Öncelikle bütün tt üyelerine merhabalar.
Yazıma öncelikle şöyle başlayayım yaşım 21 üni. öğrencisiyim.Tam tamına 14 senedir e30 hayranıyım küçüklüğümden beri hayranlığım vardı hatta bundan 7 yıl önceye kadar 2006 ya kadar odamın duvarların da posterleri bile vardı arabanın o derece hayranlığım vardır.
Şimdiler de artık benimde e30 a binme vaktim geldiğini düşünmekteyim.Geçen yıl sırf para kazanmak için okula gitmedim ağaç budadım ve 10 bine yakın miktar para topladım.Bende biliyorum bu miktarın yetmeyeceğini güzel bir e30 için.Sizlere sormak istediğim arabayı aşama aşama toplasam hepsini birden değilde misal 1 yıllık süreye yaysam önce motor sonra kaporta en sonda içi olarak 3 e bölsem bu işlemleri her aşamada ne kadar tahminen param gider.Ya da hiç bu işleri yapmasam da gidip piyasadaki 7-8 bin liralık arabalara mı baksam.Daha önce restore edenlerin fikirleri gerçekten benim için önemli.***** sitedeki araçlar pek içime sinmedi açıkcası o yüzden restore fikri şuan kafamda büyük bir yer işgal ediyor.Lakin altından kalkarmıyım kalkamazmıyım bilmiyorum.Ayrıca yancı değilim kesinlikle yazık o güzelim arabanın canını alanları görüyorum arada bir gerçekten üzülüyorum.




Alıntı





) 84 316 coupe ye biniyorum, aracım yaylar dahil standart, bir iki tane orijinal araca daha binme fırsatım oldu gerçekten kullanımı rahat güzel,sessiz,eğlenceli araçlar fakat ufakta olsa performans istiyorsan 316 yada 318 işini görmeyecektir.Ekonomi olarak bu yaz başında uyduruk bir tüp sistemiyle uzun yolda 22 şehir içinde 28 kuruş yakıyordu.Bence artık çakma m-tech tamponlar bbs felan piyasa işi oldu.Orijinal toplamak daha hoş geliyor.Araç düzgün olursa krom tamponlu makyajsız modeller bile gayet şık.Tavsiyem fazla işlem görmemiş mümkünse klimalı araç alman yönünde.Oto cam merkezi kilit felan bence önemli değil.Birazda sabırlı olursan bütçen gayet yeterli.Umarım istediğin gibi bir araç bulursun..


allah en iyisini nasip etsin



