458 in ilk çıktığında zaten rekoru geçmişti, şimdi yine kendi rekorunu kırdı.. ama aynı hacimde atmosterikte hala S2000 lider..
Printable View
458 in ilk çıktığında zaten rekoru geçmişti, şimdi yine kendi rekorunu kırdı.. ama aynı hacimde atmosterikte hala S2000 lider..
biz ne zaman bineceeseekk çok iyi yaa
Bugun servıse gelmıs,kırmızı misss gıbı...
Bende mi bir rahatsızlık var yoksa size de bir EK9 kadar çekici gelmiyor mu?
Bunun için gözükebileceğim tanıdık bir psikolojik danışman önerebilecek yok mu ?
Bu nedir ya insanın piskolejisini bozuyor alamayıp sadece bakmak ne acı birşey :(
Bunu da ek9'la kıyasladınız ya pes. :D
jantlarını pek beğenmedim, kızmayın ama :D
ek9la kıyaslayan kardesimizin kafası silinmiş
Abi öyle diyorsunuz da bu kadar parayı verdikten sonra bu özellikler olmak zorunda yani kimse kusura bakmasın.Ayrıca bilen bilmeyen herkes Ferrari der geçer ama bir EK9 öyle mi :D
Boşuna dememişler V-tec : Gariban Ferrarisi.
Bu aksamkı yılbası resepsıyonunda tanıtıcaklar aracı...
Ferrari 458 Speciale 574 bin Euro’ya Türkiye’de
Frankfurt Otomobil Fuarı’nda sergilenen ve büyük ilgi gören Ferrari 458 Speciale, Türkiye’de de satılmaya başladı. Daha fuarda beş adet sipariş alınan otomobil daha sonra da iki tane satıldı ve aralık ayıyla birlikte yeni sahipleriyle buluşacak. Türkiye fiyatı 574 bin Euro olarak belirlenen otomobil, 605 HP gücüyle litre başına 135 HP gibi bir verimliliğe sahip. Bunun yanında 1 HP’nin sadece 2.13 kg’yi taşımak zorunda olduğu 458 Speciale, müthiş ağırlık/güç oranıyla 0-100 km/s hızlanmasını 3.0 saniyede tamamlayabiliyor. 0-200 km/s hızlanma ise 9.1 saniye sürüyor. Performans verileri bununla sınırlı değil, Ferrari’nin Fiorano Pisti’nde 1:23.5′lik bir tur derecesine de imza atan Speciale, Ferrari tarihinin aerodinamik anlamda en verimli otomobili olma unvanını da eline geçiriyor. Artırılan downforce sayesinde yüksek hızlarda daha keskin cevaplar veren bir otomobil haline gelen 458′in en yenilikçi özelliklerinden biri sınırlar zorlandığında kontrolü sağlamak için tasarlanan yan kayma açısı kontrol sistemi. Bu sistem, F1-Trac çekiş kontrol sistemi yoluyla, arka tekerlekler arasındaki tork dağılımını optimize ediyor.
Ferrari ve Maserati’nin 2013 yılını kapatma toplantısında konuşan FerMas Şirket Müdürü Ferhat Albayrak; “Ferrari markasıyla 2012’yi 21 adetlik satışla kapatmıştık. 2013’de ise kasım ayı sonuna kadar ön satışlar dahil aynı satış rakamını yakalayarak önemli bir başarıya imza attık. Yılsonu itibarıyla Ferrari’de 23 araçlık satış gerçekleştirmiş olacağız. 2013’ün genelinde, Ferrari’nin Türkiye’de en çok talep gören modeli, aynı zamanda Ferrari’nin en yüksek fiyatlı modeli olan F12berlinetta oldu. Bu dönemde söz konusu modelden sekiz aracımızın teslimatını gerçekleştirdik. Tüm dünyada merakla beklenen La Ferrari özelinde ise iki aracın teslimatlarına 2014 ilk yarı itibarıyla başlamayı planlıyoruz,” dedi.
Gecen hafta teslım edıldı...
0 ıskonto ıle aldı X sahıs,tabı para havadan gelınce sormaz...