User Tag List

Sayfa 95/132 İlkİlk ... 45859394959697105 ... SonSon
2495 sonuçtan 1.787 ile 1.805 arası

Konu: Türkiye'de Nadir Bulunan Otomobiller

  1. #1787

    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı h.guroglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç orj. m3 kasası daha önce denizlideydi sarı renkte gümrükten motorsuz olarak alındı diye biliyorum aracın kasası içi orj m3 replika body fln değil yani
    Daha once konusu geçmişti. Araç orjinal parçalarla M yapılmış , orjinal m3 degil.
    Form > Function

  2. #1788

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bostancıda çekmiştim,dükkanın içinde m logolu motor vardı.4 silindirdi..yedek motor falan denilmişti.
    aynalar top ayna idi sadece o kötü idi.biraz da içi. m3 demişlerdi ozaman,doğruluk payı az geldi nedense
    plaka : 34 * **87.


  3. #1789
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kırmızı E30dan bahsediyosan doğru o araç M3
    subi & suzi

  4. #1790
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet o kırmızı orjin m3
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  5. #1791
    Baris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rawr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha once konusu geçmişti. Araç orjinal parçalarla M yapılmış , orjinal m3 degil.
    yok öyle bişey araç çok yakınımın eski arabası 99 civarı senelerde ondaydı m20 motor vardı o zaman daha eveliyatınıda bütün hikayesinide çok iyi biliyorum plakasıda aynıydı rengi sarıydı kim diyosa sallamış orjinal parçalarla m yapılmış diye

    edit:kırmızı 34UP1000 plakalı e30 m3 cabrio dan bahsediyorum.

  6. #1792

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İst53
    Mesaj
    2.552
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı capri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kırmızı E30dan bahsediyosan doğru o araç M3
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet o kırmızı orjin m3

    vay be iyiymiş,böyle bi araca nasıl top ayna takmışlar hayret etmiştim.
    ayna harici araba iyiydi,e30 m3 de görmüş demek ki bu gözler.

  7. #1793
    chatlaxs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arşivi karıştırırken buldum şimdi Çekildiği tarih 10.06.2007 izmir pınarbaşı draglar, orjinalmidir değilmidir şimdi ne durumdadır bilmiyorum

    Trafik & Kasko Sigorta işleri Yapılır

  8. #1794
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BHD 40 halen aynı abide, orjinal M3 diye biliyorum,
    halen Turbo ve özenle korunuyor bildiğim kadarıyla

  9. #1795
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    E30 M3 diyorsanız bu güzelliğin üstüne tanımam


  10. #1796
    driftboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Şehir
    BurSAkarya
    Mesaj
    6.251
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en toplu en temiz e 0054 galiba bildigim kadarıyla, bide istanbulda bitane varmış gri antalya plakalı yanlıs hatırlamıyosam bilen varmıdır ?
    Marblex Mining & Marble

    Harput Yapı İnsaat


    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın önüyle arkası arasında 3 yaş fark var

  11. #1797
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en toplu en temiz e 0054 galiba bildigim kadarıyla, bide istanbulda bitane varmış gri antalya plakalı yanlıs hatırlamıyosam bilen varmıdır ?
    ilk sahibinin adı temizliği konusunda fikir verebilir belki
    ana ve e plaka lı iki tane m3 ü oldu biri bitti diğeri alındı yani.
    efe özal dı sahibi
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  12. #1798
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.664
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    34 e 0054 sanırım 2007 de el değiştirdi ondan önce çok yakın bir abimdeydi.Maslakda dükkanında duruyordu.Kardeşinin arabasıydı.2.500 evo2 motoru vardı.Sattıldıkdan sonra alan kişi motor sardırmış diye duymuştuk.

    Eski halinin dükkandaki fotoları bulursam pcde paylaşırım.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  13. #1799
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    34 e 0054 sanırım 2007 de el değiştirdi ondan önce çok yakın bir abimdeydi.Maslakda dükkanında duruyordu.Kardeşinin arabasıydı.2.500 evo2 motoru vardı.Sattıldıkdan sonra alan kişi motor sardırmış diye duymuştuk.

    Eski halinin dükkandaki fotoları bulursam pcde paylaşırım.
    ben 1988 den bahsediyordum ilk sahibinden demek istedim.
    not efe özal ı bilmeyen varsa google ye sorabilir
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  14. #1800
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.664
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 1988 den bahsediyordum ilk sahibinden demek istedim.
    İlk sahibini tanımıyorumda ikinci sahibi şuan doğuş otomativin ceosu.Abisinin dükkanında duruyor yer kalmadı diye satmışlardı.İlk sahibini tanıyorum valla bende abi.

