R butonuna basınca araç sertleşmiş olabilir mi?
Printable View
oha adam bildiğin zıplaya zıplaya gidiyor boyleyse coilover falan almaya da gerek yok zaten limitte sert geliyor :D
R butonu ile gelen gaz tepkisi ve sert amortisör ayarı, pist kullanımında bas geç işte güzel sistem. günlük kullanımda normale dön :) ben olsam sürekli R buton aktif gezerim ama..
170 bin TL TypeR için çok. 30 daha üstüne koyar ikinci el de olsa E92 M3 alırım.
Ala ak parayi buldugum an garaja girer
amortisörüleri aşırı serte benziyor..o kadar sekerek kullanmak ne zevk verir tartışılır..Şimdi daha iyi anlayabiliyorum vw grubunun hothatch satış başarısını..kaliteli malzeme yeterli performans ve günlük kullanıma uygun..aynı şey bence supersport lar arasındaki porsche içinde geçerli diyebiliriz.
Japonlar asil insanlarsa Nissan R35 ilk çıktığında Nissan neden GTR Carrera Turbodan Nurburgringde daha hızlı diye bi taraflarını yırttı. Allah aşkına taraflı yorum yapıosunuz ama bari biraz bilginiz olsun sallarken destekli sallayın komik oluyor.
Şu anda bütün otomobil üreticileri üretecekleri spor arabaların testlerini Ring üzerinde yapıyor ve süre ile kontrol ediyor. Nedenide içerisinde bütün yol şartlarını barındırabilen her çeşit virajlı uzun düzlüklü başka bir pist yok. Guiness rekorlar kitabı neyse Ring lap times da aynı değerde şu anda. Type R ın rekor kırdığı araba ile piyasaya sürdüğü araba arasında dünya kadar fark var. Hızlanma videolarını karşılaştırdığında bile saçma sapan farklılıklar var. Yoksa ring videolarına baktığın zaman insanların modifiye edilmiş arabalarla ring trafiği içerisinde fabrika değerinden daha hızlı süreler elde ettiklerini de göreceksin. Merak ediyorsan Honda o rekoru kırabilseydi çoktan davulla zurna ile duyurmuştu çünkü daha araba piyasaya çıkmadan bütün gazetecilere dergilere haber sızdırdılar öyle bir araba üzerinde çalışıyoruz ki Ring üzerinde rekorları alt üst edecek şöyle olacak böyle olacak diye. Yoksa hiç bir dergi arabanın duyurusunu yaparken bu haberi vermez hele bütün dergiler ağız birliği yapmış gibi aynı şeyi yazmazlar. Demek ki söylemekle değil yapmak gerekiyor.
https://www.youtube.com/watch?v=k4i-72xLFT4
İlk izlenim yavaş gibi özellikle sınıfındaki leon cupra 280e göre..
Motor sesi benim astra'dan biraz hallice :)
Şu kadranın sürücüyü selamlaması olayına bitiyorum. =)
bikaç sayfa önce bir pist videosunda bariz şekilde rs den ve cupradan daha hızlı diyordu adam. 2530. postta ise çok istekli gibi değildi sanki.
270 km son hızı çölde mi yapacak:confused:
Typer gibi bir arabanın bukadar sessiz olması sürüş keyfine direk - puan katıyor en azından vag grubundaki gibi soundaktor koysalardı keşke.
harbı bu ne sessızlık anasını satam bı susturucu eksık koyunda bari egzozla uğraştırmayın :D
ah be typer artık bi gel ayak bas şu topraklara da sende kurtul bizde kurtulalım,Memleketi böldün bizi bitirdin be :)
yakıt ne alemde acaba.
Ben sevmedim :(
K20a2 turbo candir...
Hızlanma videoları çok adam üzdü, gözlerimle gördüm.
Hiç 310 beygir bir araba gibi gitmiyor. 280'lik leon'dan bariz yavaş.
Downforce için çok çalıştık demişlerdi belki o yüzdendir ama video can sıktı orası kesin.
Ayrıca ring video'sunda ki arabayla hiçbir alakası yok üretilenin. Orada ki araba canavar gibi hızlanıyordu.
Olmadı.
134 sayfa konu son videodan sonra resmen durdu.
pist videosunda da bariz hızlıydı , hatta adam sadece çok sert olmasını eleştirdi gibi anladım ( yanlısım varsa duzeltırler ) video felan hıkaye ne zaman biri alır çıkar dener vıdeolarını koyar ozaman anlasılır ... fıyat ı cok talep olunca dırek yukarı çekmişler ..
Nasıl gitmesi gerekiyorsa öyle gidiyor bence. Herşeyiyle orjinal şu an araçlar. Egzozlu filtreli, pipelı filan videoları düşünce görürsünüz nasıl gittiğini
Paylaşılan iki videoda da 200 e kadar hemen hemen aynı gidiyor bence ivmelenme olarak karşılaştırınca, ben gariplik sezmiyorum ancak 200 den sonra fabrika verisi 270 top speed i olan bir araç 268 de kaldı ilk videoda, belki yol şartları yani karşıdan gelen rüzgar falan vardır, zaman geçtikçe belli olacak herşey bence.
Bence fiyattan dolayı herkes konuşmayı bıraktı.
Kur sabitleme falan yok, bugün almaya kalksan neredeyse 170.000tl ediyor.
Kapora verenler de bu yüzden kaporalarını geri aldılar. Kimse kusura bakmasın da o ekranla o direksiyonla 170.000tl etmez bu araba.
Nasıl trophy satılmadıysa bu da fiyat politikası yüzünden çok ama çok az satar.
Almak için ciddi zengin olmak lazım :D
Burak Ertem Benzin Magazine dergisi için Slovakya'ya test sürümüne gitti. Kesin fiyatın 54k€ olduğunu kendisi de söyledi. Test ettikten sonra bilgileri aktarıcam dedi.
170 bin asla etmeyecek bir araç
alan olursa sanırım hızlı olduğu için almaz ki değil zaten görüntü ise ok
ama bu vergilerle ancak türkiye de satılır
bu şekil alanda olursa bizim devletimiz daha çok gıdıklar bizi böyle
Bu Araba ÖTV siz taş çatlasın 70-80 bin TL. Golf r da aşağı yukarı aynı para. Sonuç olarak rakam bence yüksek değil.
2 hafta içinde geliş tarihi netleşiyor. Gelince fiyatı belli olur. 0-200 video koyarlar soru işaretleri biter.
https://www.youtube.com/watch?v=5GdCOwOlk4g
type r 60 260 ı kabaca 60 sn lerde
stg 1 polo gti 35 saniyelerde
ilginç değilmi Zeki
Gercekten pist sevdalisi ve bu ise kosturanlari ayri tutuyorum , yalniz boyle honda bagimlisi olup da yok kesiciye duselim yok vtec acalim diye 170 lira biraz fazla degil mi :D ayni aski 1.4le 15 liraya yasamak da mumkun
Tekrar soyluyorum Japonlar asil insanlardir. Gtr pistte porsche den daha hizli oldugunuda kanitlamistir. Tarafli yorum neden yapayim ki sebepsiz yere. gordugumu bildigimi soyluyorum. Sizin aksini iddia ettiginiz bilginiz varsa ortaya koyun sonra gorelim kim ne salliyor kim ne biliyor kim daha komik oluyor. Sallayacak bi yanimda yok ayrica internet diye birsey var. acip bakip gorulebiliyor hersey.
Nurburgring pisti icin dediklerinize harfi harfine katiliyorum. alternatifi olmayan bir pist.
Honda tarafindan test araci ile satilan arac arasinda rijitligi ve dinamikligi ayni arac olduguna dair bilgi var. Firma durduk yere yalan haber yayinlamaz.
Fabrika test araclari ile modifiye yapilmis kullanici araclarinin arasinda muhakkak ki fark olacaktir bunun kiyasi bile olmaz.
Daha oncede soyledigim gibi, honda fransizlar gibi rekor bizde rekor bizde diye kendilerini yirtmazlar. GTR Porsche cekismesine bakarsaniz da almanlar japonlara karsi dogru veriler ile cevap vereye calismislardir. japonlar ise yaptiklari aracin dizaynlarinin hakkini her seferinde almislardir. (bir japon bilgini degilim fakat uzakdogu kulturunu ulkelerini cok iyi bilirim)
piyasadaki otomotiv dergi basin yayin organlari reklam amacli calismistir hep. cok az olani dogrulari aktarir. cok degil az bir zaman kaldi fabrika uretimi arac ile illa birileri girecektir piste suresi cikacaktir.
Sonuc olarak soylemek istedigim, Japonlar basardiklari bir basariyi bagira cagira yayinlamazlar.
Ayrica iki taraf olarakta birbirimizi tanimiyoruz forum ortamindan dolayi kim ne kadar bilgiye sahip olup olmadigini, kimin soyledilerinin sallama yalan dolan oldugunu vs gibi kisisel bilgilerden yoksun ortamda konusmalar oldugundan konusmalarimizin yani yazilarimizin daha bilgilendirici olmasinda her zaman yarar vardir karsilikli anlasmak icin...
sanki pist videosunda daha farklı gidiyodu bu araba .. şu son paylaşılan hızlanma videoları hiç hoşuma gitmedi .
280 lik cuprayla , golf r la bi yanyana gelsinler bakalım o zaman görürüz yürüyomu yürmüyomu .
@gcapraz Bence biraz abartmışsın . Japonlar bağırmaz yaygara yapmaz diyorsun ama çıkmayan arabayla dünyanın yaygarasını yaptılar rekor kıracağız diye. Gtr-911 kapışmasına yine aynı şekilde yaygara kopardı ki turları opsiyon lastik ile atmıştı. Aynı şekilde Corvette'e kaldırdılar ama o da tutmadı o dönemde. Japonlar saygılı asil insanlardır ama biraz fazla abartıyorsunuz.
Haziran ayı geçiyor hala satışa çıkacakcak araba Ring'e çıkmadı . Rollcage ağırlık olsun diye takıldı açıklaması yapıldı, açıkçası ben yemedim .
Yeni typer gelemeden ülkeyi bunalıma soktu teşekkürler
Japonlar asildir efendim oyle boyle degil hatta Atilla Tas bu konuda kendilerine sarki bile yazmistir.
https://www.youtube.com/watch?v=lVMjZ2rKrH0
yakından japonlar hayrına spor araç yapıyora döncek die korkuorum