otomatik almak zorundayim.o yuzden 130'luk alma sansim maalesef yok.ancak 2000 fara deger mi 110'lugun gt versiyonu kestiremiyorum acikcasi.
Printable View
otomatik almak zorundayim.o yuzden 130'luk alma sansim maalesef yok.ancak 2000 fara deger mi 110'lugun gt versiyonu kestiremiyorum acikcasi.
Otomatik yok gt line da.
Sen hangi versiyonu aldin?
Opsiyonlar neler? 55 bedava,ben 2. Eli,privilige,52 ye sattim ve 1 yasindaydi...
1.6 icin konusmustum...
Abi selam,
Herhangi bi opsiyon yok.Araç çıplak halde ki o hali bile hatrı sayılır derecede giyinik:)
Gt Line 1.5 EDC ile mevcut. Motor gücü vs konusunda elbetteki GT ismi çok abartılı kaçıyor ancak yol tutuş ve frenleme konusundaki 2000 liraya değecek farklar varsa bütçeyi biraz daha aşıp onu düşüneceğim gibi.
@efe_,levent selam,
Gt versiyonu hakkında bildiginiz daha fazla şey varsa faylaşırsanız sevinirim.2ooo lira çok bir para değil elbette ama bütçeyi fazla aşınca kılı kırk yarmak durumundayım.
Teşekkürler
sormak icin biraz gec kaldim ama edc tam otomatik sanziman di mi? yani d 'ye atip daha vitesle isim olmayabiliyor?
şase rs ile aynı frenler diğer meg3 lerden farklı ve daha iyi , benim bilgilerim bu yönde yürür aksamdaki farklılık olarak abi açıkçası. iç kısımdaki farklılıklar falan da göz önüne alınırsa (ki alınmasa bile) o 2000 TL lik farka cidden değer
Sase ıle alakası yok arkadaslar. GT line da aksesuar farkı,amortısor sert ve bır kac tuz bıber...
EDC,VW dekı DSG gıbı cıft kavrama sanzıman,kaydırmaz ozellıkle arka elektrıklı frenı mevcut...
Al,hayırlı olsun,severek kullanıcaksın. Sıkılınca duzgun bır yazılım yaptırırsın,tadından yenmez...
Reno ıyı ıs cıkarttı bu aracda...