O havalandırma çıkışları ne öle yaaa. Utanmasalar split klima koyacaklarmış ön konsola..
Printable View
O havalandırma çıkışları ne öle yaaa. Utanmasalar split klima koyacaklarmış ön konsola..
ön taraf uzaylı gibi olmus :D onun dısında güzel ama sanırım üreticiler aracları git gider kücültüyorlar yada en azından dısarı öyle yansıtıyor tasarımlar... range lerin bile bence eskisi kadar heybetli durmuyor kasaları
Abarttıkları noktalar olsada ben çok beğendim.Havalandırma ızgaraları ve 2 kol direksiyonu s serisine yakıştırmadım..Ekran olarak işin foseptiğini çıkarmışlar.Dış tasarımda ise bir önceki kasaya nazaran çok daha lüks ve akıcı.Özellikle dış tasarımı daha çok beğendim.10 sene sonra alırız :D
yapmayın beyler, geniş ekran iyidir. bi htc chacha kullanın, bir de galaxy s3; anlarsınız. :) küçük ekrana odaklanmak daha zordur ki hele hele seyir esnasında. direksiyon tasarımı çok güzel ama içindeki ahşap kullanımını abartmışlar.
Ben beğendim. Akıcı bir tasarımı var aracın ve direksiyonu eski kemikli direksiyonlu modellere benziyor. Güzel olmuş diyebilirim.:)
hava çıkışları , geniş ekran , koltuklar , deri dashboard , koldan vites vss herşey çok güzel.
Beni rahatsız eden birazcık direksiyon:Eski kemiğe gönderme var evet , ama o zaman birazdaha benzetebilirlerdi ona.Can sıkıntısına boş zamanda tasarlıycam kemiğe gönderme yapan bi direksiyon 3ds max te.
Arka stopların bagaj çizgisi ile değilde birazdaha dıştan bitmesi: Bu dar olan stopları dahada daraltıyor ve arkadan zayıf bi görüntüye sebep oluyor.Bakınız w220 s ve cl ye , w221 e , eski cls ve... ne kadar geniş ve yayvan stop , o kadar karakterli arka duruş.
Son olarak stoplarda bahsettiğim detaylar gibi kimi detaylar genel olarak arabaya baktığımızda zarif , estetik , ama s teki , hele hele maybach taki o heybetli duruşu , ağırlığı kaybetmesine sebep olmuş.Yeri gelecek işletme sahibi , , patron veya ünlü , yeri gelecek ülke yöneticisi kullanacak makam aracı olarak bu aracı.O açıdan baktığımızda hafif kalmış biraz sanki.
Bunlar harici ince detaylarıyla , iç mekanıyla , teknolojisiyle bildiğimiz S ten ödün vermeksizin en güzelini yapmışlardır zati.
Sizce de arka stoplar biraz küçük olmamış mı ?
kasis masis şeyinde değil arabanın , efsane bi özellikmiş bu
Allah belanizi versin, yaZiklar olsun.:)
biz w140 a binmeye devam edelim :)
Çok Klasse :)
mercedes bu sınıfta kesinlike rakipsiz. Yine mükemmel olmuş. Amortisor sistemini de heralde Türkiye için yapmışlar :) Almanya da bu özelliğe pek ihtiyaçları olmaz :D
W140 dan sonra en beğendiğim S :)
mercedesin bir bu sınıfda birde cls coupe sedan sınıfında kalitesi kaldı zaten.. diğer sınıflarda satabilmek için çok kullanılan malzemelerde fedakarlıklar yapdılar..
aracın resimlerinin her bir karesinden buram buram malzeme kalitesi kokuyor.
ön göğüsdeki ahşapdan tutda kullanılan nubukmudur süetmidir deri karışımı kaplama trim parçalar arasına atılmış ince krom şeritler daha sayamıycağım bir sürü ayrıntı var resimlerde bir benmi önemsiyorum bunları anlamadım.. :)
ekrana takılı kalmayın ekran çağın mecburi getirdiği bir olay zaten şöför aracıdır makam aracıdır ekran kısmı şöförü ilgilendirir. bu araçlar arkada oturanlar için yapılıyor makam sahibi kişiler için o yüzden arkaları önlerine göre daha lüksdür rahattır..
bu çok fazla olmuş sanki :)
bu amortisör olayı yıllar önce bir araçta daha vardı da neydi acaba o araç amerikalı bir firma gibi hatırlıyorum ama aklıma gelemedi bir türlü.
aracın dışını da bir kenara bırakırsak iç olarak heryerinden kalite aktığı belli duruyor. bir de maserati deki gibi dikişlere kadar kişiselleştirme seçeneği ile alınabilirse uçuk iç mekana sahip araçları görürüz artık :)
bence bmwler mercedesten üstün.
dermişim :D