Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 38 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Gürcistanda neler yapılır nereye gidilir.

  1. #1
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Aralık.2009
    Yaş
    25
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4,509
    Post Thanks / Like

    Gürcistanda neler yapılır nereye gidilir.

    Bayram için gürcistanda gidiyoruz suan da trabzon taraflarındalar hoş ben calısıyorum ailem orda.

    Batuma gidicekler orda ne yenilir ne içilir nelere dikkat edilmeli gidenlerin tavsiyelerini bekliyorum.

  2. #2
    Oconner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Şubat.2010
    Yaş
    21
    Şehir
    RİZE-BAKIRKÖY
    Mesaj
    1,899
    Post Thanks / Like
    arabayla gideceksen emniyet kemerini kapıdan girdiğin gibi tak ve kurallara dikkatli bir şekilde uy.en ufak hatada ceza yazıyo şerefsizler.
    gezip görmeye gidilmez abi karıya kıza diskoya kumara gidilir
    sahili on numaradır bu arada
    Sikinti yok 53

    53 ED 455

  3. #3
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Aralık.2009
    Yaş
    25
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4,509
    Post Thanks / Like
    Alıntı Oconner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabayla gideceksen emniyet kemerini kapıdan girdiğin gibi tak ve kurallara dikkatli bir şekilde uy.en ufak hatada ceza yazıyo şerefsizler.
    gezip görmeye gidilmez abi karıya kıza diskoya kumara gidilir
    sahili on numaradır bu arada
    Yapma yav ,arabayla gidiyorlar kardeşim okuyor konuyu ,hırsızlık vs varmıdır 1 gece kalıcaklar orada ? Ayık olmak lazım galiba

  4. #4
    TigeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21.Haziran.2010
    Yaş
    22
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    2,992
    Post Thanks / Like
    Alıntı Günkut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapma yav ,arabayla gidiyorlar kardeşim okuyor konuyu ,hırsızlık vs varmıdır 1 gece kalıcaklar orada ? Ayık olmak lazım galiba
    abi pasaporta filan dikkat etsinler çalıp parayla geri sana satıyorlarmış diye duymuştum ama sallamasyon olabilir
    Alıntı Ludacris Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bmw yaris arabasi al hem en cok silindir onda var

  5. #5
    makif84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Mart.2008
    Yaş
    30
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1,770
    Post Thanks / Like
    Sherıtında kumar oynanır,bi kaç gece kulubü var sıkıntısız eğleneleceğin,birde arabaya gitmek yerine girişte hemen taksiler var pazarlık usulü onları kullanmanızı tavsiye ederim.Tavsiyem aileyle değilde bekar gitmeniz olur..

  6. #6
    telat deniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Aralık.2010
    Yaş
    25
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    180
    Post Thanks / Like
    batum'a gidilir gece hayatı yaşanır

  7. #7
    arsenikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01.Nisan.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbuk / kadıköy
    Mesaj
    858
    Post Thanks / Like
    Kadının çinden daha ucuz olduğu bi ülke

  8. #8
    civic@ef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Temmuz.2010
    Yaş
    31
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    1,858
    Post Thanks / Like
    m5 ile makas atılır.
    Ottoman's - boaMotors
    Performance Parts
    ADV1 VORSTEINER CAPRISTO AKRAPOVIC JMS
    KW EISENMANN CARACTERE PRIOR WRAPMASTERS

  9. #9
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Şubat.2013
    Yaş
    24
    Şehir
    Bahçelievler / 61
    Mesaj
    1,093
    Post Thanks / Like
    Mazot alınır, karıya gidilir. Başkada hiç bir b*k yapılmaz. Yapamadık
    - Bize Her Yer TRABZON


    O ŞİMDİ ASKER..

  10. #10
    Ersin. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Eylül.2011
    Yaş
    23
    Şehir
    İstanbul/Bayrampaşa
    Mesaj
    133
    Post Thanks / Like
    Gürcistan vize istiyormu
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sene 79 r35 gtra fort foliş yapıyoruz çelik biston almışım gızıl yatak gözlerim caf caflı...

  11. #11

    Üyelik
    07.Haziran.2011
    Yaş
    28
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    kimlikle geciliyor araba kullanmanin zor oldugu bir ulke iyi gurcuce bilen biriyle gitmenizi oneririm

  12. #12
    Berkayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Aralık.2011
    Yaş
    21
    Şehir
    34 / Kartal
    Mesaj
    589
    Post Thanks / Like
    Polisler cok ceza kesiyor dikkat edin. Türk sokağı olması lazım batumda mümkünse orda bişeyler yemeye calısın. Birde depoyu fullemeyi unutmayın sınırdan geçerken ise mümkünse sabah saaatlerinde gidin 6-7 gibi cunku cok sıra oluyor. Geçmeniz 11 12 yi bulabilir geç giderseniz.
    Golf GT 1.4 TSI Twincharger DSG

  13. #13
    Oconner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02.Şubat.2010
    Yaş
    21
    Şehir
    RİZE-BAKIRKÖY
    Mesaj
    1,899
    Post Thanks / Like
    pasaporta gerek yok kimlikle giriş 15 tl
    Sikinti yok 53

    53 ED 455

  14. #14
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19.Ekim.2009
    Yaş
    19
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2,880
    Post Thanks / Like
    Pasaport istemiyorlar bizimkiler Azerbaycana arabayla giderken 5 dolarmı ne vermişlerdi abi , bizimkiler durmadan transit geçtiler Gürcistanı ama seneye yazın bi plan var ailecek gitmeye batumda kalınacak pansiyon kiraları ucuzmuş petrol fiyatları şaka gibi zaten dönüşte bi depo benzin alsak 80lt zaten kar'a geçeriz yada en azından pansiyon kirasını çıkartırız gibime geliyor

    Gürcistanda polisle işin olmasın çünkü rüşvet yok kesinlikle kemerini tak çokta karışan yok en azından Azerbaycan gibi değil
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  15. #15
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Aralık.2009
    Yaş
    25
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4,509
    Post Thanks / Like
    evet bizimkiler geçmişler 100 küsür liraya 60 lt depo dolmus

    bir otel bulup gunduz gezıp aksamı cıkıcaklar gece hayatı ıcın benım gıtmem lazım beyler sagolun

  16. #16
    fkocak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Eylül.2011
    Yaş
    20
    Şehir
    Ankara-Niğde-Mersin
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    gürcistana gidesim geldi anlatılana göre iyi bi yer

  17. #17
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Eylül.2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1,508
    Post Thanks / Like
    kıbrıs'a gidin rahatınıza bakın.
    M. The most powerful letter in the world.

  18. #18
    lethaldoze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Nisan.2010
    Yaş
    28
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2,237
    Post Thanks / Like
    Alıntı fkocak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gürcistana gidesim geldi anlatılana göre iyi bi yer
    evet bayağı iyi bir yere benziyor

  19. #19

    Üyelik
    30.Temmuz.2011
    Yaş
    22
    Şehir
    Trabzon
    Mesaj
    3,364
    Post Thanks / Like
    Trafik kurallarına kesinlikle uyulmalı Kimseye sağa sola bakılmadan gezilmeli .. Sheraton otel falan var oralara gidilebilir sahilini önererim amerikan filmlerindeki sahiller gibi... Şehrin tam ortasındada bi göl var deniz bisikletiyle gezilebilir... Batumdan gerisi yalan kesinlikle batumdan çıkılmamalı... Yemek olarakda türk lokantaları var et ve tavuk ben olsam yemezdim , veya burgerlerden patates falan yiyebilirsiniz.. Ama son derece dikkatli olunması lazım trafikte ne ışık var ne kural herkes yollara dalıp çıkıyo

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •