Ortadaki ekran piranha filan takıyo ya millet aynı onun gibi olmuş,![]()
Ortadaki ekran piranha filan takıyo ya millet aynı onun gibi olmuş,![]()
VW Scirocco 1.4 TSI Twincharger - 2012
Elle tutulur kısımlar motor ve yol tutuş ( pist süresine bağlı olarak ). E zaten müşteri kitlesini tatmin eder.
konu uzamış gitmiş baştan okuyamadım
şimdi bu alet kaç devir dönecekmiş?
ben en çok onu merak ettim.
eğer atmo makineleri kadar devir dönmüyorsa bence eski atmoları dartonlayıp internal geçirip turbolamak daha mantıklı
7k falan dönecekse bu zaten çok da bi esprisi kalmaz.
honda yı honda yapan "aslen" devir dönmesi değil miydi?
not: hondacı değilim, renocu da değilim
öyle uzaktan bakan biriyim sadece.
If you have no LAG, you have no turbo..
görünüşe göre 7000 rpm dönecek. modifiye sonrası 8000 ler olabilir. ama bir 9000 olacağını hiç sanmıyorum.
devrin ne önemi var ki? atmo devri kapandı. atmolar karakterleri geregi güç alabilmek için dönüyordu. şu an gerek yok? turbo yaptı gene yaranamadı adamlar![]()
belki spoon jun racing vs gibi markalar kit çıkarır da devir dönülür o şekilde. k20yle 11 k dönüyodu spoon kit yanlış hatırlamıyosam. buna da yapılır bişeyler ama devir devir diye tutturmanın anlamı yok bence.
Yarış arabasıyla 7.50 dönmüşler, üstünde tam slick ve hafifletme ile.
Ben rekoru kırabileceklerini hala düşünmüyorum
Kırarlarsa da reno'ya yine iş düşecek demektir![]()
Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
Golf 8R / 48.40 @Körfez
Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark
devir diye tutturan yok sakin ol.
ben kendi şahsi düşüncemi söyledim sadece.
"bana göre" daha fazla devir dönebiliyorsan daha büyük turbo takabilirsin, bu yüzden turbo da da önemli devir faktörü.
7 dönen arabaya 35 takacağına, aynı hacimle 9 dönen arabaya 42 takarsın vs vs gibi.
geç gelir ama hayvan gibi gelir, devir döndüğü içinde geç gelmesini fazladan dönebildiğin devirle tölare edersin.
mantık bu yani bana göre hardcore modifiye için.
yoksa bana ne hondadan bene ne renodan bilmem diğerinden.
merak ettim sordum, ne dönecekmiş mu motor diye.
If you have no LAG, you have no turbo..
Araçta hafifletme var yazmıyor alıntılanan yerde yalnız, Rollcage'ın ekstra ağırlığını tolere edebilmek için teyp falan söküldü diyor. Maksat aracı yol ağırlığında tutmak.
Tabi kasnaklı bir klima kompresörü kullanıyorsa onun agırlık dışındada ufak tefek farkları olacaktır.
Bunun fanboylukla alakasi yok, pist suresi onemli cunku aracin hemen hemen tum ozelliklerini kullanan bir pist nurburgring. Kaldi ki Honda kendi soyledi Nurburgring'i domine edecegiz diye, bu saatten sonra geri adim atarlarsa ve rekoru kiramadan araci piyasaya cikartirlarsa buyuk prestij kaybi olur Honda icin.
Umarim kirarlar ve rekabet artar, bu kullanici olarak bizim isimize gelir, daha iyi yol tutan araclara binmeye baslariz.
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
1881 - 193∞
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)