d-smart yuzunden twittera bıle uye oldum ve hemen twit attım musterı destek hattı bılgılermı ıstedı ve yardımcı olalım yazmısbısey cıkacagını sanmıyorum ama yazdım yınede. internette arastırdıgım zaman benım gıbı bır suru sikayetçi oldugunu gördüm.
d-smart yuzunden twittera bıle uye oldum ve hemen twit attım musterı destek hattı bılgılermı ıstedı ve yardımcı olalım yazmısbısey cıkacagını sanmıyorum ama yazdım yınede. internette arastırdıgım zaman benım gıbı bır suru sikayetçi oldugunu gördüm.
BaYTaR MURO
https://twitter.com/mursvn/status/380971623773253632 arkadaslar nasil oluyor bilmiyorum ama twitteri olan arkadaslar yardimci olabilirmi bunu nasil etkili hale getirebiliriz.umarim dogru linki kopyalamisimdir
BaYTaR MURO
Retweet yapacak arkadaşlarınız, ben kullansam bende yapardım.
sikayetvar.com'u deneyin birde.
Yasal olarak oraya cevap vermek ve iletişim kurmak zorundalar.
D-Smart kullanıyorum 4. senem.Aşırı memnunum.Mega Paket üyesiyim.12 aylık mail order ile ödeme yapıyorum baştan.Bitince şak diye kesiyorlar.Gdip tekrar yıllık abone oluyorum.Netimi de dsmart yaptım 8 mbit sınırsız onda da sıkıntı yok.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)