ne işe yarıyor? oem kafalı olduğumdan bilemiyorum dacahillik işte
Timing ayarı dedikleri bizim bildiğimiz avans ayarıdır. Fakat yurt dışında bunları Rolling Road yani Dinamometre üzerinde saatler süren ince ayarla arabanın en üst performansını elde etmek için yapıyorlar.Artı olarak farklı silindir kapağı işlemlerinden sonra ve dereceli egzantrik takımından dolayı normal bir avans ayarı ile istenilen tam performansa ulaşılamaz.O yüzden Timing ayarı daha profesyonelce yapılır.Standart değerlerle oluyor.
Timing olayını yeni teknoloji arabalar kendileri zaten yapıyor. Mesela VTec , VVTİ v.s. model açılımları zaten bu olayları açıklıyor.
konuyla biraz alakasız ama 106 da timing ayarı olup olmadığını nasıl anlarız yada anlayabilirmiyiz? varmı bilgi verebilecek![]()
Abı boyle kıyalamak anlamsız bence
Araçların motorun saglıklı olması bıle yurumesını etkıler..
ama fabrıkasyon 2 aracı ele alalım
bır tanesı fabrıkasyon tımıng kasnakları sıfırda sente de olsun
dıgerınde savas paşaoglu tımıng yapsın
cok fazla bır sey degısecegını sanmıorum ortlama 2-3 boy oynar
ama yazlımlı kısalı eksoz sıstemı olan bır 106 cok cok daha fazla iş yapıyor timing
2003 yılında 106 ma yaptırmıstm
ankara da pt51 montajı yapılmıs 106 yı 3-4 boy cok rahat gecıyorum![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)