User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
45 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: impreza 2.0 WRX

  1. #20

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    2.338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorry gönderdikten sonra farkına vardım

  2. #21
    CaNeR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adapazari / SAKARYA
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bide normal wrx iLe adw wrx in farki ney ?

  3. #22

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CaNeR54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bide normal wrx iLe adw wrx in farki ney ?
    wrx tek cesıttır...sen baya yabancısın sanırım subaruya...bence daha soft bı araba secın...

  4. #23
    CaNeR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adapazari / SAKARYA
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet biraz öLe

  5. #24

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CaNeR54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet biraz öLe
    dedıgım gıbı o zaman subarudan uzak olun bı sure...bu tarz performanslı turbo araba her zaman ozen dıkkat ve bılgı ıster sıfır km bıle olsa...

  6. #25
    CaNeR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adapazari / SAKARYA
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek kusurumuz daha önce subaru özelliklerine we fiyatlarına bakmamiştik baktım ucuz geLdi diğer araçLara göre yoksa tecrübesizlikle alakası yok

  7. #26
    facia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TR
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dedıgım gıbı o zaman subarudan uzak olun bı sure...bu tarz performanslı turbo araba her zaman ozen dıkkat ve bılgı ıster sıfır km bıle olsa...
    Güven Özveri Tecrübe ister gibi yazmışsın hahahah

    PS:Konu sahibi üstüne alınmasn
    Everyday I ** Çapulling!!!

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı facia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güven Özveri Tecrübe ister gibi yazmışsın hahahah

    PS:Konu sahibi üstüne alınmasn

    hahah bıraz ole oldu yaw...

  9. #28
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf gt alın yada a3 a3 1.8t ... ilk spor hızlı araç için wrx sti filan düşünmeyin derim hemde yakıtları biraz fazla şehir içi kullanıyorsan özellikle.

  10. #29
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede sti alın sonra aracı sti ya cevirem die uğraşacaksın emin ol
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  11. #30

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ramcho® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    STİ la wrx Normal kullanımda aynı yakıt ortalamasini tutturursunuz die tahmin ediyorum ama tabi yakıt yakması senin sağ ayağina bağlıdır..
    sti daha çok yakar wrxten
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  12. #31

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oncelikle amac, onemli sonrasinda butce.

    sti 50k ytl ye alinacak en saglam, en kapasiteli arabadir. 50 bine 2002-2003 sti / 2005 wrx alinir. subaru alicam standart binicem diyen hic kimse sozunu tutamadi bugune kadar cunku yapilan masrafin karsiligini fazlasi ile aldiginizi gordukce daha fazlasini istemeye ve harcamaya basliyorsunuz.

    sti performansa cok daha yatkin cok daha saglam bir araba. wrxden ayni kullanim kosullarinda yaklasik 1.5 2 litre fazla benzin tuketir. wrx e nazaran bir miktar daha serttir(genel govde sertligi olarak). wrx cok daha konforludur rahat rahat dunya turuna bile cikilir. sti ise uzun yolda aile fertlerine biraz sert gelebiliyor.

    baska sorunuz var ise yaklasik 4-5 senedir wrx, sti ve gc8 kullaniyorum.

  13. #32
    CaNeR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adapazari / SAKARYA
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biLgiLer için tesekkür ederim yardimLarınızı aLdık kısmetse ramazandan sonra kısa dogru aLıcaz

  14. #33
    Baran^ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Istanbul
    Mesaj
    5.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wrx ile Sti farklı araclar bencede Sti alın gercek subaru o bana göre.

  15. #34
    YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    35
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    WRX veya Sti, bütçenize göre hangisini alabilecekseniz alın ama 2005 model olmasına ciddi gayret gösterin..

  16. #35
    CaNeR54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Adapazari / SAKARYA
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YALIM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    WRX veya Sti, bütçenize göre hangisini alabilecekseniz alın ama 2005 model olmasına ciddi gayret gösterin..
    Neden özellikle 2005 ?

  17. #36
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50 liraya temiz 2002 sti alınabilir, hatta iyi analiz ederek 2002 nin üstündede araç yakalanabilir. 2002 iyidir bakınız alp1903 & deathofacar

  18. #37
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede sti alın sonra aracı sti ya cevirem die uğraşacaksın emin ol
    WRX'i STi'a çevirmek neredeyse imkansız. Sadece dış görünüş dışında iç aksam tamamen farklı

    2 litre motorlu 02-05 arası wrxler ve sti'ları konuşalım.

    wrx motoru ej205 dir, forged internalları yoktur. sti bloğu ej207'dir krank ve pistonlar forged'dir.

    Sti şanzımanı 6 ileri ve sağlam bir şanzımandır (600 hpye kadar yüklendiği görülmüştür), wrx şanzımanı 5 ileridir (350-400hp arasını kaldırır.)

    Motor kapakları farklıdır, STi sübapları WRX'e göre büyüktür ve yay ve şapkaları daha sağlamdır. STi daha yüksek devir dönebilir.

    STi da sübap zamanlaması için AVCS vardır, WRX'de yoktur.

    Enjektörler farklıdır. WRX'de 440cc enjektör vardır, STi'da 550cc pink'ler vardır.

    Volan, baskı ve balata wrx ve sti'da farklıdır. (Sti volanı hafiftir, baskısı daha sağlamdır ve balatasında metal oranı fazladır.) WRX ve GC8'e ufak bir işlemcik ile STi baskı - balata seti takılır (volan da setle alınabilir) - toplamda 1000-1200 ytl parça maliyeti olur.

    Emme manifoldu sti ve wrx de farklıdır

    WRX'de mhi tdo4 turbo varken, sti'larda ıhı vf35 turbo vardır.

    Eksoz sistemleri farklıdır.

    Ecuları tamamen farklıdır.

    WRX'lerde arka diferansiyel viskoz kavramadır, sti'lar kilitlidir.
    (Sti'da limited slip ön ve arka difransiyel ve 05 modellerden sonra kullanıcı kontrollü aktif orta diferansiyel geldi. WRX'de ise açık ön diferansiyel ve viskoz orta diferansiyel vardır.)

    STi aksları daha güçlüdür, Sti şanzıman çıkış viskozu daha sağlamdır.

    STi intercooleri WRX'e göre daha büyük ve verimlidir.

    STi'da intercooler water spray vardır, WRX'de sonradan takılır, orjinalde yoktur.

    STi süspansiyonu WRX'e göre evrim geçirmiştir.

    Göstergeleri farklıdır ve STi'da shift lite göstergeye gömülüdür.

    STi'larda Brembo fren sistemi varken WRX'de 2 potlu standart kaliperler vardır.

    STi jantları 17" 'dir ve hafiftir, wrx jantları 16" 'dir ve STi'a göre daha ağırdır.

    STi koltukları WRX koltuklarından farklıdır.

    STi poryaları WRX'e göre daha sağlamdır.

    Subaru GDa ve GDb serilerinde 1.6, 2.0 , wrx ve STi 'ın karoseri aynıdır. Yani 1.6 ile STi'ın kapısı bacası, karoseri aynıdır. Bu Subarunun her motor versiyonu için farklı karoser üretmemesinde gelmektedir. Subieguy abimizin bir deyimi ile 1.6 lar bile over-engineered dir. Hatta 1.6 kasayı alıp bir de kazalı STi alıp swap yapabilirsiniz. Lego gibi yapılacağına emin olun.

    Hatta STi lar arasında bile fark vardır. Mesela STi spec c (grup n 'de yarışmak isteyenler için üretilmiş bir araçtır) ile STi farklarını da dilim döndüğünce yazayım:

    Spec'c de Twin Scroll VF37 turbo vardır. Eksoz manifoldu, up-pipe , karter ve yağ çubuğu farkldıır.

    Spec C'nin direksiyon pompası farklıdır.

    Spec C'nin iç döşemesi throw away interior olarak geçer.

    Spec C'nin tavanında orjinal roof vent vardır.


    Bu bilgiler biryerlerden alıntı değildir, biryerlerde kullanılacaksa lütfen kaynak belirtin.

  19. #38
    TAM35GNY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    TAM35-SAN DIEGO
    Mesaj
    1.469
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    WRX'i STi'a çevirmek neredeyse imkansız. Sadece dış görünüş dışında iç aksam tamamen farklı

    2 litre motorlu 02-05 arası wrxler ve sti'ları konuşalım.

    wrx motoru ej205 dir, forged internalları yoktur. sti bloğu ej207'dir krank ve pistonlar forged'dir.

    Sti şanzımanı 6 ileri ve sağlam bir şanzımandır, wrx şanzımanı 5 ileridir ve 350-400hp arasını kaldırır.

    Volan, baskı ve balata wrx ve sti'da farklıdır.

    Emme manifoldu sti ve wrx de farklıdır

    WRX'de mhi tdo4 turbo varken, sti'larda ıhı vf35 turbo vardır

    Eksoz sistemleri farklıdır

    Ecuları tamamen farklıdır

    WRX'lerde arka diferansiyel viskoz kavramadır, sti'lar kilitlidir.

    STi aksları daha güçlüdür, Sti şanzıman çıkış viskozu daha sağlamdır.

    STi intercooleri WRX'e göre daha büyük ve verimlidir.

    STi süspansiyonu WRX'e göre evrim geçirmiştir.

    Göstergeleri farklıdır ve STi'da shift lite göstergeye gömülüdür.

    STi'larda Brembo fren sistemi varken WRX'de 2 potlu standart kaliperler vardır.

    STi jantları 17" 'dir ve hafiftir, wrx jantları 16" 'dir ve STi'a göre daha ağırdır.

    STi koltukları WRX koltuklarından farklıdır.

    Bu bilgiler biryerlerden alıntı değildir, biryerlerde kullanılacaksa lütfen kaynak belirtin.
    Cok saol guzel bilgiler gercekten...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •