User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 2014 Megané GT

  1. #1
    Mutlu Değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Diyerbooaker
    Mesaj
    2.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    2014 Megané GT

    Mégane performans modelleri de Renault’un yeni tasarım kimliğine kavuşuyor. Yenilenmiş tasarım özelliklerinin yanı sıra, Mégane R.S. modeli, R.S. Monitor 2.0’da mevcut olan R.S. Replay işlevi ile donatılmış olarak geliyor. Mégane serisinin en tepesinde yer alan R.S. versiyonu maksimum sürüş zevki sunuyor. 2.0 16V 265HP motoru, sınırlı kaymalı diferansiyeli, bağımsız manevra dingilli ön süspansiyonu ve iki şasi tipi (Sport veya Cup) sayesinde Mégane R.S. Renault Sport uzmanlığını yansıtan teknolojilere sahip.

    Mégane R.S. stili markanın yeni tasarı kimliği sayesinde daha da fazla karakter sahibi oldu. Yeni kaputta siyah zemin üzerine konuşlandırışmış daha büyük bir Renault logosu bulunuyor. Aracın çekiciliğine katkıda bulunan yeni farlar da artık parlak siyak “göz kapaklarına” sahip. Söz konusu farlar geceleri en iyi aydınlatmayı sağlamaları bakımından ışık huzmesini büyütüyor. Renault’nun Formula 1’deki başarısına bir gönderme olması bakımından da yeni ön tamponda bir F1 splitter’ı bulunuyor; bu, Renault Sport serisinin tümünde yer alan bir stil özelliği.Yeni Mégane R.S., Red Bull Racing RB8’de yer alan şu özelliklerle birlikte sunuluyor:Recaro koltuklar: iki renkli kumaş/deri-kumaş döşeme ve koltuk başlıklarında Renault Sport işlemesi,Renault R-Link internete bağlı multimedya tablet: R.S. Monitor 2.0 (versiyon 2.0) veri toplama sistemi yeni R.S. Replay işlevi ile uyumlu,Gri şeritli opsiyonel 19’’ siyah jantlar: Mégane Trophy’nin Nürburgring’teki önden çekişli rekorunda kullandığı Bridgestone yüksek performanslı lastikleri ile birlikte.Özel tasarım tutkunları için yer alan opsiyonel R.S. Design paketi kırmızı boyalı halde şunları sunuyor: F1 splitter, kapı altı koruyucuları ve arka spoiler. R-Link multimedya dokunmatik tablete entegre olan R.S. Monitor 2.0, bir dizi veri toplama ve canlı gösterim özelliğini bünyesinde barındırıyor. Piyasada tek olan sistem sayesinde R.S. Replay, kullanıcıların yaklaşık on beş sensörden gelen gerçek zamanlı bilgi girişlerini, tork ve güç eğrileri, GG diyagramı (dikine ve yatay hızlanma) ve diğer işlevleri görüntülemesi mümkün oluyor. Eğer pist planınızı bir USB’den indirirseniz, ilerlemenizi sürenizi görebilmek için otomatik kronometre fonksiyonunu bile kullanabilirsiniz.
    Kullanıcılar aynı zamanda verilerini USB cihazına kaydedebilir ve PC ya da Mac’te bulunan R.S. Replay yazılımı ile analiz edebiliyorlar. Böylece yaptığınız en iyi süreleri ‘tekrar görüntüleyebilir’, araç durumunu, anlık gücü, motor hızını, direksiyon açısını, pedal kuvvetini, vs. izleyebilirsiniz. Spor müsabakalarında kullanılan uygulamalara benzer şekilde, söz konusu yazılım iki sürücünün performanslarını da karşılaştırabiliyor. Tüm bu veriler yakın zaman önce hizmete giren Renault Sport topluluğu ile paylaşılabiliyor.

    2.0T Renault Sport motoru artık Mégane GT’de Yeni Mégane GT ve GT-Line günlük sürüşe heyecan katıyor. Tamponları diğer Renault serileri ile aynı olmasına rağmen alt ızgara, beyaz far kılavuzları kendine has özelliklere sahipler. Siyah far çerçevesi de bu versiyonlara özgü.Ülkeye bağlı olarak, Mégane GT’nin kaputu altında aynı zamanda 2.0T Renault Sport 220 benzinli motorla (2.0 16V 265 Mégane R.S. motoru temelinde) da sunuluyor. Bu verimli, iyi tepkili motor (Mégane Sport Tourer GT 220 limited serisi ile lanse edildi) 220 bg güç ve 340 Nm maksimum tork üretiyor, Stop and Start teknolojisi ile donatılan modelin yakıt tüketimi 7.3 litre/100 km olup, emisyon değeri ise 169 g CO2/km düzeyinde.2014 Megane GT ve GT-Line hatchback, coupé ve Sport Tourer varyantları ile (ülkeye bağlı olarak) sunuluyor ve çok geniş bir benzinli ve dizel motor yelpazesine sahipler.





    alıntıdır.



    Civic Type-R, Leon Cupra, Megane RS - bu modellerin kıyasıya rekabeti gün geçtikçe daha bi heyecanlı hale gelmeye başladı. Özellikle son karasörlerde 280hp civarı HP'ler, yeni teknolojilerle buluşunca Nurburgring rekorunun yenilenmesini sağlayacak gibi duruyor. Araçlar başarılı, takipteyim
    İnsanları, yalan söylediklerini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    GT serisi yurt dışında uzun zamandır vardı, TR ye hala getireceklerini düşünmüyorum ben.

  3. #3
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Megane Coupe TCe motoru 1.400cc olmasına rağmen hedeflenen sayıda satamadı.
    Bende 5 ay kadar kullandım,yakıtıyla performansıyla çok iyi bi motordu ama nedense tutulmadı.
    Üstelik fiyatıda gayet uygundu. 2.0 GT hayatta gelmez bende geleceğini düşünmüyorum.

    Edit: Nürburgring rekoru Seat ve Honda açısından baya bi zor gibi geliyor bana.
    Daha R26R gibi bi model çıkacak diyorlar,kafadan 100kg hafif

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön logoyu iptal etsen çok başarılı bence
    İNSANLAR VERDİĞİNİZ DEĞER KADAR DEĞERLİDİR FAZLASI DEĞİL

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.412
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nurburgring gibi pistlerde iş sadece güce bakmıyor. Yol tutuşta yani şase ve bağlantı elemanlarının performansıda çok önemli. Bu kadar leon Cupra stage bilmem kaçlar istanbul parka çıktı stock RS in derecesini sadece DF type R yakalayabildi. Modeller çıktığı zaman ortaya çıkacak birşey bu. Şimdiden 280 hp şu bu çıkacak rekoru kıracak demek zor.
    IN BOOST WE TRUST

  6. #6
    eren_rc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesaj
    338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Inşallah durumu megane Rs gibi olmaz nedense megane Rsler bir türlü tutulmadı ama verilen paralara alınan güçler bedava
    DR.ECU

    Oto Metin Garage

  7. #7

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    4.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    171 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor ve yuruyen çok başarılı olabilir ama tasarimda hala bir GT ayrıcalığı göremedim ben ..

  8. #8
    alihan_27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrika çıkışlı şaka makinesi olmuş. Arkadan zaten hiç fark yok coupe modellerle.

  9. #9
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)




    resimlerdeki megane bahsedilen 265 bg olan araç değil zaten onlar 1.5 dizel falandır

    edit: sonunu okumadığm için yanlış anlamışım

  10. #10
    oselami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    499
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben daha cok RS monitor 2.0 ozelligini merak ediyorum. Piste cikacaklar icin guzel bi ekipman olabilir

  11. #11
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eskiden kahve fincanı gibi kasası vardı kasa yenılendı hala tasarımı düzeltemediler spor otomobil kavramını motor ve tek kapı olsunda nasıl olursa olsun diye mi üretiyorlar anlam veremedim. hırçın agrasif bir görüntü altında güçlü motorlar ve güzel yürüyen sistemle birleştirilebilen araba yapamadılar bir türlü
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •