Forumda Typer konusuna girdikten sonra ben
![]()
Mike, haftaya konuşalım bir. Ne yalan söyliyeyim kırmızıya sulandım.
Fazla arabayım hala, ek alamam. Satılık 4 set pist lastiği, pist jantı falan olacak bir hesap yapalım. Ya takas konuşalım, ya güle oynaya 2:30 yapan GQV isteyen bulalım![]()
Füme de iyiymiş..
Bu konu böyle devam ederse maks. 2 seneye Type-R aldıracak bana.
Bursa da amma çok typer oldu yaa, sıkıntı verecekler trafikte ;-)
01 CLIO RS
00 CLIO RS
13 POLO GTI
09 LEON CUPRA
yok artık, fotoğraf çekilen yer tam benim kaportacının önü ama orda toplanmamıştır heralde![]()
Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?
Bakın yorum yapanlardan biri benim. İstanbul park ta test eden pilotlar dışında piste tek çıkan da benim. Türkiyede dağıtımı yapıldıktan sonra da en erken gazlayan ve test eden insanlardan da biriyim. Evet sokakta ısındığını anlamıyorsun. Neden? Sokakta gazlayabileceğin süre durmadan en fazla 20 saniye. Sonra önüne ya araba gelir bişey olur yavaşlarsın araba soğur. İstanbul parkta durmadan 2 buçuk dakika gazlıosun ve hızlı bir pist. Ülkü ya da körfez çık gazla istediğin kadar. 4. vitesi bitiremiyorsun. Yani yavaş pistler. Çok fazla zorlayıcı değil ve düzlükleri kısa. Type R istanbul parkta 3. tur ortasında artık gazlama ben bırakıyorum dedirtecek kadar yavaşlıo. Yağ sıcaklığı 138 derecelere geliyor. Bunu zaten 9-10 kombinasyonundan çıkınca çok iyi anlıosun çünkü yürümek istemiyor ki kullanan arkadaşta hayatında ilk defa spor araç sahibi olan ilk defa piste çıkan biri. Deneyimli biri 2 tur sonunda Type R ın gazından ayağını çeker ısınıp yürümediğini anladığı için. Bunlar sağda solda duyduklarımız değil yaşadıklarımız.
IN BOOST WE TRUST
Folyoculardan halledebilirsin ya da şu şekilde bir çözüm var.
http://www.hepsiburada.com/3d-kirmiz...-pm-otelf21269
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
Alakalı olabilir alakasız da olabilir, alakasızsa sohbet olur
Giulietta QV'de pistte çıkıp ilk 3 tur sorunsuz gazladığım akabindeki turlarda 2-3 arası, 11-12 arası ve bazen de 14 sonrası start finish düzlüğünde 4 ve 5nci viteslerde arabanın kısmen yığıldığı bir dönemden geçtim. Her hızlı girdiğim turda aynı şey. Hatta start finishte ve 11-12 arasında 6ncı vitese attığımda olmuyordu. Ulan dedim araba ısınınca gitmiyor. 4ncü pist günümde anladım ki, tüm sıkıntılarım sağ virajlardan sonra oluyor (2, 11, 13). Meğer araba sağ virajlarda benzin yetiştiremiyormuş. Ben de hep yarım depo civarı piste çıkıp 3-4 tur sonra 5-6 litre benzin harcadığımda pompaya benzin gelmiyor, o kesiklik de bir sonraki düzlükte hızımı kesiyormuş. Depo 3/4 dolu olunca tüm sıkıntılar geçti![]()
Bu araç için sizce 70lik boru mu yoksa 76lık boru mu kullanmak daha iyi olur catback egsoz sistemi için?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)