benim bisikletin şu an ki lastiği de 700*35 .
herhalde şehir yol ayrımı yok lastiklerde. Bilen bir arkadaş cevaplarsa tüm dediklerine ilk talip benim :) anlaşmamız bozulursa sonra ki arkadaşlar dahil olabilir :D
Printable View
kojak slick lastiktir ;) sadece asfaltta iş yapar.
bu arada elimdeki lastik sıfır gibi.
ben alırken 3 tane almıştım biri yedek dursun diye o yedeğe hiç ihtiyacım olmadı ;)
senin tek yapman gereken 1 tane daha almak olur ;)
bak resim bu ;
http://i.hizliresim.com/0zngPL.jpg
emre resimdeki sibobun adı presta.
genelde pompalar 2 türlü sibobuda şişirir,senin aldığın da muhtamelen oluyordur.
sibobun ucunda bir vida olur onu biraz gevişeticeksin hava basarken.zaten gevişetince görüceksin iğneye basınca havayı bırakır hale gelicek.
sonra şişireceksin. fakat el pompaları belli bir psi'a kadar hava basabilir ki , buda yeterli olmaz çoğu zaman.
o yüzden hiç bir zaman tam verim bekleme el pompasından
İki tip uçlu pompa almak lazım, presta ve schrader hem yol hem dağ/şehir bisikletlerinin siboplarına uygun. Özellikle göstergeli olmalı ki basınçları düzgün ayarlayabilelim.
Hem Schraeder uçla araba lastiği de hafif inikse şişirmek mümkün, ben öyle yapıyorum genelde.
Hadi yokmu ya hiç çıkan pisikletinen..
http://i.hizliresim.com/zM40q6.jpg
http://i.hizliresim.com/GDz9X6.jpg
http://i.hizliresim.com/dBbOr4.png
Hacılar ,geçen akşam evden bisikletle dönerken herhalde pedalı tam hareket ettirmeden vites değiştirdim;şimdi hiçbir vitese geçiş yapamıyoruz ses geliyor. Ne yapıcam ? En yakınımda ki bisikletçiye gitmeden halledebilir miyim ?Basit bir sorun gibime geliyor :D
sağ taraftaki kollamı attınız vitesi?
Eğer öyleyse vitesten çıkan teli takiş edin ve kontrol edin vitesi değiştirdiğinizde arka tekerdeki zinciri gerdiren malzeme ( üzerinde küçük dişliler olan) hareket ediyor mu?
ona göre çözümü buluruz. eğer aktarıcı vs kırılmadıysa kolay bir onarımdır diye tahmin ediyorum...
Bencede telle alakalı bir sıkıntı vardır gözünüzle gördüğünüz bir aksaklık yoksa. Ön ve arka aktarıcılara bakın gözünüzle gördüğünüz yerler sağlamsa iskelet üzerinde 2 si vites 1i fren vites tellerini tek tek elinizle çekerek arka tekeri havaya kaldırıp pedal çevirin eğer vites bu şekilde değişiyorsa vites kollarından kabloyu salmıştır vites ayarıyla çözülebilecek bir şey gibi duruyor.
Carraro crp 690 ile mutluyuz şimdilik kışın almıştım, artık düzenli olarak biniyorum, Maltepe sahilde ki parkurda biraz eğlendim geçenlerde, sahilde ve şehir içide kullanıyorum,
Şöyle bir sorum olacak, temizlik işlemlerini nasıl yapıyoruz, tazzikli su şampuan ile yıkasak olur mu? Yoksa silelim mi sadece? Nelere dikkat etmeliyiz?
yeni pabuçlar takıldı, 25mm den 50mm ye geçince her şey değişiyormuş.
Şöyle bir son uptade i ekleyelim bu sene ki =)
Aksilik olmaz ise, sırada vites seti, osymetric aynakol ve aero gidon dan sonra bisiklet tamamen bitiyor.
[IMG]http://i.hizliresim.com/NDEDGQ.jpg[/IMG]