ağustosun ilk haftası honda cem den kırmızı hazır araç 2016 için 179 fiyat aldım ben
Printable View
Bu fiyat üstünkörü bi fiyat mı yoksa pazarlıklı fiyat mı?
Neredeyse 20 lira fark var arada 2015 ile. Saçmalık yav
Kasa değişecek sanırım. Ondan muhtemelen değil mi? ?
honda efeye baktınız mı?beyaz vardı
2017 HONDA CIVIC TYPE R - YouTubehttps://youtu.be/ADkyBFPhJcY
2017 den gezintiler.
https://youtu.be/3xLmJ3_u1B8
Honda Civic Type R FK2 Exhaust POPS and BANGS - YouTube
Bir amg 45 ler kadar güzel olmuş .Dış tasarıma bakarsan insan böyle bir sesler beklemiyor da değil .
Yeni kasa Paris'de tanitilicak.
Tayyarda 2017 sonunda tanitilmasi bekleniyormus...
Yeni kasa civic normal hatcbacklere gore atarli olmus typer ne halde gelir kim bilir :D
yeni type r kullananlar tecrübelerini memnuniyet tada sıkıntılarını yazarlarsa sevinirim.. bende almak istiyorum ama hiç biryerde kullanıcı yorumu yok bir arkadaşım aldı çok kısa süre bindi sattı hiçbişey anlamadım :)
aslında aklımda mercedes e250 coupe var 2014 model amg alayım diyorum şekli karizması görüntüsü olsun diyorum, ama eski hondacı olmamdan ötürü içimde hep gazlama dürtüsü var o yüzden yeni type r çok merak ediyorum
kullanan arkadaşlar bi yardımcı olsalar ya beni gazlasınlar :) yada bu sevdadan vazgeçirsinler :)
Olabilecek her donanımı mevcut olan e250 coupe sahibiydim makyajlılar ilk çıktığında almıştım. konfor vs. süperdi bikaç uzun yol yaptım keyifliydi.
Şimdi e250 coupe almayı düşünürken tayyar alamazsın elma armut meselesi tayyar ondan çok hızlı, çok sert vs. Birinde konfor birinde hız bulursun keyifleri farklı.
Tayyar yazılım olmadan 310 hp gibi kesinlikle gitmiyor yazılım yaptırırsanız 350-360 hp oluyor ve 350-360'dan daha iyi gidiyor. Yazılım yaptırmasanız araba arada kendini kısıyor anlamsız yere. Arabanın sahibi olmayanlar ve bilmeyenler ısınıyor yorumu yapıyor ama tayyardan önce son arabam s3'tü tayyardan daha yüksek sıcaklık değerleri görüyordum. Yani tamamen yazılımsal belki koruma belki başka birşey. Tayyarın yol tutuş ve frenleri sınıfının en iyisi. E coupe genişlik olarak sınıfının önünde.
Kısaca çok farklı arabalar konfor mu hız mı ??;
e250 coupe alıcaksan ilk olarak koltuk soğutma ikinci keyless go üçüncü command dördüncü distronic önceliğin olsun.
Tayyarı alıcaksan ve yazılım yapmam diyorsan alma çünkü yoğurtsuz cacık gibi oluyor :)
allah razı olsun zaten ikinci araç olacak type r yada e 250 coupe
aslında giderli araba hoşuma gidiyor onun için bi an diyorum o kadar para vericez şekil olsun kalite olsun sonra bi bakıyorum eski vti kullandığım günlerim aklıma geliyor diyorum ne işim var basiyim gidiyim gürül gürül geziyim diyorum bende kararsızım onun için kullanan arkadaşların yorumlarını alayım dedim
yeni kasa honda accordum vardı çok hoşuma gidiyoru hayalımdi ilk hondayla tanıştım zamandan beri acaba alabilirmiyim derken şükürler olsun aldım kafama göre yaptım bindim sonra station vagon araba hep hayalimdi yeni passat çıkınca vuruldum variantına aldım bitane varyant 1.6tdi jantımı taktım yine bastım bide kitap gibi oldu ama şimdi gitmiyor yazılım yaptırdım özgünde izmitte arda yükledi güzel gidiyordu şimdi onada alıştım
artık orjinale dönüp hondadan mı devam etsek :) ne biliyim içimde hep bi dürtü bekliyo
kalitemi hızmı
yada bi sezon type r binip sonra mı mercedese geçsek
Yeni video çekmiş japon abiler.
〈ENG SUB〉CIVIC-R vs. MEGANE RS TOUGE SHOWDOWN!!ã€Best MOTORing】2016 - YouTube
Yeni video çekmiş japon abiler.
〈ENG SUB〉CIVIC-R vs. MEGANE RS TOUGE SHOWDOWN!!ã€Best MOTORing】2016 - YouTube
mesela gtr ile ilgili bir bolumde porscheyi geçmemişlerdi hatta mühendisler ornek olarak porsche 959 u aldıklarını vs anlatıyordu bir çok bolumunde bunu gorduğum için tarafsız olduklarını düşünüyorum
ama oval pistte top speed de nsx ile ferrari geçtikleri olmuştur :D
Ben de şaşırdım açıkçası. O değil de adamların bu testi, bizim çok bilmiş kimi arkadaşların -ki hatırlarsınız typer ile ilk gazlayan ve ısınıyor ama megane'a göre çok daha hızlı diye b.k atıyorlardı- tezleri de çürümüş oldu yani... :)
Yok öyle şişiyor yok böyle de şişiyor... Ama kesinlikle sınıfının en iyisi. Kimse eline su dökemez falan... Sanırsın Jeremy Clakson falan adamın zamanında yanında stajyeriydi.
O araba iyi bu araba kötü; umurumda değil de. Bazı çok bilmişlerin caddede iki tur atıp da sayfalarca araba b.klamasına ayar oluyorum....
bu gerçekmidir gerçekse hemen sipariş sırasına girelim
365carmods: Honda will produce S2000 v2.0
Bence de takmaması lazım. Direksiyona geçen kendini F1 pilotu sanıyor. Tekrar söylüyorum; herhangi bi testte 3-5 puanla hadi onu da geçtim isterse 100 puanla olsun bi araç diğerine geçildi diye kötü olmaz. Hatta ve hatta sen iki tur attın ama tatmin olamadın diye de o araba kötü olmaz.
Laf ola beri gele... he hü ...
Yok öyle şişiyor yok böyle şişiyor... Almazsın olur biter kardeşim. Ne milletin kafasını bulandırıyorsun. Adam var adam var. Kimisi çerez parası demiş almış kimisi güç bela almış. Daha sağda solda kurumsal (harbi kurumsal) testleri çıkmamış, adama bakıyorsun sayfalarca yorum yazmış... Tövbe estağfurullah
Test cok guzel olmus gercekten her saniyesini bayila bayila izledim. Keske diger hothatchler de olsa iddiali ve hem touge trackde hem de biraz daha buyuk bir pistde sonuclari oturup adam gibi detayli yorumlarla izlesek muhtesem olur. Marka boklama yarisina girmeden alttan alttan giydirmeden, guzel guzel, bir su c sinifi hothatchlerin kapismalarini izleyi cok istiyorum bir de su 3 agir top 918 laf p1 kapismalarini. Neyse ki GT basliyor da ikincisini izleyebilecegiz, ilkini de capon abilerden bekliyorum hevesle..
ortalama yakıt değerini sıfırlayabilen oldumu :)
sadece okuyucu olarak yorumlarsam
ısınıyor demek bence boklama sayılmaz en azından yorumlar o şekildede değildi benim gorduğum herkes gorduğunu paylaştı
ısınma ve şişme yokta değil aslında yabancı kullanıcılardan farklı platformlarda yazan oldu hatta burda paylaşılan bir rıng videosunda kullanıcının youtube de yazdığı yazıda mevcuttu sebebi az çok konuşmaların ardından yakıta bağlanmıştı zaten ki yazılım yapılan çoğu araç kendine geldi diye yazıyor herkes çozulemeyecek bir sorun değil sonuçta
Şimdi burada yazılanlara bakınca Alper abiye giydirmişsiniz ben bununla alakalı yazıcam . Öncelikle aracı tanımak ile aracı değerlendirmek kavramlarının farkını ayırt etmek gerekiyor . Aracı tanımak için benim görüşüm ; araca sahip olmak minimum 5000 km yol yapmak(veya 2-3 ay - her koşulda gündelik , pist , vs ) kullanmak gerekiyor ki aracın hangi koşullarda neye ne tepki verdiğini billelim . Değerlendirmek için bunlara gerek yok cadde olsun , pist olsun farklı araçları aynı ortamlarda belli bir süre kullandıktan sonra pilot olmaya ya da Jeremy kadar bilgili olmaya gerek yok araçların birbirlerine karşı artıları - eksileri nelerdir konuşabiliriz, Burası sürücü hissiyatına da bağlıdır Typer'in fiziksel olarak daha hızlı olduğu yerde S3 daha atak bir izlenim verebilir tamamen sürücüyle alakalıdır . Mesela S3'ün tık demediği yerde Typer şişebilir ya da düzlükte S3'ün 220 ile geçtiği yeri typer 225 ile geçebilir bunlara araçları bokluyor demek yanlış bence. Marka fanatikliğine lüzum yok zaten jeremy veya bir başkası testlerine konuk ettiği araçları belli bir süre kullanabiliyor yani yine sahip olan kişi kadar net tanıyamaz aracı o yüzden çok da takılmamak lazım :D
az önce idealtepede lh siyah typerı gördüm . O nasıl bir araba öyle zengin olup alıcam
Yunan topraklarına ayak bastık :cool:
http://i1125.photobucket.com/albums/...705882770E.jpg
http://i1125.photobucket.com/albums/...67B8E8A4A2.jpg
İyi eğlenceler. Serres'den bol foto bekliyoruz.
Burada sahibi olup uzunca bir süre ciddi manada savunmuş birisi bir önceki sayfada manasız yere kendini kısıyor bazen stokken dediği halde en yüksek ısılara ulaşacağı yerde yani pistte kullanmış kişiler problem yaşadık dediği halde bokladılar amaçlarıda belliydi falan diyenler asıl ciddi komik. İsteyen inanır isteyen inanmaz standartken sürekli 310 hp gibi gitmediğine. Kimse hondayı kötülemek için parayla yazmıyor burda herkes kendi bildiğini daha doğrusu bildiğini zannettiğini okumaya devam edebilir..
Frenleri şişip bitmedi balatası yandı. Sonra aynı aracın diski balatası çok daha iyi markalarla değişti 2. 3. Frende tekrar yandı. Aynı aracın balatası körfezde de yandı yanlış hatırlamadıysam o araçta olabilir sorun ya da ben farklı şekilde çıkıyorum, tozluğu başından beri söktüm ve hafif aynı zamanda da kolları daha açık(daha iyi hava alan) bir jant kullanıyorum hiç problem yaşamadım. Bahsettiğiniz şey aynı konu değil yani. He frenleme gücü standart olarak pist için oldukça zayıf şahsi kanaatim özellikle ist park tarzında bir pist için.
Jugernaut;cupranin freni pist icin zatifsa ve bunu kabul edermisin diye soruyorsan,sende bir gariplik var demektir...
Ben gecen sene cuprayi aldim,ciktim piste ve olanlari ACİKCA yazdim. Anlamadigim kalipson adli uyenin sacma sekilde olmus olani sanki uydurulmus gibi yazip Alper'e yurumesi...
Yahu bu araci ist park da kullanil sikayet etmeyen yok,sorun olmasi ve konusulmasinin nesi kotu?? Bu kadar namus meselesi yapmanin anlami yok,komik oluyor.
Korumak isterken daha sacma bir hal aliyor. Bakin Seres pistine 11 mini-2 typeR 2 S3 1 cupra 1 Z4 geldik,kimse birbiriyle mucadele icinde degil. Tatil yapip egleniyoruz. İsiniyorsa isiniyir,freni yetersizse yetersiz. Olan neyse o...
Ben "Alper", "Alper usta", "Alper bey", "Alper ağa", "Alper kardeş ", vb. vb. vb. vb. dedim mi?? Niye o isime takıldı herkes??? İsim belirtmedim ki. Herşeyi bi tarafından anlayan insanlarİn varlığı artık şu götürmez bi gerçek olduğu için kasten isim vermedim, hatırlamıyorum da zaten. Ama şu üç kuruşluk araca (yeni typer) daha çıkar çıkmaz, ben bişeyler biliyorum edasıyla saçma sapan yazan çizenler var. Ya da bişey bildiğinı ispatlamaya çalışan diyeyim de daha şık olsun. Bu arkadaşlar yarın öbür gün bunları okuyunca 'aaa bak, ben hakkaten bişeyler biliyormuşum' desin de mutlu olsun.
Bilinçaltınızı bi check edin bence :)
Ayrıca neyi kastettiğim anlaşılamamış; belli.
Ben x araba iyidir, vaaay kardeşim sen nasıl böyle yorum yazarsın demiyorum. Kimilerinin sanki etini koparmışlar gibi, bişeylerden canı yanmış gibi sabahar akşam yorum yazması.
Ya bi dur. 3-5 tur attın da ne oldu?? Sanki arabayı bi mühendis yaptı; o da bu kişiydi.
Millet daha yeni almış aracını; hevesli. Bi sus yaaa.. Az bi sus. Tamam araba gene şişsin, yığılma yapsın. Hatta stop etsin, ekranda da 'başlıyacam yapacağınız işe, ben gitmiyorum' yazsın.
Neyse benden bu kadar. Ben de felsefenin efendisi değilim. Naçizane fikirlerimi söyledim; alan alır almayan atar. Haydin selametle....
DİP ve ÖNEMLİ NOT : HONDACI DEĞİLİM. HİÇ HONDAM OLMADI.
Bahsettiğim şey aynı konu ben cupranın fren performansını tartışmıyorum..
Ama birtane cupra'nın pistte frenleri bitti diye genelleme yapıp Cupraların frenleri sorunlu,pistte bitiyor demek yerine "O araçta sorun olabilir" deniyorsa
Bir-iki tane typer piste çıkıp bikaç tur sonra yavaşladı diye genelleme yapıp Typerların ısınma sorunu var yavaşlıyolarda dememek lazım..Belki "O araçlarda sorun vardır..
Yukarda açıkladım mesajınızıda okumuştum zaten açıkça frenlerle ilgili sorun yaşadım diye yazmıştınız evet..ama fren performansının yeterli olmaması ayrı sorunlu olması ayrı konu..
Kendi yaşadığınız sorundan yola çıkıp hiç bir zaman Cupraların fren sistemi sorunlu diye genellemediniz.
Ama iki tane typer pistte yavaşladı diye bir gazateye ilan vermediğiniz kaldı,her sayfada yada her typer'ın konusunun geçtiği yerde aracın ısınma problemi var diye yazıyorsunuz..
Farklı araçlarla istanbul parka çıkan kaç kişi var? Siz şikayet ediyordunuz hatta her pist günü konusunda "Yeni typerlar nerde gelmeyecekler mi" diye piste çıkmamalarından yakınırken ne ara bu kadar typer sahibi piste çıktıda araçtan şikayetçi oldu onuda anlamadım.
Özellikle bu bölümü aldım kısaltarak yanlış anlaşılma olmasın konu tayyar çünkü. Ahk nickli üyemiz burda her zaman bu aracı savundu uyduruyorsunuz bende şişmedi siz sahip olmadınız vs vs gibi şeyler söyledi. Şimdi ben nickini falan ele geçirmedim soruyorum burda yazanlar ne ifade ediyor? Bir cupranın balatası yandı tek pistonlu ve pistte kullanımda çok yük biner frenlere vs vs. Ben size tozluk söktüm jantım farklı yani farklı şekillerde çıkıyoruz diyorum. Sizin yaptığınız demogojiye giriyor bak senin frenin sorunlu deseler hoşuna gider mi şeklinde e ama ben sorun yaşamadım ki frenleme gücünün pistte kullanımıma göre zayıf kalması dışında? Bunu o piste gelen giden ilgilenen orda padokta muhabbet eden herkes biliyor ki type r stokken pompa benzini ile o pistte 25derece ve üstünde kesinlikle hissedilir biçimde düşmeden yavaşlamadan 2 tur(yaklaşık 11km) atamaz. İsteyen kabul eder isteyen etmez dedikçe uyduruyormuşuz havası veriliyor uzatmak istememe sebebim bu muhabbetin çok sıkması. Herkes aracının keyfini sürsün diyorum sadece.