User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Tüketici Hakları ile ilgili bilgi.

  1. #1
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Tüketici Hakları ile ilgili bilgi.

    01.03.2008 tarihinde bir alışveriş mağazasından cep telefonu satın aldım.Telefonu satın alırken bana düşmeye kırılmaya ve çalınmaya karşı bir sigorta yaptılar ücretini ödedim yaptırdım.Aradan 1 hafta sonra cep telefonumu köşeye çarparak ekranını kırdım.Satın aldığım yere giderek problemimi anlattım onlarda bana telefonumu İstanbula göndermemin gerektiğini belirttiler.Bende onların göndermesini istedim onlarda ben gönderirsem daha kısa sürede benim elime ulaşacağını söylediler.İstanbul merkese telefon açtım konuyu belirttim poliçemde telefon düşmesi kırılmasını karşılamadığını söylediler.Hemen satın adlığım yere koştum ve olanları anlattım onlarda bana telefonumun gasp edilirken yere düştüğünü gidip polise anlat rağor tuttur git telefonun yenisini al dediler.Bende böyle yalan söylemek istemediğimi ve benim telefonumun nasıl garantilediklerini söyledim.Firmanın ana merkezini aradım ve telefonda bi küfretmedikleri kaldı.Sonra aldığım yere giderek telefonumu garantilediklerini ve telefonumu yaptırmalarını istedim .Onlarda yapamayız dediler ozaman sigortamın iptal edilmesini ve ücretin geri ödenmesini rica ettim.Sonra azcık dişli çıkınca telefonumu yaptıraaklarını söylediler.Telefonu 25.03.2008 Tarihi itibari ile elden fatura alarak onlara teslim ettim.(30 İş günü içinde teslim edlilecek.)Her aradığımda telefo numun Perşembe geleceğini söylediler.En son perşembe günü aradım ve bana dedikleri bu telefonun ydek paröçası olmadığı için suan yaptıramayız daha 30 gün beklemeniz gerekiyor.Telefonumu teslim ettiğim fatura ile Tüketici Haklarına gidersem Telefonumun yenisinimi alırım yoksa ekranı kırık haldemi?Eğer telefonumun ekranı kırık geldiği taktirde bunun masrafını kim karşılar?Ve bu Firmayı Tüketici haklarına vermek için gerekli belgeler nelerdir acaba?
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  2. #2
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cepkask, üretici garantisi (Epidemik hatalar) dışında kalan ve hırsızlık dahil her türlü kullanıcı hatalarını kapsamaktadır.

    Cepkask, faturalı ve yeni Cep Telefonlarına hizmet vermektedir.

    Cepkask marka model ayırmaz.

    Cepkask teminatları; Kırılma,Hırsızlık,Gasp,Kapkaç,Sıvı teması,Yüksek voltaj,Doğal afetler v.s dir.

    Cepkask, çalınan veya onarılamayacak derecede hasarlı olan cep telefonlarının yenisini veya üretimden kalkmış ise aynı marka muadilini müşterilerine sunmaktadır.

    Cep telefonu sıfır ve faturalı olmalıdır.

    Cep telefonunu piyasa değerine göre sigortalar ve hizmet verir.

    Cep telefonu çalındığında Karakol tutanağını Cepkask A.Ş ye gönderin.
    Cep telefonu kırıldığında kırık cihazı Cepkask A.Ş ye gönderin.

    Hasar İhbar Hattı : (0212) 639 54 54 pbx

    Hırsızlık Hasarlarında İstenecek Belgeler

    Poliçe veya Fatura aslı
    Kimlik fotokopisi
    Polis veya Savcılık tutanağı
    Cep Telefonunun aksesuarları

    Kısmi Hasarlarda İstenecek Belgeler

    Poliçe veya Fatura aslı
    Kimlik fotokopisi
    Sigortalı beyanı

    yukardakileri cepkask yapildigini dusundugum icin ekledim;
    "kismi hasar" eger ekliyse senin policende senin basvurman gerekliydi, aldigin yerle alakasi yok cunku kasko servis hizmetinin.

    telefonun modeli nedir bu arada?

    konuyu gidip tuketici haklarindan yetkiliyle gorusmen lazim oncelikle...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #3
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    telefonum nokia 5200 değerli bir cep telefonu değil zaten ama ben sırf işi inada bindirdim abi
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  4. #4
    Tugral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kız arkadasımın k750 marka sonyericsson cihazı 2. katın balkonundan düştü. Servise götürdük aynı şekilde istanbula bizim göndermemiz gerektiğini belirttiler. (CEPKASKlı idi telefon) İstanbula gönderdik. 30 gün sonra w810i sıfır cihazı yanında faturası ve kaskosuyla gönderdiler. Kesinlikle mükemmel bir olay. Seninki cepkask değildir muhtemelen
    Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
    Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
    Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
    Ayağı yerden kesen güzellik otomobil

  5. #5
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tugral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kız arkadasımın k750 marka sonyericsson cihazı 2. katın balkonundan düştü. Servise götürdük aynı şekilde istanbula bizim göndermemiz gerektiğini belirttiler. (CEPKASKlı idi telefon) İstanbula gönderdik. 30 gün sonra w810i sıfır cihazı yanında faturası ve kaskosuyla gönderdiler. Kesinlikle mükemmel bir olay. Seninki cepkask değildir muhtemelen
    keşke ole olsa techno bişidi ama bugun telefon acacağım tüketici haklarına bakalaım ne gibi belgeler gerekli.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  6. #6

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne olursa olsun cepkask veya technokask su anda telefonun senın elınde degil ve teslim ettigine dair bir fatura var ise 30 iş günü içerisinde telefonunu tamir edemezler ise urunun yenisini / muadilini veya parani evrmek zorundalar.
    KA Style

  7. #7
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serencebey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne olursa olsun cepkask veya technokask su anda telefonun senın elınde degil ve teslim ettigine dair bir fatura var ise 30 iş günü içerisinde telefonunu tamir edemezler ise urunun yenisini / muadilini veya parani evrmek zorundalar.
    yani ne olursa olsuyn sorunu gidermek zorundalar ozaman bi telefobn açayım su aldığım yere bi fırça çekeyim
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  8. #8
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ardacım bu tip konularını otomobil forumuna değilde başka forumlara sorsan daha iyi olmazmı bunun gibi tonlarca konun var. Kusura bakma yazmıyım yazmıyım dedim ama

  9. #9
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi ben diğer forumlar aüye olmadığım için buraya yazdım en azından başına gelmiş olnlar vardır diye
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    01.03.2008 tarihinde bir alışveriş mağazasından cep telefonu satın aldım.Telefonu satın alırken bana düşmeye kırılmaya ve çalınmaya karşı bir sigorta yaptılar ücretini ödedim yaptırdım.Aradan 1 hafta sonra cep telefonumu köşeye çarparak ekranını kırdım.Satın aldığım yere giderek problemimi anlattım onlarda bana telefonumu İstanbula göndermemin gerektiğini belirttiler.Bende onların göndermesini istedim onlarda ben gönderirsem daha kısa sürede benim elime ulaşacağını söylediler.İstanbul merkese telefon açtım konuyu belirttim poliçemde telefon düşmesi kırılmasını karşılamadığını söylediler.Hemen satın adlığım yere koştum ve olanları anlattım onlarda bana telefonumun gasp edilirken yere düştüğünü gidip polise anlat rağor tuttur git telefonun yenisini al dediler.Bende böyle yalan söylemek istemediğimi ve benim telefonumun nasıl garantilediklerini söyledim.Firmanın ana merkezini aradım ve telefonda bi küfretmedikleri kaldı.Sonra aldığım yere giderek telefonumu garantilediklerini ve telefonumu yaptırmalarını istedim .Onlarda yapamayız dediler ozaman sigortamın iptal edilmesini ve ücretin geri ödenmesini rica ettim.Sonra azcık dişli çıkınca telefonumu yaptıraaklarını söylediler.Telefonu 25.03.2008 Tarihi itibari ile elden fatura alarak onlara teslim ettim.(30 İş günü içinde teslim edlilecek.)Her aradığımda telefo numun Perşembe geleceğini söylediler.En son perşembe günü aradım ve bana dedikleri bu telefonun ydek paröçası olmadığı için suan yaptıramayız daha 30 gün beklemeniz gerekiyor.Telefonumu teslim ettiğim fatura ile Tüketici Haklarına gidersem Telefonumun yenisinimi alırım yoksa ekranı kırık haldemi?Eğer telefonumun ekranı kırık geldiği taktirde bunun masrafını kim karşılar?Ve bu Firmayı Tüketici haklarına vermek için gerekli belgeler nelerdir acaba?
    poliçeni okusana bi gerçekten böyle bir şey varsa bence kırık halini geri alırsın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •