User Tag List

Sayfa 1/6 123 ... SonSon
112 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: OPEL MANTA B Turbo uygulaması için

  1. #1
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    OPEL MANTA B Turbo uygulaması için

    Opel Manta GTR Project
    2000 cc 16 valve dohc
    araç yakında yollarda.









    Aracın Motoru


  2. #2

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok güzel bir araç öncelikle. turbo da zevkli olacaktır. tavsiyem techopel selim ile uygulamanız. opel üzerine istanbul'da gördüğün en iyi ustadır kendisi. kesin kendisi de sevinir bu aracı görünce.

    turbo ise garret in gt18 de olabilir gt20 de veya kkk nın k16 gayet makul. k03 diyeceğim ama büyük gelir mi bilmem.

    kazasız belasız ve zevkle kullanın. nadir araçlardan...

  3. #3
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel bir araç öncelikle. turbo da zevkli olacaktır. tavsiyem techopel selami ile uygulamanız. opel üzerine istanbul'da gördüğün en iyi ustadır kendisi. kesin kendisi de sevinir bu aracı görünce.
    tavsiyeniz için teşekkürler.
    turbo uygulaması ile aracın hızlanması daha iyi olabilir.
    resimde görüldügü üzere lpg sistemi bulunuyor.
    turbo uygulamasından sonra lpg iptal edilecektir.
    aracın motoru 1600 cc fakat 1900 cc motor ile aynı motor sadece
    silindir çapları farklı.

    Not: Bu aracın ilk sahibiyiz.

  4. #4
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20let üstüne ufak bi turbo binmekten sıkılır adam
    SM PERFORMANCE

  5. #5

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonradan eklemişsiniz ki eğer swap yapabilirseniz c de olur z de... c biraz daha eski bir motor tabii. z yi de tercih edebilirsiniz. daha güncel bir motor olduğu için daha rahat parça bulursunuz derim. z20let yaparsanız mesela gt28 i gömün gitsin. gayet zevkli olur.

  6. #6
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor degişimi baya zahmetli iş. ilk etapta mevcut motora turbo uygulaması yaptırmak istiyorum. verimli olursa motor degişmeye gerek kalmaz

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Turbo1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motor degişimi baya zahmetli iş. ilk etapta mevcut motora turbo uygulaması yaptırmak istiyorum. verimli olursa motor degişmeye gerek kalmaz
    tabii ki hocam hem zor hem de dediğiniz gibi sıkıntılı. iş sadece motoru vince koyup yerleştirmekle bitmiyor. tesisatı var kulağı var şanzımanı var. var oğlu var...

    aslında atmosferik olarak da çıtırdan yüklemeler zevk verebilir. hatta oldu ki swap ı kafaya taktınız c20xe bile süper olur. ondan c20let e geçmek de kolay z20let e de...

  8. #8
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabii ki hocam hem zor hem de dediğiniz gibi sıkıntılı. iş sadece motoru vince koyup yerleştirmekle bitmiyor. tesisatı var kulağı var şanzımanı var. var oğlu var...

    aslında atmosferik olarak da çıtırdan yüklemeler zevk verebilir. hatta oldu ki swap ı kafaya taktınız c20xe bile süper olur. ondan c20let e geçmek de kolay z20let e de...
    aynen öyle.
    turbo işinden sonra bu motor işine daha sonra bakmak en mantıklısı

  9. #9
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manta ile 200 hp üzerine çıkacaksan ve agresif bir sürüş stilin varsa bence çok riske girersin.ama inanılmaz eğlenceli olur.

    edit..mutlaka kilitli diff kullanın imkan varsa
    komançero garage

  10. #10
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 hp bence çok fazla 150 hp dolayı güç yeterli olur
    Agresif sürüşü bu araca yapmam.

    Bu ara imkanlarım turbo ile sınırlı

  11. #11
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    td04 en yaygın bulunan ucuz ve sorunsuz bir turbodur bilginize...

  12. #12
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güven bey, aracınız çok şık. Maşallah Oem halinden neredeyse hiçbirşey kaybetmemiş. Bence bu tip otomobillerin böyle kalanları çok değerli.

    Araçları güçlendirmek çok kolaydır,
    İyi bir süspansiyon seti ile büyük bir turbo hemen hemen aynı paralar...
    Bunun burçları,gereken yerlere gergileri ve en önemlisi frenleri de ehemmiyetlidir.
    Buna bağlı olarak...
    Aracınızın altı nasıl?
    Oem süspansiyon, yorgun helezonlar ve mevcut frenler ile yaklaşık 200Nm olan c20xe takıp gaza bastığınızda fırlatılmış bir tuğlada farkı kalmaz bu araçların.

  13. #13
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo veya c20xe+turbo yerine sadece c20xe swaplamak size yeterde artar diye düşünüyorum.
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyması için öncelikle arabada bi beyin olması lazım oda senin arabada yok

  14. #14
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar önerilerinizi dikkate alıyorum.

  15. #15
    volume81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Ataşehir
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20let koy devam et bu motorla uğraşana kadar c20let daha sorunsuz ve önü açık bir motor olur

  16. #16
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çetin Selami kim la,
    sabah sabah kahkaha attırdın bana
    Ama güzel oldu, artık bende Selami diyeyim, daha güzel isim

    Araç çok güzel maşallah,
    fakat bu araca turbo uygulamak ciddi zaman, emek ve para isteyecektir,
    şasesi, freni, yürüyeni...

    hedeflediğiniz güç ne bilmiyorum ama C20XE önerisi bence daha mantıklı gibi...
    c20xe yi koyar biraz zevk alır, arkasından tecrübelerinizle birlikte turboya geçişiniz için alt yapınız kısmen hazır olduğundan karar vermenize daha kolay yardımcı olur...

    170-180hp lik bir C20XE de çok tat verecektir bence...
    Loading...

  17. #17
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    c20let veya c20xe motor alıp bakımı yapılıp benim araca uygulanması baya zamanımızı alır.
    birde bu motorları alıp uygulamak ciddi para harcamaya bakar.
    benim şuanki durumum sadece turbo uygulamasına yetebilir.
    çok ciddi güç artışı beklentisi içinde degilim, turboyu yüksek basınçta degilde orta basınçlarda kullanma tarafıyım. hissedilir bi güç artışı benim beklentimi karşılar ,
    diyelim araç 100 hp bana 140 - 150 hp arasında güç versin yeterli olur.
    selim usta ile haberleşip araca turbo uygulanması konusunda bilgi alayım.
    turbo harici başka güç artışı saglayan uygulamalar da olabilir, turbocharger gibi

    edit: imla

  18. #18
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam Selami değil,

    Selim...

    kendisi ile bir görüş tabiki, ne diyecek bakalım bende merak ettim
    Loading...

  19. #19
    Turbo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    52
    Şehir
    Türkiye / istanbul
    Mesaj
    707
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    imkanım olsa aracıma komple şase güçlendirmesi yaptırıp
    v8 motor koyardım
    bu videodaki manta v8 araç gibi. ciddi paralar harcanmış bunlara

    http://www.youtube.com/watch?v=OnOh9XiVqXk


    http://www.youtube.com/watch?v=KI2dQ...eature=related


    .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •