ister bmc ister itg alın ikiside güzel bence diğer seçeneklere gerek yok...
Printable View
ister bmc ister itg alın ikiside güzel bence diğer seçeneklere gerek yok...
BMC OTA da öneririm gayet güzel üstelik karbon ,ısınma baya az, vag com da ölçümde 182grm hava ölçmüştüm, 200hp üzeri için 170grm ve üzeri yeterli bir emiş oluyor.
http://i1189.photobucket.com/albums/...ps40760247.jpg
abi sen hile yapmışsınn çiğer koymuşsun araca
Bobinler çok ısınmasın diye kapağı çıkarttım :)
Vw racing eski itgden farklı;
Vw racing filtrenin duvarına değmiyor ve emme girişi 100mm, ota'dan daha geniş.
Ben ota alıp taktığımda çok fazla sıcak hava çekiyordu. Performansta geri düşme oldu.
Vw racingte öyle problem olmadı. İntake temp. 50-55 derecelerde kaldı. Ota'da 80 derece görmüştüm. Birazda kısmet işi
Ebayda gezinirken boyle bir filtreye denk geldim forge marka
http://i1269.photobucket.com/albums/...ps75a36fd8.jpg
Ota cok daha yeni bi teknoloji bmc de.su anlik kn ile takiliyoruz.vagcom kablom bugun gelicek ne kadar hava cektigini paylasirim
Cansın hayırlı olsun öncelikle. Ota da 80 dereceler çok değil mi yaw :),Ben vag a bağladıĞımda en fazla ,canını cıkarmama rağmen çok zor o dereceler ,emiş güzel çok yararını gördüm,belki sendeki önceden farklı bişeyden kaynaklıdır ,şuan da bu motor için alnabilecek 2 filitre var,biri İTG öbürü OTA:icon_tup:
Sağolun Hüsnü abi. Geçen sene maha dynoda öyle çıktı. O yüksek sıcaklıktan 6000 dd de avans vurup kesiyordu. Abi ne bilim ya ben çok çektim :confused:
Abi vw racing itgden de farkli. Filtre dış kabına değmiyor. Emme girişi 100lük eşşek gibi hava çekiyor. Yalıtım yapmaya bile gerek yok. Fitreyi söküp elimi içine soktum. Dışı yanıyor. İçi normal çıplak elle tutulur. Çok para ama değiyor.
Yazılım firmasını değiştirince herşey düzeldi. Şuanda çok iyi gidiyor :D
İddalı pololardan oldu :icon_tup:
Dynoda tabii ki isinir itg dynoda denediniz mi