daya 35 i geç diosun yani yazılımla 500 turbo upgrade 800 :)
Printable View
Kanka düşünsene upgrade edemiyorsun hayaller gerçekler ne anlamı kaldı.
ulkemıze bı gelsınde canlı gorelım nasıl bı ıcat yapmıslar :)
0-100 değeri 280 HP'lik Golf R'dan 0,7 sn daha kötü.
Artık sadece 8k devir çeviriyor.
Xenon yok.
Tavanı yine çok yüksek (benim kişisel hastalığım, sevmiyorum)
Pist sonuçlarını merak ediyorum bugün açıklayacaklar sanırım.
NSX in teknik bilgileri yokmu?
Turbo manifold ayrı da , Manifold Kapak tek parça arkadaşlar.. Onu napıcaz ?
http://i.hizliresim.com/kjM8Yv.jpg
mutlaka yüksektir de , nasıl girilcek içinede polish edilcek acaba..
Kapak manifold aynı turbo ayrı şimdi daha doğru oldu.
Arkadaşlar TyprR hiçbizaman drag arabası olmadı hepimiz biliyoruz. 0-100 ü boşverin.
100-200e gelin..