    Edit:efe özal ı tanıyorum biliyorum
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  15. #1801
    FatihR. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.979
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En son ilker abideydi oda sattı heralde

  16. #1802
    onurgoyunc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en toplu en temiz e 0054 galiba bildigim kadarıyla, bide istanbulda bitane varmış gri antalya plakalı yanlıs hatırlamıyosam bilen varmıdır ?
    Bursa'da ki hakkında bilginiz var mı? Sahibi orjinal dedi araç için, daha önceden farklı jantlar vardı en son gördüğümde 5 kol ofsetli borbet vardı.

  17. #1803
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk sahibinin adı temizliği konusunda fikir verebilir belki
    ana ve e plaka lı iki tane m3 ü oldu biri bitti diğeri alındı yani.
    efe özal dı sahibi
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    34 e 0054 sanırım 2007 de el değiştirdi ondan önce çok yakın bir abimdeydi.Maslakda dükkanında duruyordu.Kardeşinin arabasıydı.2.500 evo2 motoru vardı.Sattıldıkdan sonra alan kişi motor sardırmış diye duymuştuk.

    Eski halinin dükkandaki fotoları bulursam pcde paylaşırım.
    Alıntı mkerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 1988 den bahsediyordum ilk sahibinden demek istedim.
    not efe özal ı bilmeyen varsa google ye sorabilir
    Alıntı individual Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk sahibini tanımıyorumda ikinci sahibi şuan doğuş otomativin ceosu.Abisinin dükkanında duruyor yer kalmadı diye satmışlardı.İlk sahibini tanıyorum valla bende abi.

    Edit:efe özal ı tanıyorum biliyorum
    Alıntı FatihR. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En son ilker abideydi oda sattı heralde
    Alıntıdır ;

    Can Eyilik, 27 yaşında ve mesleği iç mimarlık. Kendisi için “çok sağlam bir BMW tutkunu ve hatta fanatiği” desek sanırız yanılmış olmayız. 1999’da ehliyetini aldığı ilk günden itibaren sürekli BMW marka otomobilleri tercih eden Can Bey’in kullandığı araçlardan bazıları 1994 E36 318is, 1998 E39 520i, 2004 E46 320d ve son olarak E85 Z4 3.0i olmuş.
    Eyilik’in E30 M3’e olan aşkı çok eskilere dayanıyor. Henüz 7-8 yaşlarında iken yurtdışından gelen bir akrabasının hediye ettiği E30 M3 posterini ilk gördüğü anda vurulmuş ve hatta gecelerce uykularına girmiş otomobil. Bütün çocukluğu boyunca bu arabanın hayali ve özlemi ile tutuşan Can Bey, ehliyet alma yaşına geldiğinde, maalesef, bu aracın üretimi durmuş ve piyasadaki örnekleri de birer birer ortadan kaybolmaya başlamış. Hayallerindeki otomobil E30 M3’ü almaya adeta ant içmiş olan Can Bey, yıllarca pek çok farklı BMW’ye binmesine rağmen her zaman temiz ve iyi durumda bir M3 aramış durmuş.

    Derken şans, 2007 Nisan ayında yüzüne gülmüş ve hayallerini kurduğu otomobile sıkı bir pazarlığın ardından kavuşmuş: 1987 model, Henna kırmızı bir E30 M3. Aracın narçiçeği rengini çağrıştıran, turuncu ile kırmızı arası rengi, E30 M3’ün sadece ilk üretim yılının yarısında kullanılmış bir renk. Bu da en az sayıda üretilmiş renk olduğunu belirterek bu araca ayrı bir değer katıyor.

    Araç genel olarak temiz sayılabilecek bir durumda alınmış fakat tabii ki her klasik otomobil gibi biraz ilgi ve maliyet istiyormuş. Aracı satan kişiye fazlasıyla güvendiği için otomobili çok fazla incelemeden alan Can Bey, maalesef bu hatasının bedelini kısa süre sonra anlamış. Aracın teker içlerindeki pasları, yağ değişimleri gibi küçük toparlamaları yapılırken, aracın motoru, Eyilik otomobili ile henüz 500 km bile yapamadan yatak sarmış ve Can Bey’in deyimi ile “kara delik” restorasyon aşaması başlamış.

    Aracın eski sahibinin tavsiyesi üzerine gittiği servisin yapılacak işlemlere fahiş bir fiyat istemesi üzerine aracını deneyimli usta, Savaş Paşaoğlu’nun Maslak Oto Sanayi’deki Paşaoğlu Servisi’ne emanet etmiş. Burada ilk önce E30 kasaların hastalığı olan teker içi ve bagaj içi çürüklerine müdahale edilerek tamirleri yapılmış. Bu esnada yaşı gereği rengi solmuş ya da yıpranmış bütün motor içi ve yürüyen aksam üzerindeki parçalar değiştirilmeye başlanmış. Daha sonra en acil ve can alıcı bölüm olan motorla ilgilenilmeye başlanmış. İlk olarak Savaş Usta bir hasar tespiti yapmış ve değişmesi gereken parçaların bir listesi çıkarılmış ve Can Bey de onayladıktan sonra siparişleri verilmiş. Parçaların büyük bir bölümü fiyatları daha uygun olduğu için ABD’den sipariş edilmiş. E30 M3 parçaları her klasik araçta olduğu gibi maalesef bulunması ve getirilmesi bir hayli zor olduğu için bu bekleme esnasında aracın diğer işlemlerine başlanmış.

