsi lpg diye acaba memnunmu taktiranlar
kullanan arkadaşlar varsa bilği lütfen.
ya landirenzo ve teleflex üretti diye biliyorum ben bu direkt enjeksiyonlu araçlar için. Ancak öyle bir tandıgım olmadıgından ne durumda bilmiyorum.
Ama 2009'dan beri takan firmalar var Ankara'da ama ne derece düzgün takıyorlardır bilemem.
Ben serviste taktırdım gayette memnunum.
Kula bela gelmez hak yazmayınca
Hak bela yazmaz kul azmayınca
fsi, tsi 'a lpg montajı yapan'ı duydumda, gdi'a hic rastlamadım yıllardır. Tavsiye de etmiyorum ikisinede.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Evet kesin olarak mitsubishi carisma gdi motora tüp takılamıyor fsı motorlara takılabiliyor scirocco ya bile takıyorlarmış tabi fiyat olarakta 3000 tl gibi bir ücret alıyorlar sadece %30 tasarruf sağlıyor.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)