simit tank daha kullanışlı dimi? Bide avmlere girerken simit tankı görmedikleri için sorun olmuyor diye biliyorum
Printable View
mesela clio aracımda zavoli vardı cok memnundum
e87 116i'ye landirenzo taktım yağlama muhabbetine araç rezil oldu en büyük satma sebebim yakıttı 36 kurus yakıyordu performans berbattı :)
ne yaptım peki sonra
dizele gectim :)
aslında var , ama biraz uç nokta.
şamandıranın ucu arabanın arkasına doğru olacak şekilde monte edilmesi lazım, simit tankta bu çok rahat oluyor, ama silindir tankta, şamandıra ağzı yapısı ve konumu nedeniyle hep aracın arkasına doğru bakar, dolayısıyla şamandıra ucu hep ileri doğru bakar mecburen.
performanslı araçta, tankta yakıt düşükken, ani kalkışlarda , merkezkaç nedeniyle sıvı lpg tankın aracın arkasına doğru olan bölgede toplanıyor, şamandıra hortumun ucu tam tersi önde kaldığı anda birkaç saniye içinde araç benzine atıyor.
bu sorunu ben sonatada yaşadım
sıfırdan sağlam kalkış yaptığımda depo 3/4 dolu olsa dahi benzine atıyordu, stepne yerindeki tankı, şamandıra ucu aracın arkasına bakacak şekilde döndürdük ayotogaz bahri usta ile (ya abi çözüm olmaz diyip durmuştu ama :)).
tankı çevirdiğim anda benzine atma sorunu bitti.
Gerçekten uç nokta olmuş... Ben şahsen tank şeklini çok az kullandım. Hatta simite çevirttim tankı. Yeni sıvılaştırılmış sistemlerde (TSI ve GDI motorlar için) benzin pompası gibi pompa var. Bu sorun ortadan kalkmış onlarda. Standart lpg sistemlerinde *****, kendi basıncı ile çalışıyor sistem...
Bu arada hiç bir zaman yağlama sistemi taktırmadım ben onca aracıma. Gerek duymadım nedense...