    İlk olarak motoru söküldükten sonra meydana çıkan kaput içi çürükler ve paslı bölgeler temizlenerek boyatılmış. Daha sonra motorun üzerinden çıkan her türlü vida, cıvata, somun ve diğer tüm metal aksamlar galvanizlenmeye yollanmış. Can Bey’e göre bu işlem her klasik otomobil için şart bir işlem. Galvanizleme tekniği, hem parçaların ilk günkü kadar temiz olmasını sağlıyor, hem de ömrünü uzatıyor.
    Ve işlemler başladıktan yaklaşık 3 ay sonra motorun toplanması için gerekli olan parçaların pek çoğu gelmiş. Can Bey’in aracı toplarken en önem verdiği nokta, tamamen orijinaline sadık kalınması olmuş. Bu yüzden sipariş edilen parçaların tamamı orijinal BMW üretimi parçalar. Sadece piston ve piston kollarını tekrar böyle bir motor problemi yaşamamak için CP marka Forged malzeme almış.
    Parçalar da geldikten sonra Savaş Usta, ustalığını konuşturmaya başlamış. Önce motor bloğu rektifiye edilmiş ve bloğun dışı orijinal fabrika rengine uygun olarak siyaha boyanmış. Pistonlar ve kollar takıldıktan sonra, galvanizli parçalar motora yerleştirilmeye başlanmış ve son olarak kumlatılıp yeniden boyatılan motor kapakları da takıldıktan sonra S14 motor hayata geri dönmüş.

    Motor işleri bittikten sonra aracın çok sağlıklı durumda olmayan bütün elektrik tesisatı bakımdan geçmiş ve kablolarının pek çoğu tamir edilmiş ya da yenilenmiş. Ardından aracın içindeki direksiyon, el freni ve vites topuzu gibi deri aksamları ile kemer tokaları, düğmeler paspaslar gibi pek çok aksamı da yenilenmiş.

    Bütün bu işlemler yapıldıktan sonra Savaş Usta, Can Bey’e aracını teslim etmiş ve Eyilik yaklaşık 6 ay süren uğraşının ardından hayallerindeki otomobile sonunda kavuşmuş.
    Fakat tabii ki her klasik otomobil sahibi gibi Can Bey’in de aracı için ileriye dönük yepyeni planları var. Birkaç ay içerisinde aracını E30 M3’ün en yüksek versiyonu olan “Sport Evo” versiyona çevirmeyi planlıyor. Bu değişim, yeni ön-arka kanatlar, özel Sport Evo yarış koltukları, pist için uygun süspansiyon sistemi ve küçük motor modifikasyonlarını da içeriyor. Konuk aracımıza bakarak, yeni yapılacak işlemlerin de aynı titizlikte olacağına dair hiçbir şüphe duymadığımızı söyleyebiliriz.

  18. #1804
    altima - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Şişli
    Mesaj
    897
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en toplu en temiz e 0054 galiba bildigim kadarıyla, bide istanbulda bitane varmış gri antalya plakalı yanlıs hatırlamıyosam bilen varmıdır ?
    üstad slm.

    antalyadaki 07 plakalı M3 bizde şu anda.. 3 senedir toplamakla uğraşıyoruz. Ancak bizdeki araç beyaz olarak alındı.. şu an kaporta parliement mavi olarak boyandı, toplandı. şu an iç döşemeler ve dış görünüm olarak ufak ufak toplanıyor.

    bu yaz çıkaratabiliriz bi ihtimal.. sizin gri dediğiniz araç antalya değil,, izmirdeki olabilir mi?

    tşk
    Rıdvan

  19. #1805
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben ilk sahibini söylemiştim. 1987 model arabanın ilk sahibi için 2000 li yıllardan bahsediyorsunuz. O zamanlarda 1980 li yıllarda böyle arabalar yoktu. efeye o araba alındığında otoparktan yan yan çıkardı. O zamanda ehliyeti bile olduğunu zannetmiyorum. Her gün etiler sokaklarında gazlanan bir arabaydı o. Canı çıkınca yenisi alındı siyah olan bir m3 geldi evo olanından. onuda hakkını vererek kullanıyordu ne yalan söyleyeyim. o arabalar enkaza dönüp öyle satıldı. iyi durumda olsa kullanırlardı mutlaka. çok kısa sürede değişmezdi.
    Nereden mi biliyorum. Tam karşımızdaki evde otururlardı...
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •