3 yıldır aynı nitrolu modeli kullanıyorum hiç sıkıntım yok, ez start sistemini iptal edip pullstart'a geçtim tek çekişte çalıştırıyorum artık :)
Printable View
3 yıldır aynı nitrolu modeli kullanıyorum hiç sıkıntım yok, ez start sistemini iptal edip pullstart'a geçtim tek çekişte çalıştırıyorum artık :)
bundan uydurulurmu ki :D
http://turbokeychains.com/images/03.jpg
http://www.techturkey.com/forum/vide...ifiyesi-d.html
Anladım kardeşim söylediklerini dikkate alacağım. Evet dediğin gibi ince bir filitre var hortum arasında onu çıkarırım. Birde karbüratör üzerinde sarı bir vida var onu tamamen sıkıp 2.5 tur açacağım. Başka ayar yerleriyle oynamayayım değil'mi. Bu arada zenginde çok yağ atar demişsin (boş egzozda) egzozu sökeyim'mi yoksa o kısmını anlamadım.
Birde buji ısıtıcısı pilleri çok çabuk tükeniyor onun için bir fikrin varmı.
Evet 2.5 tur acman kafi ordan sonrasini sen ayarliycaksin kendine kalmis zaten yolda tekrar ayar yapican bogulmalar felan olucak. Egzosu sokmene gerek yok bu arada rolantiyide yayli bi civata vardir onada dikkat et gaz vermiyoken tekerlek donmuyecek kadar ayarlamalisin. Cok da fakir aayarlama aracini cok isinir kirarsin motoru.
Araba daha büyük masraf eğer ciddi yarışiim falan dersen. 4 tane uçağım var şu anda. Bundan önce 4-5 uçak kırmışımdır. Ama kırdığında bile üzülmezsin yenisini toplaması zevklidir. Eve giderken ne alsam acaba diye düşünürsün. Mobilya işçiliği gibi çalışırsın. Heli de zordur adamın ocağına incir ağacı diker. Hız adrenalin uçakta. RC arabayla max yapacağın hız 80. Benim 270 yapan uçağım var :D
abi bunu bende düşündüm 2 tane alıp birleştirsem acaba olurmu dedim ama bilmiyorum kafam karıştı :) ayrıca anahtarlıktan bulamadım :( alacağım rc bi sevdiğim bi abimin, 2.el yani :) tamiya tns modelide on road :) bakalım ya sırf sesi için alıorum aslında :) elektrikli sıktı ya yok pil bitti şarz et fln :) elektrikli rcimde 5600 lük bi pil bi 2000 mah bi pil vardı yetmiodu 2side 2 pille 1 saat-1 saat 15 dk fln gidiodu:) yer konusuna gelirsek sürücek müsait yer var nitroluyu ondada sıkıntı yok :) bakalım ya bu aralar nedense bnmde aklıma uçak geliyo :) bundan bıkarsam off road yd uçak alırım artık ztn :)
konun hepsini okumadım fakat el yapımı araçlara zamanında çok merak sarmıştım 4 zamanlı benzinli motor kullanan hobbyciler var tırpan motoru büyüklüğünde makineler fakat 4 zamanlı öyle bir makineye turbu besleme yapılabilir diye düşünüyorum, nitro motorlar arkadaşların dediği gibi çabuk yamulacakdır basınca dayanacağını sanmıyorum
4 zamanlı canavarlar
http://www.youtube.com/watch?v=VWD5ctuyPwQ
http://www.youtube.com/watch?v=SvhBkLrWVTo
http://www.youtube.com/watch?v=lrgHWOJnnqo
http://www.youtube.com/watch?v=-u8p3CxUmk8
bu koyduğun videodaki 4 zamanlılarda nitro motorlu 4 zamanlı uçak motorları. Prensip aynı 2 zamanlıya göre. 120-130 luk 4 zamanlı 90 lık 2 zamanlıya denk geliyor maalesef. Devir ve çekiş farklılıkları var sadece. 2 zamanlı daha torklu 4 zamanlı daha dinamik ve stabil.