aracın ölçülmesine gerek yok ruhsatta ne yazdığınında bir önemi yok..
Her aracın zaten sistemde resmi teknik verileri vardır kayıtı kuyutu vardır orda çıkar..
Printable View
söktürmeye bahane arıyorum zaten de, söktürmesi için de proje falan yapılması ıvırı kıvırı çok diyorlar
yoksa 2. kere düşünmeyeceğim bile
insanımızdan nasıl daha fazla para alabiliriz diye düşünmüşler akıllarına bu saçma uygulama gelmiş
Rezilliğe bak sineği bile geçti yağ çıkarma mevzusu.
en güzeli motorsikletide geçdim normal bisiklet.. gerçi bu seferde bisiklet sürenlerin sayısında patlama olursa pedal çevirme vergisi alırlar diye korkuyorum..
Fazla agirlik yol tutus ve frenaji bozar. Buda guvenligi tehlikeye atar.
Kit taktirip agirlikartiyor. Bu araca 3-4 kisi birde bagaj konuyor. Uygulama dogru...
Ozellikle Accent lere bakin,taksilerin arkasi asagida ve bindiginizde besik gibi. Kit takilicak aracin ozellikle arka aksdaki parcalari degismeli/guclenmeli(amortisor-yay-salincak vs)
Lpg ci olarak uygulamayi dogru buluyorum. Guvenlikten tasarruf olmaz...
ne yapacağız şimdi bu konu açıklığa nasıl kavuşacak ?
şu haberden sonra genellikle tüplü sıradan aile otomobillerine(accent era linea sümbül fluence megane 2 focus astra v.b.) fiber/carbon fiber parça üreten adam köşeyi döner, mevzu ağırlıksa :)
çok sacma
ben aracımı genellikle tek veya max 3 kişi kullanıyorum lpg sistemının agırlık farkı nerde
o zaman arac agırlıgı değişiyor diye bagaja yuk de atmayalım yada arka koltuga tek biriside oturmasın
hatta buyuk patronların arka sagda yolculuk etmesi yasaklansın
bazı aracların boş donanımları ile full donanımları arasında 100kg kadar fark oluyor donanıma göre yürüyende parca farkı varmı hiç sanmıyorum