ya hepmi ben kurtaracam
kardeşim şaka bir yana amerikan Tirerack sitesine giriyorsun, tires kısmına solda tıklıyorsun, istediğin ebadı giriyorsun ve view results diyorsun,
çıkan ebatlardaki marka model lastik sonuçlarından herhangi birini tıklıyorsun ve o lastiğin SPEC kısmına geliyorsun.
burada çıkan değer LB yani Amerikan Pound'dur KG elde etmek için yazılı olan değeri 2.2 ile bölüyorsun çıkan sonuç o lastiğin kg cinsinden ağırlığıdır.
bu site:
Using Cookies
buda mesela çıkan o lastiğpin spekleri tire weight dediği kısım ağırlıgı tabikide
Bridgestone DriveGuard
ve emin olun lastik jantan bilke daha etken, jantın ağırlığı tekerin merkezinde kalıp orta derecede efektifken lastik tekerin tam ama tam dışındaki ağırlıktır fiziksel anlamda dahada negatif etkili bir ağırlıktır.
lütfen genellemelere inanmayın, adı üzerinde genelleme ve emin olun araçtan araca çok ama çok farklı sonuçlar çıkabiliyor.
yeri geliyor 16 jantdan 205 tabandan 18 janta 245 tabana geçip aracı öldürmedi diyebilip yeri geliyor 175 tabandan 185e geçip lan aracı rezil etti be diyebiliyorsunuz.