getırsınler 10 lıtre yaktırıyım :D
Printable View
getırsınler 10 lıtre yaktırıyım :D
Aracın Detayları Vw Tarafından Ackılandı.
Geleceğin otomobili, bugün üretildi.
Spor otomobil konseptinin kurallarını yeniden koyan XL1; hafifliği, kusursuz aerodinamiği ve yer çekimi ile iyi anlaşan gövde yapısıyla, dikkatleri üzerine çekiyor. Kilometrede 0.9 litre yakıt tüketime sahip otomobiller sadece bir hayaldi, şimdi gerçek. İşte 21 Şubat'ta Wolfsburg’ta lansmanı gerçekleşen Volkswagen XL1.
# XL1, spor araçlardan beklenen her şeyi karşılıyor. 795 kg ağırlığı, kusursuz aerodinamiği ve düşük yer çekimi merkeziyle ile yollarda 6.2 kW / 8.4 PS ile 100 km/s gidebiliyor.
#İki silindirli 35 kW / 48 PS TDI motoru ve 20 kW / 27 PS) E-motoru ile güçlü bir plug - in.
#Elektrik modunda, sadece 0.1 kWh ile 1 kilometreden fazla yol kat edebilirsiniz.
#7 vites DSG şanzımanı ve Lithiumion pili ile karbon salınımı sadece 21 g /km
#160 km/s hıza ulaşan XL1, 100 km'ye sadece 12,7 saniyede ulaşabiliyor.
#XL1'in iki adet kanat kapısı, dinamik duruşunu şık bir şekilde tamamlıyor.
#XL1, aliminyum yapısı ve kazalara karşı güçlendirilmiş bir yapıyla sunuluyor.
bu tarz elekrtik motorlu otto-dizel çevrimli araçların hepsi saten aşşağı yukarı 1 litre yakıyor ki
0.9 litre yaksın, isterse at arabası tipinde olsun :D
başlıkda vw yazsını gördüm devamına bakmadım bile kesin xl1 dir o yeni bir şey değil 2004 den beri ben biliyorum o aracı en azından.. vw nin protype projesi. artı olarak o kadar az yakmasıda doğal 800cc lik dizel motor vardı onda :)
ben begendim valla.=)
1 litre yaksin , alinabilir birde fiyati olsun.. (30.000-50.000 tl)
direk tercih ederim.. istedigi kadar çirkin olsun.
bi ben beğendim arabanın tipini heralde :D yandan pek olmasa da önden ve arkadan çok hoş duruyor. içi de güzel. bi tek o garmin navigasyonumsu şeyi beğenmedim.
Birkaç ayrıntısı dışında ben de beğendim. Tavan ve kaputa güneş paneli koysalar tüketimi daha da düşürürler aslında ama bildikleri vardır yoksa yaparlardı :)
Hic yakmasin yine binmem :D
şu arka teker kapatmaya ayar oluyom :D yakıt düşsün diye oynamşlar
olurda birgün sahip olursam arabaya arkadan hiç bakmam heralde
elektrıklı otomobıllerın jantları kapalıdır .nedeni ise ruzgar dırencınden kaybedılen enerjı kazanımı.
mısal supersport otomobıllerın alt tarafları tek parca dumduz plakalar olur nedenı yıne ruzgarın alt tarafta gerı basmasını engellemektır.
eskı amerıkan araclarının arka tekerlerının kapalı olması o zmnlar ıcın aerodynamic ten zıyada gorsel anlamdaydı fakat yenı nesıl aracların surtunme katsayılarını dusurmek ıcın o camurlugu kapatmakta fayda goruluyor.
lastıgın saga sola donmeyecek olsa on tekerıde kapatırlar dırencı kırmak ıcın.