2.2 dizel 1 tane satılır onu da babam alır muhtemelen. :D
Tasarım olarak çok beğendim. 2.0 Dizel + Otomatik + Sunroof opsiyonu gelse,iç malzemeside kaliteliyse alınır binilir kafadan 5 sene...
Printable View
Torku kaç nm acaba, bulamadım.
120 hp arac ve emin olun dizelden az yakiyo :D
Mazda donanim ve teknoloji olarak japonda cok ust bir segmentte skyactiv in enjektorleri acaba baska araclara uygulanabilir mi ?
Aracin herseyi cok iyi yalni bagaji nedir ya sedan olanin 350 litre bagaji varmis ordan cok buyuk hayal kirikligina ugradik
mazda istikrarlı bir marka parasal kaygılardan ziyade marka çizgisini bozmamaya öncelik veriyor bunun için para kaybetmeyide göze alıyorlar..
premium markalar bile ticari kaygılarla ürün kalitesini düşürüp ve gamini arttırıp düşük kalite araçlarla arttırma yoluna giderken mazda bu işlere hiç girmediki en iyi o işide mazda yapardı japonlardan .. ama hiç bulaşmadı firma o işlere..
sanırım bu markayı bu kadar sevmemin nedenide kalitesinden ödün vermiyor sorunsuz araçlar üretiyor onu bir köşeye koyarsak markanın istikrarlı duruşu..
Bu mazda hala 1.5 benzinli atmosferik getiriyorsa, pazarda çok geri kalmış demektir.
Benzinli motorlarda düşük hacim+turbo mantığı olmadığı sürece TR de tutunamaz.
Ayrıca dizel versiyonu 2100CC denmiş. Vergilendirmede bir üst dilim demek. 100K ile 150K arasında fiyat demektir bu :D
bence sen pazarda cok geri kaldin. atmosferik olabilir motor ama kara duzen atmosferik degil. bilip bilmeden millet salliyo. skyaktivin nasil calistigina bakin bi. mazda 6 2.0 skyaktiv kullandim ve arkadsimda var 7.3 ortalamasi var. 1.5 in ortalamasi en fazla 6 litre olur bence.
mazda evet turkiyede satmiyo ama diger her yerde zebille satiyor. ozelliklede amerikada. bence 316i yerine mazda 6 corolla vs yerinede mazda 3 alinir.
tamam pazar artık , düşük hacimli turbo motorlara döndüde atmosferiklerde eski atmosferikler değil.onuda göz önünde bulundurun.bugün 1.6 atmosferikler nerden baksanız 130-135 hp civarında ve teknik verileride eski atmosferiklere göre o kadar kötü sayılmaz.
Abi mazdaya çok pahalı yeaa diyip 92500 liraya 1.6 tdi golf alacak bir sürü tip var piyasada. Bu fiata böyle bir araç yüzyılın kampanyasıdır.
121 bin liraya 1.5 dci mercedes CLA alanları saymıyorum bile...
bizim pazar hesabına geldiğin gibidir..
sıfır alırken düşük hacimli deriz ama ikinci el oldumu abi ne uğraşıcaksın cücük kadar motorla..
turbolu cücük kadar hacmi olan motor alıcağına adam gibi 1.6-2.0 atmosferik al sorunsuz stabil sıkıntısız yıllarca bin turbo arızası v.b dertlerin olmasın denir..
Herkes işine geldiği gibi :)
Fiyatları çok güzel bence, iyi bir tanıtım,reklamla satışlarını arttırırlar diye düşünüyorum. Tasarım,donanım ve kalitesi bir çoğundan iyi zaten.
Sen olayı neden kişiselleştirip hemen bana laf atıyorsun? Bir önceki açıklamamda senden bahsetmedim ben, Mazda'dan bahsettim. ilk cümlende gördüğüm, motorları sadece yakıt oranlarıyla karşılaştırıyorsun. Yelpazeyi biraz genişiletmen gerek.
"Atmosferik ama kara düzen atmosferik değil" Nedir peki? 32 valf mi araba ? 4 egzantirikli mi? Pistonlar üçgen şeklinde mi? En fazla emmeyi falan farklı teknolojide yapıp bir isim verirler ama o motor neticede kara düzen bir atmosferik motordur. 150nm tork derken bunu açıklarlar zaten ;)
Ayrıca Mazda'nın atmo motorlarına LPG'ye uyumsuzdur, subapların malzemeleri yeterli derecede dayanıklı olmadığı için.
Mazda'yı severim, arkadaşımda da vardı yıllarca bindim ama at gözlüğüyle binmedim.
Neyse konuya dönim;
Bu motor olayı sadece mazda için değil zaten, her markada bu psikolojik yanıltmayı kullanırlar.
Opel Ecotec, VW Fsi, Toyota bilmemne gibi.. Temelde hepsi aynıdır.
(1.6 Atmolardan bahsediyorum.)
Üsluba dikkat, selametle...
Ayrica skyactive teknolijisi ile ilk defa seri uretim bir aracta 14:1 sıkıstirma oranini yakalandi
artık turbosuz 1.6 lar 130-140 hp ama bizim millet gider halen 25 sene önceki 1.6 Sİ için 18 milyar ister :D
O değilde bu fiyatlar yapılan zamlardan önce idi bunun üstüne yeni kur ve OTV zammını ekleyin, diğer araçların fiyatları ile aynı olur zaten..5-8 arası zam koymak lazım yani bu fiyatlara.