User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
31 sonuçtan 20 ile 31 arası

Konu: Sigorta Acentesi Maduriyeti...

  1. #20

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Allah belasını versin o akbankın....;
    banka insanı zıvanadan cıkartır- sinirlerini hiç germe sigortacıyla görüş

  2. #21
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sigortacıyla görüştüm gerektiği kadar, benim yerimde bir başkası olsaydı kavga çıkardı. Adam bugün yarın yatırıyorum diyerek sallıyor. İstediğim şu saatten sonra yaptırımı olsun.

  3. #22

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla akbank la mahkemeliğim ve çevremde kim varsa sıkıntılı o bankayla...
    tüketici mahkemesi hakimleriyle görüşüyorum adamlar bıkmışlar.
    5 bankanın ödediği 15 e yakın emsali olan davayı adamlar kabul etmiyorlar ve uğraştırıyorlar. o yüzden iş uzadıkca uzar... akbankın mantıgı bu şekilde iş uzasın müşteri uğraşamam desin bıraksın işin peşini. o yüzden önerim bu yönde..

  4. #23
    turkerrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    1.958
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kart poliçe esaslı mı yoksa acente borcu kapamak için mi çekilmiş onu bilmek önemli acente kendi borcunu kapatmak için kullanmışsa bankanın müşteri hizmetlerini arayıp iligili çekimlerden haberin olmadığını söylersen iade söz konusu olacaktır ...
    ORDU SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ
    ZEY OTOMOTİV
    https://zeyotomotiv.sahibinden.com/

  5. #24
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turkerrr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kart poliçe esaslı mı yoksa acente borcu kapamak için mi çekilmiş onu bilmek önemli acente kendi borcunu kapatmak için kullanmışsa bankanın müşteri hizmetlerini arayıp iligili çekimlerden haberin olmadığını söylersen iade söz konusu olacaktır ...
    Poliçe esaslı değil, acente kendi borcunu ödemek için ya da benim bilmediğim aralarındaki başka bir alışveriş için axa acentesiyle paslaşmış. Müşteri hizmetleriyle görüştüm, yönlendirmeleriyle akbank merkeze faks çektim şimdi beklemedeyim, dün şu ibareli mail göndermişler;



    17.09.2013 tarihinde bizimle paylaştığınız iletiniz ile ilgili değerlendirme süreci devam etmektedir. En kısa sürede sonuçlandırıp, size döneceğiz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla,
    Akbank

  6. #25
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akbankla uğraşıyorsan Allah yardımcın olsun, benim paramı bankamatikleri yutmuştu, 10 gün boyunca gelip de müdahale eden olmadı, o arada ev kredim faize girdi, TBB Hakem heyeti dahil heryere şikayet edip zor çözmüştüm. Sonunda uğraşmamak için arabamı satıp ev kredimi kapattım. Şimdi şubeye girene sorgusuz sualsiz para vericez deseler sokağından bile geçmem. Aşağıdaki linkten şikayetini doldur gönder, belki bir işe yarar.

    TBB Müşteri Şikayetleri Hakem Heyeti | Bize Ulaşın | Akbank

  7. #26
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar sorunum çözülmüş bulunmakta, gereken bedel banka (Akbank) tarafından tarafıma iade edilmiştir.
    Sigortacım bedel tarafıma iade edilmeden bir kaç gün önce beni arayarak ( durum resmiyet kazanana kadar hep benim aradığım) paramı alabileceğimi söyledi, dilekçemi geri çekmemi istedi, olayın benden çıktığını, böyle bir şeyi düşünmediğimi söyleyerek bundan sonra banka ile muhattap olmasını ileterek selamı sabahı muhabbeti kestim. Bu da bana samimiyet ile iş yaptığım kişileri birbirine karıştırmamak konusunda ders niteliğinde bir tecrübe olmuş oldu. Yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

  8. #27

    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL/Ümraniye-Avcılar
    Mesaj
    857
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı C!N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aramızda akbank çalışanı yok mudur?
    Eşim Akbank'ta çalışıyor bende eski bankacıyım ama çalıştığım kurumun bankalardan sorumlu personeliyim. Eğer direk bir sorunuz var ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    Ve ayrıca eğer herhangi bir mail order formu yok ise ve bu işleme itiraz ediyor iseniz müşteri hizmetleri yada bağlı olduğunuz şube aracılığı ile harcama itirazı red talebi iletmeniz yeterli olacaktır. Bu işlemler mastercard ve visa nun belirlemiş olduğu kurallı işlemler olduğundan süreç zaman alacaktır ama mailorder formu olmaması herhangi bir sözleşmede imzanızın olmaması paranın iadesini sağlayacaktır.

    NOT: Geç gördüm kusura bakmayın. Sorunun çözülmesine sevindim. Aklınızda olsun İnternetten veya tele marketing yoluyla sağladığınız harcamlarınızda herhangi bir 3D secure code kullanmıyor ve mail order işlem formu doldurmadığınız takdirde yaptığınız harcamalar size iade edilecektir.
    Alıntı driftboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bide kazasız saçmalığı var, ''Aracımızda kaza yok 3 parça değişen 6 parça boya var '' soktugumun arabası zaten 10 parça. keyifnden mi değiştin 3 parçayı ?

  9. #28
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilker_yusuf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eşim Akbank'ta çalışıyor bende eski bankacıyım ama çalıştığım kurumun bankalardan sorumlu personeliyim. Eğer direk bir sorunuz var ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
    Ve ayrıca eğer herhangi bir mail order formu yok ise ve bu işleme itiraz ediyor iseniz müşteri hizmetleri yada bağlı olduğunuz şube aracılığı ile harcama itirazı red talebi iletmeniz yeterli olacaktır. Bu işlemler mastercard ve visa nun belirlemiş olduğu kurallı işlemler olduğundan süreç zaman alacaktır ama mailorder formu olmaması herhangi bir sözleşmede imzanızın olmaması paranın iadesini sağlayacaktır.

    NOT: Geç gördüm kusura bakmayın. Sorunun çözülmesine sevindim. Aklınızda olsun İnternetten veya tele marketing yoluyla sağladığınız harcamlarınızda herhangi bir 3D secure code kullanmıyor ve mail order işlem formu doldurmadığınız takdirde yaptığınız harcamalar size iade edilecektir.
    İlginize çok teşekkür ederim, evet benim sorunum çözüme kavuştu, umarım benzer sıkıntıları yaşayanlara bu konu ışık olur, umarım kimse de böyle sıkıntılar yaşamaz.

  10. #29
    Taha Fedai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Kayseri-Kıbrıs
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Adınıza sevindim bununla geçmiş olsun..
    !!!!!!!!!FARKIMIZ TARZIMIZDIR!!!!!!!!!!!!

  11. #30
    ozgurluk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam sizin daha öncede kaskolarda ki ÖTV ile ilgili bir probleminiz olmuştu. Spesifik bir konu olduğu için hakim olmadığım bir konudan dolayı yardımcı olamamıştım. Kusura bakmayın.

    Gelelim probleminize.

    Yapılan bu işlemlerin adı , Sanal POS.

    Nasıl ki POS cihazından kartınız ile işlem yapıldığında cihaz size slip veriyor , aynı şekilde sigorta tahsil sistemi de kartınızdan çekim yapıldığına dair bir çıktı,slip verir.

    Bu slip tek sayfada iki kısımdan oluşur. Aynı ödeme bilgileri iki kısımda da yer alır. (kimi şirketler de iki sayfa halinde de olabilir , sonuç aynıdır farketmez.) Bir tanesi acente kalır , diğeri müşteriye verilir.

    Her iki çıktıyı da müşterinin imzalaması gerekir. Zira bu işlemi onayladığına dair en belirgin kanıtı budur.

    Daha anlaşılabilir olmak için örnek bir resim ekliyorum .




    Resim tam sığmadı ama üst kısmıda var. Alt tarafda dikkat ederseniz sigortalının imzalaması gereken kısım var. Orayı sigortalı imzaladıktan sonra o kağıt acente de kalıyor. Diğer üst kısımda sigortalıya veriliyor slip olarak.

    Şayet siz bu tarz bir mail order veya slip gibi bir kağıt imzalamadıysanız.

    Kartınızdan yapılan her işlem için itiraz edersiniz ve hukuken haklısınızdır. (hukukçu arkadaşlar daha sağlıklı bilgi verirler.)

    Zannediyorum siz bu tarz bir kağıt imzalamamışsınız ve bankanıza bu işlem için itirazda bulunmuşsunuz.

    Şimdi Bankanız bu acentenin bağlı olduğu genel merkeze bu işlemle ilgili bilgi ister > genel merkez acenteye bu resmini yüklediğim imzalı belgeyi sorar > acente de olumlu veya olumsuz geri dönüş yapar.

    Şayet elinde yoksa bu tarz bir belge , zannediyorum sahtekarlıtan başka birşey olmaz. ve her türlü itirazınıza iadenizi alırsınız.

    Üstüne düşün mutlaka.


    edit : sorun çözülmüş gözünüz aydın
    Kuralları çoğunluğun koyması, çoğunluğun haklı olduğu anlamına gelmez. Bu sadece çoğunluğun kolay aldandığı anlamına gelir.

  12. #31
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok teşekkür ederim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •