User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
28 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Nitrolu rc ye turbo

  1. #1

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Nitrolu rc ye turbo

    Bi kaç güne nasipse nitrolu rc alıcam. Turbo takılmış videoları izledim baya güzel olmuş, forumda kesin yapan vardır diye düşündüm. Trde bu parçayı bulabilirmitiz? Bulamassak kendimiz yapabilirmiyiz? Turbo gerçek turbo gibi ses çıkarıyo.

    https://www.youtube.com/watch?v=1LWjLSo3L7w

    https://www.youtube.com/watch?v=KnazRgpU9U8 turbonun videosu buda

  2. #2
    melihyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha önce nitro rc ile uğrastınmı bu turbo işleri felan hikaye işler. alacagın aracın önce bi karburator ayarını iyi yap gerisi fasafiso.

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sesi yapmak kolayda hangi modeli aldınız, zaten iyi yürüyor, becerip fazla basınç basabilirseniz ki ben denedim kol dayanmıyor kırlıyor trx 3.3 motorda denedim bu arada
    ...

  4. #4
    melihyilmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    1.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten nitro motorların alayı cins yok yakıtıydı yok karburotor ayarıydı yok ısısıydı yok bujisiydi bi dunya derdi varken bence daha fazla dert almana gerek yok güzel bi rodajdan sonra iyi bi ayarlarla zevkle kullanırsın.

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen öyle, onroad ise yol bulamazsınız zaten
    ...

  6. #6
    0zan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    862
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben nitro rc aldım 1 yıldır daha 1 kez çalıştıramadım öyle duruyor

  7. #7
    qatrio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    34-21
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben uğraştım öncelikle elektirikli bir kit ile başlamanı tavsiye ederim. Tamiya tt01dler vardı kit olarak hem elin ısınır bu işe hemde parça vs bilgin artar hiç bilmeden bu işe girmek hem para kaybın olur hemde hevsin yazık olur. he yok ben nitrodan giriyim diyosanda sana önerim çin çan işlerden alma sana girş seviyesi olarak Hpi rs4 serisi önere bilirim rtrdir zaten hemen rodaj yapar oynarsın. Hemen alıp turbo yapma işi çok uğraştırabilir. Önce biraz modeli tanımak lazım.

    RTR NEDİR : ''ready to run '' Kumanda alıcı pil start hazır kep vs ile gelir al ve kullan.

    Türkiyede parça konusunda sıkıntı olmaz. ayrıca www.rcmart.com www.towerhobbies.com gibi temel siteler önerebilirim sonuna kadar güvenilir sitelerdir ve eger gerçekten uğraşıcaksan senin evin olur bu siteler tek vida bile bazen lazım olur bulamazsın ama burda herşey mevcut araç kiti vs bile alabilirsin.
    Yüce F.U
    PoloGTİ-CooperS R53-W204 AMG

  8. #8
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en onemlı sey karburator ayarı.
    hobby rc bulusmada ısı rekorum var 147 derece

    normalde 120 derecelerde alet kırılmasın dıye ınsanlar kapatır motoru ama ıyı bı ayarla ucarsınız.

    bızde cok denedım bu tarz projeler fakat cok zor ve cok bı getırısı yok.
    tavsıyem ıyı bı ayar.
    ucu acık bı fıltre.
    ve ıcı bosaltılmıs eksoz

    ayrıca yenı alıcaksa hpi tavsiye etmem bulursan gs racing al.
    motorları daha performanslı ve dayanıklı
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  9. #9

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı qatrio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben uğraştım öncelikle elektirikli bir kit ile başlamanı tavsiye ederim. Tamiya tt01dler vardı kit olarak hem elin ısınır bu işe hemde parça vs bilgin artar hiç bilmeden bu işe girmek hem para kaybın olur hemde hevsin yazık olur. he yok ben nitrodan giriyim diyosanda sana önerim çin çan işlerden alma sana girş seviyesi olarak Hpi rs4 serisi önere bilirim rtrdir zaten hemen rodaj yapar oynarsın. Hemen alıp turbo yapma işi çok uğraştırabilir. Önce biraz modeli tanımak lazım.

    RTR NEDİR : ''ready to run '' Kumanda alıcı pil start hazır kep vs ile gelir al ve kullan.

    Türkiyede parça konusunda sıkıntı olmaz. ayrıca RC Cars | RC Hobby Shop | Radio Controlled Cars | RCMart.com- Tower Hobbies - Best Source for Radio Control ( R/C or RC ) Cars, Trucks, Airplanes, Boats and Helicopters gibi temel siteler önerebilirim sonuna kadar güvenilir sitelerdir ve eger gerçekten uğraşıcaksan senin evin olur bu siteler tek vida bile bazen lazım olur bulamazsın ama burda herşey mevcut araç kiti vs bile alabilirsin.
    hpi e10 drift var şuan 2 senedir onla haşır neşirim, önceside var yeni başlamıorum rc işine yani

  10. #10

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    MALATYA
    Mesaj
    1.041
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en onemlı sey karburator ayarı.
    hobby rc bulusmada ısı rekorum var 147 derece

    normalde 120 derecelerde alet kırılmasın dıye ınsanlar kapatır motoru ama ıyı bı ayarla ucarsınız.

    bızde cok denedım bu tarz projeler fakat cok zor ve cok bı getırısı yok.
    tavsıyem ıyı bı ayar.
    ucu acık bı fıltre.
    ve ıcı bosaltılmıs eksoz

    ayrıca yenı alıcaksa hpi tavsiye etmem bulursan gs racing al.
    motorları daha performanslı ve dayanıklı
    bunları ztn yapıcam abim ama filtre bulamadım, hepsi sünger acaba trde rc için ucu açık hava filtresi bulabilirmiyim?

  11. #11

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    krank filtresi uyabilir, model nedir ? on/offroad ?
    ...

  12. #12
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yıllardır bu işle ılgılenmıs bırı olarak nıtrolu araç onermem rc den soğumak ıstemıyorsan kesınlıkle alma elektrı araç en kralıdır. Bılgı almak ıstersen pm den bana ulaşabılırsın gereklı desteğı sağlarım
    DR. OWL

  13. #13

    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nitrolu araç kullanmak sıkıntı. Ayar derdi vs çok. Traxxas E-Revo'mla mutluyum

  14. #14

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk olarak o gördüğün modelde bigblock düşük devirli offroad motoru var. O nedenle turbodan verim alabilirsin o motorla. Ama onroad motorlar daha devirli o nedenle koyacağın elektrikli turbonun devrinin motor devrine uygun şekilde hızlı olması gerekir ki motoru besleyebilisin yoksa geriye bile götürebilir. Çok zahmetli işler. Onun yerine kaliteli yakıtla çok daha verilmli güçler elde edebilirsin.

    Ama arkadaşların dediği gibi nitro sıkıntılı. Her yerde kullanamazsın sesinden dolayı. Elektrikli daha kolay. Zevk dersen nitro. En zevklisi offroad nitro.Ben 3 sene para döktüm bu işe şimdi uçakçıyım. Uçaktan aldığım zevkin yarısını alamıodum arabada. Yarışlar dahil.
    IN BOOST WE TRUST

  15. #15
    HondatugraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    7.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    45 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk olarak o gördüğün modelde bigblock düşük devirli offroad motoru var. O nedenle turbodan verim alabilirsin o motorla. Ama onroad motorlar daha devirli o nedenle koyacağın elektrikli turbonun devrinin motor devrine uygun şekilde hızlı olması gerekir ki motoru besleyebilisin yoksa geriye bile götürebilir. Çok zahmetli işler. Onun yerine kaliteli yakıtla çok daha verilmli güçler elde edebilirsin.

    Ama arkadaşların dediği gibi nitro sıkıntılı. Her yerde kullanamazsın sesinden dolayı. Elektrikli daha kolay. Zevk dersen nitro. En zevklisi offroad nitro.Ben 3 sene para döktüm bu işe şimdi uçakçıyım. Uçaktan aldığım zevkin yarısını alamıodum arabada. Yarışlar dahil.
    Helikopter deneyımım olduydu ufaktan gerçekten acayıp keyıflı ama hobınınde en son noktası gerçekten. Dengede tutmak resmen parmak inceliği istiyor hava araçları çok keyıflı ama düşme risklerinden dolayı hep uzak kaldım
    DR. OWL

  16. #16
    milksop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    turkiye\istanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HondatugraL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yıllardır bu işle ılgılenmıs bırı olarak nıtrolu araç onermem rc den soğumak ıstemıyorsan kesınlıkle alma elektrı araç en kralıdır. Bılgı almak ıstersen pm den bana ulaşabılırsın gereklı desteğı sağlarım
    kesinlikle nitro uğraştırır elektrikli candır.

    eğer hız istiyorsan. elektrikli motorlarda hız için üretilmiş olanlar var. yada ayarlanabilir motorlar var. drift drag roll die.

  17. #17
    zafer_0403 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en onemlı sey karburator ayarı.
    hobby rc bulusmada ısı rekorum var 147 derece

    normalde 120 derecelerde alet kırılmasın dıye ınsanlar kapatır motoru ama ıyı bı ayarla ucarsınız.

    bızde cok denedım bu tarz projeler fakat cok zor ve cok bı getırısı yok.
    tavsıyem ıyı bı ayar.
    ucu acık bı fıltre.
    ve ıcı bosaltılmıs eksoz

    ayrıca yenı alıcaksa hpi tavsiye etmem bulursan gs racing al.
    motorları daha performanslı ve dayanıklı
    Hocam bende Nitrolu Gs Racing mevcut arada bir heveslenip çıkarıyorum çalıştırmak beni çok uğraştırıyor can alıcı olayı nedir. Buji ısıtıcısı mıdır karbüratör ayarımı bilemiyorum ipi çek bıraktan allah canımı alıyor

  18. #18
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi rc yürütmediğimiz kaldıydı onuda yapıyonuz
    benimde merakım var bunlara ama pek bilgim yok ufaktan elektrikliyle başlamak istiyorum aslında

  19. #19
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izmirlicem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunları ztn yapıcam abim ama filtre bulamadım, hepsi sünger acaba trde rc için ucu açık hava filtresi bulabilirmiyim?
    krank filtresi takanlar oluyor ama bence yaramaz.
    ben orjinal filtrenin süngerini çıkartarak orata daha ince tül gibi bişey koyuyordum.birde kebin filtre borusuna denk gelen kısmını kesmiştim



    Alıntı zafer_0403 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam bende Nitrolu Gs Racing mevcut arada bir heveslenip çıkarıyorum çalıştırmak beni çok uğraştırıyor can alıcı olayı nedir. Buji ısıtıcısı mıdır karbüratör ayarımı bilemiyorum ipi çek bıraktan allah canımı alıyor
    ısıtcının pilleri yenimi?
    karbürator ayarlımı?

    gs'lerde depo ile karbürator arasındaki hortumda salak bi filtre gibi bişey olur.
    onu iptal edin düz hortum çekin.

    karbürator ayarına gelince ;
    tornavida ile o vidayı sonuna kadar sıkın sonra 2.5 tur geri açın.
    askıda çalıştırıp sesi dinleyerek zengin-fakiri ayarlayın.
    zenginde çok yağ atar (boş egsozda)
    fakirdede çok ses çıkarır...
    optimum bi ayar ile ne motorun ömründen yiyin nede performansdan ödün verin.

    çalışmada zorluk çıkartıyorsa filtre içine 1-2 damla benzin damlatabilirsiniz.


    anılarım depreşti



    Uploaded with ImageShack.us
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •