User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Bmw e36 M50 ve M52 Motor Kodları

  1. #1
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bmw e36 M50 ve M52 Motor Kodları

    merhabalar. bmw motor kodu olan m50 ve m52 kodları acaba motorun neresnde yazar. eğer blokta yazıyosa aracn kaputunu açınca rahat görülebilecek bir yerdemi.yarın araç bakmaya gidicem fakat m50 kodlu döküm blok olan araçlara bakmak istiyorum. yardımcı olabilen varsa teşekkürler.

  2. #2
    Mutlu Değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Diyerbooaker
    Mesaj
    2.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı soruyu bende soracagım diyorum ama unutuyorum sormayı... Nerden anlarız M50 veya M52 oldugunu ?? E46ların 3.20leri M52B20 M54B22 olarak ayrılıyor, vanoslu olanın hacmi büyük
    İnsanları, yalan söylediklerini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

  3. #3
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M50 motorun yag kapagi on cama yakindir
    M52 ise daha on tarafinda ayni sekilde m54de on tarafda yer aliyor

    E36da m50 ve m52
    E46da m52 ve m54 bulunuyor yani m50 imkansiz

    M52 m54 farki icin model yilina bakmak yeterli
    M52 2000 sonrasi yok
    M54 2001de basliyor
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  4. #4
    RafetAraç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İst
    Mesaj
    2.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani motor içine girmeden küçük basınçlarla turbolamak için dökm blok yani m50 en ideali diimi. sonuçta dökümden yapılan bi blok aluminyum bi bloğa göre fiziken basınca daha dayanıklı olacaktır. yani m50 den bahsediyorum.

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    47
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sertaç rümuzlu arkadaşımız gerekli doneleri yazmış.. kendisinin dediği gibi m50 motorda yağ kapağı kabin e yakındır m52 de radyatör e yakındır.. ilaveten külbütör kapağının ön kısmı plastiktir m52 de.. m50 metaldir..
    söylediğiniz gibi turbo yada sc için m50 döküm blok olması hasebiyle daha elverişli dayanıklıdır denilir otoriteler tarafından..
    yaşanmış tecrübem ise; yağ eksiltmeyen tek bmw em m50 motorlu 3.20 imdi..
    ayrıca m50 motorlarda nikasil gömlek sendromuda yoktur..
    hayırlı olsun aracınız..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •