tamam abi orasını anladım da
si ın uzun olan 5. ini takınca araç şanzıman oranı uzadığı için o devri çevirmekte zorlanmayacak mı?
standartları için konuşuyorum tabi ki, biraz modlayıp güç arttırsam düz yolda devir kestircem rex e belli :D
Printable View
tamam abi orasını anladım da
si ın uzun olan 5. ini takınca araç şanzıman oranı uzadığı için o devri çevirmekte zorlanmayacak mı?
standartları için konuşuyorum tabi ki, biraz modlayıp güç arttırsam düz yolda devir kestircem rex e belli :D
Bız ankara da 2 tan cıvıc si a yaptık crx dıslısı..
bıraz masraflı oldu acıkcası...
hem crx dıslılerını bulmak
hemde crx dıslılerını uydurmak
bırebır si ın sanzımanına uyuymuyor acıkcası tornacı masrafın oluyor ...
3-4 dislisi yerine hafif volan taksak ayni isi gormezmi devir cevirme acicindan:confused:
görmez..
dişliler şanzuman oranlarını direk kısaltıyor. volan ise hem hafif hemde sürtünme katsayısını azaltıgından deviri hızlı çeviriyor ama yere aktarım gibi bişey söz konusu deil dişlilede oldugu gibi
himm annadim:rolleyes:
ben sana söliyim 100 de 1000 farkını anlarsın zaten denerken eğermakina stocksa bile cok fark oluyo :):)