Büyük ihtimalle aynı sitedeyiz, arabayı görüyorumda :)
Printable View
Büyük ihtimalle aynı sitedeyiz, arabayı görüyorumda :)
Geçmiş olsun inşallah bir çaresini bulursunuz en temiz şekilde :)
Bende zamanında aküyü bitirmiştim ama arabanın içindeydim :D Vurdurarak çalıştırmıştık arabayı:D
Benim konu :D http://www.techturkey.com/forum/sohb...alismiyor.html
Kardeş g.olsun kapı dregni az arala oraya takoz koy sert bi tel yardımıyla açarsın kapıyı masrafsız olur...
hocam hiç uğraşma direk çilingir çağır bence tecrubeyle sabit iyi para istiyor ama biyerlere hasar vermeden açar kapını
Kardeşim Geçmiş olsun,
bizim çok başımıza geliyor bu durum yetkili servis çalışanı olduğumuz içinde işin en hızlı ve zararsız yolunu sürekli kullanıyoruz.
Kapının üst tarafını hafifçe kaldırdıktan sonra arasına imkan varsa tansyon aleti koyup çelik bir tel gerebilecek kadar arayı aç.Açılan aradan ucu "u" şekline getirilimiş çelik teli sokarar kapı kolunu çevirerek açabilirsin.
Arabanin akusu mu bitti? Sinyallerden yada elektrik verebileceginiz herhangi bir yerden elektrik verin, az da olsa kapilari acacak kadar sarj olacaktir. En son arkadasin sis farinin ordaki kablolardan aku ile elektrik verdik, kapilari acacak kadar sarj oldu.
arabayı kirkoya vur altına gir orda acıkta duran marş motoru yada şarj dınomasının oldugu yerden takviye yap sonra anahtara bas acılır araç ben bu sekil acıyorum hata reno yetkili servisinde calısırken bu sekılde acıyodum benden ogredıler bu tektığıde :D
şarjın ordan takviye yapılırsa kabloyu söksemde yürür mürür mazallah risk o.Sisten güç versek yakarmıyız biyerleri?
Böyle durumlarda kasko yada kredi kartlarınızın ücretsiz çilingir hizmetlerini kullanmaya çalışın arkadaşlar...
Benim başıma araç çalışırken ve çocuğum içeride koltuğa bağlanmış durumda iken geldi... Geçen sene kar yağdığında. Bir tel yardımı ile kendi arabamı soydum :) Araç c70ti, direksiz kapı...Araç çalıştığı için mandal aktifti.Normalde Mazdalarda ve bazı araçlarda araç iki kere kilitlenebiliyor ve mandal deaktif oluyor...
Az önce giriştim , ucuna bez sarılı bi tornavida ile biraz kastırdıktan sonra tansiyon aletini araya soktuk , o yeterli açıklığı sağladıktan sonrada nalburdan aldığımız baca temizleme teli ile bikaç dakikada açtık kapıyı.Aklınızda olsun , düşündüğünüz teli nerden bulurum ne teli iş görür diye vakit kaybetmeden direk baca temizleme teli isteyin.hem iterken eğilmeyecek kadar sert , hemde kasti olarak eğmek istediğizde sıkıntı çıkarmayacak kadar yumuşak...
Sonrası bildiğiniz akü takviye.sıkıntısız çözdük çok şükür.
Hadi geçmiş olsun o zaman :) :D
youtuba danda yardım alabilirsiniz... bazı arabaları bir ip ile bile açabiliyorsunuz :)
kelebek camın yansanayisi olması seni üzmezse ve ankaradaysan çıkma bulabilirsin 70-80 tl arası bi rakama bende de 207 var 2-3 kere kelebekten girdiler ordan biliyorum c4 kelebeğide farklı değildir serviste 200-250 gibi rakam söylüyorlar ostimde veya istanbulda bence bulabilirsin
Teknik guzel :)
http://www.youtube.com/watch?v=HQ1JQU5V2wE
buda ilginç olanı ama her arabada yemez...
http://www.youtube.com/watch?v=5YJzpaz0tmw
c4 ün kapı camı kelebek camından daha ucuz...
Valla gecmis olsun ayni durum benimde basima geldi.
Kapi citasini soktum oradaki deliklerden tel sokup mandali cekip actim.
Sonrasinda araba uzun sure yatacaksa. Arka koltuk sirtlarini acik birakirim hep bagajdan rahatca girebilmek icin :)
Vay be clio 3 lerde ne panzotta nede içerdeki kapı açma kolunda 4 kapıyı açıp kapatan iticek yada çekicek bi sistem yok sadece şfr tarfndaki açma kolunu çekince hepsi açılıor onunda yeri çok terso :D orta konsolda bi düğme var oda arabayı anahtarla kitledikten bi süre sonra ışığı sönüyor yani bassanızda bi işe yaramıyor konuyu okucunda dikkatimi çekti :D dmkki başıma byle bişey gelse baya uğraşcam
araç e36 coupe olsaydı 5 sn de açabilirdim :D
Bu yüzden seviyorum focusları :D