User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: Suzuki jimny hakkında.?

  1. #20
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bizim gruptada var 2 tane jimny harikalar yaratıyorlar...


    arazide cidden başarılı araçlar.ucuz modifiyelerle büyük abilerinede kafa tutuyor.. ama yakıt konusunda 1.3 lt lik bir japon gibi düşünmeyin..10 lt civarı bir benzin tüketimi var...

    not: bahsettiğim yakıt tüketimi 215/75/15 BFGAT lastikli 2" yükseltmeli jimny için geçerlidir

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı constantine_502 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sistem aynı sadece biri elektronik diğeri manuel. elektronik olanların altta bir sensörü var onlar arazide sorun yaratıyor sadece ama onun içinde çok güzel koruma saclar var. sorun olmaz yani istediğin modelini al. 2004-2005 mekanik 4wd ye alma 2006 ve üstü elektronik. 2006 ve üstünün torpitosu yeni tip, tamponlar vs makyajlı özellikle konsol çok daha şık. ben yükseltme kiti + 30*9,5 mt lastik + snorkel + telsiz + vinç + lgp ile kullanıyordum çok fazla memlundum. resmen bozulmuyor. lpg ile ilgilide atiker takan arkadaşım vardı rolentide sorun yaşadı çözemedi. ben stefenelli kullandım çok çok memlundum. benzinde yakıtı fazla bilginiz olsun. kullanacağım derseniz lpg şart gibi. dif kilidi duruma göre takılabilir. arkada mekanik kilitler takılıyor çok da verimli oluyor ama lastikler çok çabuk bitiyormuş. onun yerine arb nin habalı kilitleri var o da kompresörüydü kilidiydi derlen 3000 liraları buluyor. ramakdan tam emin değilim ama bu civarda. onun haricinde büyük lastiklerle çok şık duruyor. 1,3 motora göre performansı gayet iyi zaten arazide low viteste canavar oluyor çıkamayacağınız yer yok. aks araları kısa olduğundan çoğu aracın altının oturduğu lastik kanallarına düşmeden ortadan ilerleyebiliyorsunuz arazide çok çok başarılı çünkü hafif ve kısa. yaklaşma - uzaklaşma açıları çok iyi.
    Çok teşekkür ederim bilgiler için diğer sitede seninde yorumlarının olduğu konulardan baya bilgi edindim, 2004 modellerde manuel diff var, hard off road yapılmayacaksa 5cm yükseltme kiti, at lastik ideal olur kanısına vardım, ancak elektronik diff e çok sıcak bakamıyorum biraz ürkütüyor
    Alıntı Burak Mehmet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim gruptada var 2 tane jimny harikalar yaratıyorlar...


    arazide cidden başarılı araçlar.ucuz modifiyelerle büyük abilerinede kafa tutuyor.. ama yakıt konusunda 1.3 lt lik bir japon gibi düşünmeyin..10 lt civarı bir benzin tüketimi var...

    not: bahsettiğim yakıt tüketimi 215/75/15 BFGAT lastikli 2" yükseltmeli jimny için geçerlidir
    evet yakıt konusu zihnimde baya netleşti ben lpg ile kullanmak istiyorum ufak çaplı modifiyeler ile heran araziye dalacak kıvama getirsem yeter bana
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  3. #22
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elektronik yada makanik olan dif değil, arazi vitesi. jimny de ortada dif. yok. yani aracı kuru zeminde 4 çekerde kullanamazsınız, kuru zeminde 4wd konumunda virajlarda lastik dönüş hızları farkından araç ciddi anlamda kasılıyor. bu aks kırmaya kadar gidiyor bilginiz olsun. yani şehiriçi 2 çeker sadece arazide 4 çeker kullanabilirsiniz (sadece lastiğin kayabileceği zeminlerde).

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onu karıştırıyorum sürekli manuel arazi vitesi ile elektronik arasında ne gibi farklıklar var, sormamdaki sebep sadece arazi kullanımı için normal kullanım için değil, hangisi tercih edilmeli mesela araç biraz zorlandığında bu iki tipten hangisi daha sorunsuz olur.
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  5. #24
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kullanan arkadaşlara soruyorum;
    jimmy ile 2 karış balcık camurdan cok üst seri degilde normal tırnaklı bir lastik ile cıkarmıyız acaba ?

  6. #25
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu karıştırıyorum sürekli manuel arazi vitesi ile elektronik arasında ne gibi farklıklar var, sormamdaki sebep sadece arazi kullanımı için normal kullanım için değil, hangisi tercih edilmeli mesela araç biraz zorlandığında bu iki tipten hangisi daha sorunsuz olur.
    ikiside oran olarakda işleyiş olarakda aynı. biri manuel biri elektronik. arazide mekanik sistemler her zaman daha iyidir ama dediğim gibi elektronik kullanan da çok arkadaşım vardı, sadece altına şanzıman koruması yaptırıyorsun sorun kalmıyor. elektronik olanların iç torpitosu yeni tip ve çok hoş. tamamen size kalmış yani. ama arazide mekanik her zaman iyidir.

  7. #26
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullanan arkadaşlara soruyorum;
    jimmy ile 2 karış balcık camurdan cok üst seri degilde normal tırnaklı bir lastik ile cıkarmıyız acaba ?
    çamur zeminler çok farklı. eğer çamur zeminin dibi sertse ve aracın altı oturana kadar lastikleriniz sert zemine ulaşırsa hiçbir problem yaşamazsınız. doğru lastikle ben tampon hızasına kadar balçıkta gidebiliyordum. yumuşak çamurda zaten çok sorun yaratmıyor. araç hafif olduğundan sert çamurda da çok batmıyor zaten.

  8. #27
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    BORKED
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  9. #28
    Burak Mehmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kullanan arkadaşlara soruyorum;
    jimmy ile 2 karış balcık camurdan cok üst seri degilde normal tırnaklı bir lastik ile cıkarmıyız acaba ?
    Çamur var çamur var.. o çamurun lastiğine uygun olup olmadığını anlamak büyük mesele

  10. #29
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resimlerin olduğu pcye ulaşamadım daha bunda tek foto varmış şimdilik tadımlık


  11. #30
    constantine_502 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)








    bendeki 2. günü


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •