Hiç oturup saymadım ama gayet güzel çalıyor :)
110 hp 250 nm motoru ile oldukça deparlıdır hiç üzmez 1425 kg (sıvısız) bu arada araba
Printable View
benim bildiğim dizelleri değil, lagunadaki 140 lık benzinli motorlar volvoda kullanıldı arkadaşlar.
çok az girdi türkiyeye ondan pek bilinmemesi doğal :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7492725/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30682238/detay
bir arkadaşta vardı her hafta ya gergi kopuyordu yada kayış :D her hafta yolda kalıyordu.çok çekti arabadan yılmıştı artık resmen.en son lanet etti sattı.çok az yakıyodu it gibi de gidiyordu taaaki enjektörler bozulana kadar.Serviste 4 enjektör şanzumandan daha pahalıydı :D
Konuda bi önceki mesajımı doğrular bir mesaj olmuş :) serviste değişen orjinal gergi ve kayışı 135.000 km kullandım, triger kayışınıda,hiç kopma yolda kalma olmadı
4.5 lt lere kolayca düşüyor uzun yolda.
Yapı krediden teklif verebilirim ama primi duyunca küfretmek yok :)
Vag pd tdi ile ilgisi yok renonun, çok eskinden traffic master dahil hemen her modelinde kullandığı kaya gibi blok var.
Volvo ile ortak kullanıyolar 1.9 dizeli hatta volvo s40 ile aynı fabrikada üretilen ve aynı şasiyi kullanan mitsubishi carismalarda aynı dizeli kullandı
Daha da ayrıntı vereyim, 1.8 direk enjeksiyonlu gdi 125 lik carisma motorlarıda volvo s40 larda kullandılar.onlarda tr de yok ama 1.8 gdi s40 ta görebilirsiniz :)
13-14 bin tl ye 1.9 dti lagunadan öte otomobil tanımam :)
Hatta 1.9 dciler eski 1.9 dtilerin common rail hali,hatta 1.9dti yi 1.9 dci ye çevirmek mümkün.