2 katı nerdeyse bitanesi canım hesabında yok, geçtinde noldu sonuçta arabalar belli altın semer taksanda aynı at. rolleme olum biliyorum böyle zihniyette olmadını:))
Printable View
Renault İngiltere sitesinde thropy-r için şöyle bir ibare var.
The Mégane Renaultsport 275 Trophy-R covered the 13 miles in just 7'54"36, the fastest time ever for a front-wheel drive production car.
Adamlar resmi sitesinden bunu deklare ediyorlar.
Honda'ya ait Honda World sitesinde de development car ile yapılan süre bilgisi mevcut ama bu bir rekor sayılmıyor.
Çünkü PRODUCTION CAR olma zorunluluğu var.
Eğer bir gün Honda Production Car ile benzer süreyi yaparsa ve bunu deklare eder ise Renault internet sitesinden bu deklarasyonu kaldırmak zorunda kalır. Şu an kaldırmadığına göre halen rekorun sahibi Megane'dır. Tartışmaya lüzum yok.
Aynı şekilde İstanbul park önden çeker rekoru TYPE-R a aittir. Rakipleri offical deneme yapmadıkları sürece production Car rekoru her daim TYPE-R a ait kalacaktır. Pist gününde sürenin geçilmesi bir şey ifade etmez yani.
Dün Honda Damla'da idim.
Bir tane TypeR sattıklarını, teslim almaya 70-80 yaşında birisinin geldiğini, kendisine aldığını öğrendiklerinde güzel bir şaşkınlık yaşadıklarını ve gazlaya gazlaya giderken de arkasından bakakaldıklarını söylediler. Camiada bilinen birisi midir bu amca? Helal olsun valla..
Yiğitin trophy tamamen bittiğinde ulaşılamaz bir rekora imza atmak için en ciddi aday olacak. O kırana kadar yapan yapmalı yaptığını yoksa güzel bir hayal olarak kalacak ist park önden çekiş rekorunu kırma hevesi bence :) Yiğit bir kaç ay bekle keyif için deneyelim bari sen çıkmadan :D
Ring savaşı keşke İstanbul Parkta da devam etse çok mutlu olurdum .
Ama ring ultra efsane bir pist olduğundan çok ciddi mücadelelere sahne oluyor. Özellikle Renault bu ring süresi konusunda çok hassas belli ki. Thropy rekoru geçilir geçilmez adamlar Thropy-R ile piste girdiler. Bir kenarda bu proje bekliyormuş , geçilirse geri alalım diye demek ki.
Şimdi merak ettiğim 3 şey var.
1. Leon 290 HP ye revize etti. Yani yaklaşık %3,5- 4,0 oranında bir güç artışı. Bu artış pistteki yaklaşık 8 dakikaya % 1 avantaj sağlasa dahi rekoru geri alabilir.
Revize edilmiş leon ile tekrar süre deneyecekler mi ?
2. Honda Production TYPE-R ı ile ringde süre deneyecek mi ?
3. Honda'nın eline almış olduğu İstanbulpark rekoruna SEAT ve RENAULT markalarından karşılık gelecek mi ?
dizel civic ile yapsalar muhtemelen dizel meganı koyardı karsısınada :D sanmıyorm renaultun umrunda olsun adamların rs satma cabası yokki sümbülden yeterince yürüyorlar zaten
Hakkı amca efsanedir bu camiada :)
Buda Hakkın amcanın konusu.
http://www.techturkey.com/forum/sohb...akki-amca.html
Arkasına i-ctdi yazar Typer Bodykit li dize civic gördüm diye konusu düşer yakında
Suan cok aci cekiyorum typerim yok diye :agbe::agbe:
typer bir geldi pir geldi
1.8 atmo 142hp civic sport geliyomuş oda 110 bin falan olur onuda tartışırız doya doya
16 plakalı mavi birtanesini Çanakkale'de gördüm daha demin, yakından çok daha güzel bir araba yeni type r
En merak ettiğim konuya değinmişsiniz. Conceptte yer alan tasarım çok daha iyiyken neden görsel olarak ikinci planda (bana göre) kalabilecek bir aracı seri üretime gönderirler. İstanbul park da ki organizasyonda yer alan arkadaşlar honda yetkililerine bu soruyu sormuşlar mıdır acaba? ya da mantıklı açıklaması nedir merak ediyorum.
http://i.hizliresim.com/L4D5l0.jpg
ohaa yalnız cidden consepteki aracın arkadaki kanadını biraz daha sade ve küçük hale getir gerçektende seride üretikleri şu anki araçtan 10 kat daha güzel
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...27282173/detay
İlk ilan da 189K fiyat vardı şimdi ciddi bir düşüş olmuş.. Demek ondan kaldırmış ilanı
kemerin kırmızı olması dışında hiçbirşeyini beğenmedim fiyat zaten yüksek pek satışı olmaz
Honda TR bu galerinin elinden almış mı arabayı, alacak mıymış, bişeyler diyorlardı Honda Damla'da..
Onu nasıl yapacaklar onu da bilmiyorum ya..
Fiyat konusunda 100bin olsun diyen arkadaşlarım, uzun zamandır araç fiyatlarına pek bakmamış sanki. Pejo 508 1.6 dizel 100.000 TL olmuş, Fluence 1.5 dizel 80.000 TL. 2 litre Latitude'ler 140.000 TL arkadaşlar.
Golf R ve S3 ile aynı para zannediliyorsa da:
Geçenlerde S3 sedan için gittim Doğuş'a. Liste fyatına baktım, dedim 10bin EUR daha iteler Doğuş. Tabiri caizse, para cepte girdim Doğuş'a.
Adaptif süspansiyon istiyorum, gerisi önemli değil dedim. 97.000 EUR fiyat çıkardılar. Kapı koluyla, silecek kolu bile ekstra sanki. Baktılar kızardım bozardım havale geçiriyorum, indirimle 91.000 EUR dediler.
Honda'nın fiyatı muadil araçlar ile karşılaştırınca gayet normal. RCZ R, Cupra'dan pahalı, Golf R ve S3'ten ucuz. Hele hele S3'ten baya baya ucuz.
Hayatımda Honda arabam olmadı, Type R da büyük konuşmayayım almam ama niye bu kadar eleştirildi anlamıyorum.
Bu aksam sızlere suprızım var.
Dbn ve hızlanma vıdeoları cekecegım. Herkesın merakı gıderılsın. Sosyal hızmet yapıyor gıbı hıssettım kendımı :)
Murat abi imkanin olursa video iyi olur :)
Anladıklarımdan çıkarımlarım şunlar:
-pist rekoru(ring) yalan; umrumda değil ama yalanı sevmem..
-organizasyon çok güzeldi örnek olmalı..
-tipini kimi seviyor kimi sevmiyor lakin bence hothatch ben burdayım demeli type-r bu konuda iyi..
-pistte makinanın şişmesi şüphe çekici normalmidir araştırılmalı belkide hayal kırıklığı bu durum.Çünkü ringde rekor alan bir hothatch başka bir pistte hemen şişmemeli..
-donanım denmiş evet keşke üst donanımlar gelseydi ***** çok pahalı aletler ama OLMASADA OLUR..
-AHK isimli arkadaş yazmış direksiyon çok net şasi çok rijit frenler çok iyi diye..benim için yeni type-r bu cümlelerden sonra OH TAMDA İSTEDİĞİM gibi bir HOTHATCH dir..
-İnşallah performans konusunda ben yanılıyorumdur lakin sanki araç pek yürümüyor gibi ama varolan performansı bile sahiplerini hayli hayli tatmin edecektir..
-KORKTUĞUM kısım biri cevaplarsa sevinirim bu hothatch in içine oturduğunuzda bir megrs gibi(2014) bir golf r veyahut scirocco r veyahut rcz r gibi gömülebiliyor muyuz ?Çünkü bir otomobilde herşeyden önce önem verdiğim nokta sürüş pozisyonudur..
Hala şu typer atmosferik gelseydi muhabbetine gülüyorum :) Yahu en iyi atmosferik motor üreticilerinden Bmw ve Ferrari bile turboya gectiyse 10 yılda 1hp gelişim gösteren K20 nin bir şansı olabilir miydi?Hadi diyelim ultra sıkıştırmalı hacimli 4 silindirli 9000d/d ceviren makinayı yaptın,şehir içi kullanımına ne kadar uygun olacak ve her kesime hitap edebilecek miydi?Tabiki hayır.
Yeni typer v6 atmosferik ile gelseydi mağlum ülkemiz sayesinde bu fiyatları mumla arayacaktınız ve bu araç kesinlikle ring te başarılı olamazdı(önden çok ağır olması ve kafadan kayma yaşanması)
Kısacası bu turboyu bu kadar dışlamayın artık:) Çünkü 20-25 yıl sonrasında elektrikli trophyler ve typer lar çıkmaya başladığında bu günleri atmosferikleri aradığınız gibi arayacaksınız :)
Bu akşam test varmış.Murat abi sonuçları paylaşıcak.
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net...04&oe=563A869F
Bende çok önem veririm sürüş pozisyonuna.boyum 1.90, vag grubunda sürüş pozisyonu konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.megane RS in direksiyonuna geçmediğim için yorum yapamayacağım.Typer ın sürüş pozisyonu bana yüksek geldi.Fuarda incelemistim ben.Koltuk ayarlarını da kurcaladım bayagı.Bana yüksek geldi.