Anladığım kadarıyla çoğu konuda paralel gidiyoruz.
Minimize etmek sizin de saydığınız gibi ancak lastik ebadı, yayın sertlik oranı amortisörün rebound ve compression karakteristiği ile olabilir. Bunlar konforu etkilediği oranda yol tutuş adına da önemli bir rol oynar. Fakat dediğim gibi, sadece minimize edebilir.
Söz konusu araç sınıfında "en konforlu" araç olarak tabir edilen golf ise, en iyi olduğu yönü devam ettirmeliydi diye düşünüyorum. Konforu torsiyon kullanarak daha iyi hale getirebileceğini düşünmüyorum açık ve net,
bunun için kullanmaya gerek yok. Öyle olsaydı sanırım benzinli dahil tüm versiyonlarında da torsiyon kullanmaya karar verirlerdi.
Şöyle bir örnek vereyim, bu durum yarı bağımsızda da görülse de torsiyon da çok daha erken oluşmaktadır. Sol arka tekerleğe dikkat edin.
http://chrisharrison.smugmug.com/pho...97_gqjeK-L.jpg
İkinci sorunuzu anlayamadım, 3 eşit parçaya bölüp birbirinden bağımsız (2 tarafta bağımsız hareket edebilecek) hale getirmekten mi söz ediyorsunuz?