Evet Berkan, Bu şekilde düşünenler gördüm daha önceden de.
M270 Normal Turbo makinası, M133 AMG motoru, AUDi ile falan hiçbir alakası yok.
Zaten eksoz manifoldu ve turbosu önde Mercedes'in... TFSİ'da arkada.
Printable View
2013 senesinde motor ve araba hazır bu haline çok yakın yürüyordu. Satışa çıkma konusunu bilemem o kadar bilgi vermiyor honda
http://images.thecarconnection.com/l...00436635_l.jpg
camoyla cıkıp dolanmasından itibaren - tanıltılması arasındaki zaman dilimi dile kolay 2 yıl.
demekki öyle kolay değilde araç üstünde birton calısıldı edildi test yapıldı muhtemelen en optimumu yakalamak = honda için kolay degil 2 sene
2 sene test edilsin auwwwwwww üstünde kesiciden inmeden bunca yıl gazlansın o zaman takdir yok?
motoru ters koymakta birşey yokki ikisinin kullandıgı sanzuman ve yürüyen zaten aynı değil ben sadece motorundan bahsettim
Biz en yeni kasa 4 kapılı olan s3 ten modlamak istedikte biraz araştırınca yurt dışından ögrendik tabi bize yanlış bilgide vermiş olabilirler iddia etmiyorum kendim ikisini yan yana incelemiş değilim
167mph yani 268km kusur fabrika verisi
ep3 235km idi fabrika verisi :)
Bi motor için en zorlu koşullar neyse, test edecek mühendis ona göre test eder. En azından biz okulda böyle öğreniyoruz. Kimse arabayı kırbaçlarken bişey demiyor, 2 yıl test edilince sıkıntı nedir yani? Mercedes bilmem kaç milyon km test ediyor E serilerini falan. Bu kötü bişey mi? Evet her sene bi yeni type r çıksa herkes daha mutlu olur tabi ki. Ama adamlar tek kurşun mantıgı çalışıyorlar. Bi b16 yıllarca bela oldu, arkasından k20 geldi önü alınamadı (hilmi abinin deyimiyle 4 silindir çim biçme makinası motoru). Bu seferki ağır silah.
306 hp 7000 devir, 2500 devirden itibaren 295 tork. Ehh işte :)
http://www.topgear.com/uk/car-news/h...eal-2015-03-02
Bir muhendis en zorlu kosullara gore test edecekse en zorlu kosullarin limiti sonsuza gider ve hic bir zaman urun release olamaz.2 yil test edilmesi sikinti degil mesele bahsedilen 2 yil onceden yaygara kopartilmasi ve sonucunda conceptten sonra beklenenden kotu bir goruntu haliyle cikmasi.Yoksa hondanin muhendisligine laf atacak adamin once ben alnina vururum cunku her firmanin muhendisligi oldukca guzel ve saygiyi hak ediyor.
ama kişisel yorumunu genelleme yaparak yani herkesin görüşü buymuş gibi yazıyorsun . ''Beklenenden kötü bir görüntü '' bu göreceli bir kavram. Bana göre gayet güzel ve tek eksiği hayran kaldığımız yarasa stoplar belki opsiyon listesinde vardır , belki sadece biz buna tepki göstermiyoruz yurtdışındaki kullanıcılarda tepki gösterir ve o stop'u bir şekilde hallederler. Adamlar daha dün yeni tanıttı vurun hemen vurun :)
Moruk bırak bu işleri Ben honda fanatiğiyim ama senin honda düşmanı oldugun gibi ford düşmanı değilim
Yigidi öldürcen hakkını yemicen
Türkiyede çok stock EVO yapıldı subaru yapıldı sen bilmiyorsun
volvo neymiş renault motoru kullandı yıllarca
Dünyada belli başlı motor üreticileri vardır bunların yaptıklarını bazı markalar elde edemez misal renault gibi kapiş
litreli kamyon motorlarını arabalara uyarlıyanlar şimdilerde nedense hacmi düşük turbo motorlara geçmeye başladılar en baştada senin fanatik oldugun ford
3.6 litre V6 twin turbo engine uretmedimi ?
duratec muratec hikaye hepsi yapılınca güçlü olan makinalar bunu sende çok iyi biliyorsun açılmasa bile Türkiyedeki benzinle kaç kilometre yol kateder diye düşünür durursun :)
Oh amk aklım gitti egsoz manilofdu kapakla yekpare diye ama değilmiş. araştırdım bilgilendim öğrendim :p :p :p
32. ve 42. saniyelerde belli oluyor manifold ayrı.
https://www.youtube.com/watch?v=OV6NPTJRsSw#t=13
+ 48. saniye net belli ediyor. Turbo manifol ayrı artık gerisini siz düşünün.
Kanka düşünsene upgrade edemiyorsun hayaller gerçekler ne anlamı kaldı.
ulkemıze bı gelsınde canlı gorelım nasıl bı ıcat yapmıslar :)
0-100 değeri 280 HP'lik Golf R'dan 0,7 sn daha kötü.
Artık sadece 8k devir çeviriyor.
Xenon yok.
Tavanı yine çok yüksek (benim kişisel hastalığım, sevmiyorum)
Pist sonuçlarını merak ediyorum bugün açıklayacaklar sanırım.
NSX in teknik bilgileri yokmu?
Turbo manifold ayrı da , Manifold Kapak tek parça arkadaşlar.. Onu napıcaz ?
http://i.hizliresim.com/kjM8Yv.jpg
mutlaka yüksektir de , nasıl girilcek içinede polish edilcek acaba..
Kapak manifold aynı turbo ayrı şimdi daha doğru oldu.
Arkadaşlar TyprR hiçbizaman drag arabası olmadı hepimiz biliyoruz. 0-100 ü boşverin.
100-200e gelin..
valla neye b.k atılacağı şaşırıldı artık.:) tamam hala kapalı kutu ama boş bi alet değil o ortada.. xenon yok almaz mısın sen abi şimdi bu aleti? :))) yada 4 çeker golf benden 0.7 saniye hızlı 100 km ye kadar? büyük eksi bunlar ben vazgeçtim sipariş vermicem:) gideyim golf alayım hem caddede ışık kasar hemde xenon yakarım...