Valla siyaha niyetlendim aracin detayli fotolarini gonderdi kuzenim gayet temiz duruyor fiyattada anlastik gibi yarin istanbula geliyorum mekanik olarak skinti yoksa aldim sayilir araci
Printable View
Valla siyaha niyetlendim aracin detayli fotolarini gonderdi kuzenim gayet temiz duruyor fiyattada anlastik gibi yarin istanbula geliyorum mekanik olarak skinti yoksa aldim sayilir araci
Gelince ara la.
İlanlardaki araçları bilmem ama 335 çok iyidir. Ben yaklaşık 1 yıl bindim ve hiç sorun çıkarmadığı gibi birkaç küçük oynamayla E92 M3lere 10-15 boy fark atabiliyordum 335le...
Orjinal turbolarla... Orjinal turboların basıncı zaten çok düşük... Bendeki setup JB3 modül (JB4 çıkmış galiba), HPF Intercooler, AR downpipe, filtre kitiydi.... M3 de bir arkadaşımındı, iyi giden bir M3tü, detay vermeyeyim.... Ama 335 cidden çok iyi gidebilen, her konuda çok iyi bir araç bende... Gerçi tek turboya döndükten sonra potansiyeli azaldı...
Şimdi inanmayan olur.... Kaç boysa işte aşağıda, siz karar verin...
http://img845.imageshack.us/img845/7048/75986261.jpg
Yani sonuç olarak bence 335 tam alınası bir araç...
tek kötü yanı vites geçişleri.
Ceaser Olgar abıye pm at kendınde 335 var ve upgrade yaptı en son customdaydı egzos ıcı..
Yükliyeyim rolling kovalayayım gibi bir niyetim yok aksine gayet sakin kullanıyorum normal hayatta:) tek derdim kronik sıkıntıları ve ilk mesajdaki siyah aracın evveliyatını bilen varmı?
Bu arada ilgisini esirgemeyip yazan ama benim teşekkür etmediğim kişiler olmuş kusura bakmayın diyor ve teşekkür ediyorum
Öncelikle merhaba. Kronik sıkıntı olarak benzin pompaları bozuluyor. Fakat yeni pompalarla durumu halletmişler diye duydum. Bizimki bu yaz 23 bin km'de değişti. Ayrıca pompayı değişirken emme manifold'unda çatlamalar oluşmuştu turbo'dan ıslık sesi geliyordu onuda kasım ayında değiştiler. Pompa dışında bir arızası yok. Ayrıca yaz aylarında aracı sıkıştırınca yağ derecisi 120'nin üstüne çıkıyor. Yaz aylarında biraz daha kalın yağ kullanmanın faydası var bence. Son olarak benzin az iken aracı zorlamayın. Şimdiden hayırlı olsun.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...80984425/detay
Bu aracı ataşehir ve kayışdağın'da gördüm. Temiz bir araca benziyor. İçinde ekranda var. Çoğu ilandaki araçlarda yok.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8815256/detay#
Bu aracı almaya niyetlenmiştim fakat motor kırmış. Motor takıntın yoksa bence en iyisi bu.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2547798/detay#
Bu aracı ise izmir'de görüyorum aracın durduğu yer nezih bi yer temize benziyor.
Kronik sorunlarını söyleyim.
1. EGR Valfi. 30K KM de bozulabilir değiştirmen gerekir. 2 adet EGR valfi var araçta tanesi 400 TL civarı.
2. Dizel mantığıyla 2 adet benzin pompası var araçta. Bir tanesi bildiğimiz arka koltuğun altında, 2. si motorun altında arkadan gelen benzini yüksel psi larda motora basmaya yarıyor. High power pomp olarak geçiyor ve kalitesiz benzin kullanımında bozulması olağan. Fiyatı: 1750 TL
Başka da hiç bir sıkıntısı yok. Evlat niyetine al ömürlük bin.
Araçta standark olarak 6 pistonlu oem fren sistemi var. Diskler bittiğinde değiştirmek istersen 4 adet disk: 2.000 TL. Balatalar fren kabloları ile birlikte değişiyor 4 adet 200 tl. Yağ olarak yaz kış 10-60 kullanmanı tavsiye ederim. Mtech ise araba sağ sis farının yanındaki plastiği keserek hava akışını artırırsan yağ soğutucu sayesinde yaz kış 110 dereceyi geçmez yağ ısısı en çok zorladığın zamanlarda bile.
7 LT yağ alıyor. araba.
Bakımdan bakıma yağ, yağ filtresi hava filtresi ve polen değiştirirsin. Onlarda yaklaşık olarak castrol 10 60 kullanırsan toplamda 350 - 400 tl arası tutar.
2007 model tavsiye ederim. Hem N54 motor koduna sahip hemde vergi indirimine girdi bu sene.
Kısaca masrafların bunlar olur. Kendi aracıma her 3.000 KM de bir yağ değiştiriyorum. Güzel bakarsan bu araç seni üzmez.