Çok yakar abi.
Printable View
şimdi okadar radar varken o sürede gitmek zor gibi
İzmir'de kaldım 6gün kadar.. Gezdim vs. Yaa cidden İstanbul gibi bi yerden oraya gidince ferah yollar görüyosunuz bomboş, insanın yaşama sevinci artıyor. Öglen uçakla geldim istanbula, otobüse bindim. 20kmyi 1.5saatte geldim yani yapın hesabı. İzmirde 20km evden konak meydan kadar, totalde 40dk sürmez gitmem.
DCI kepçe :D
benim merak ettiğim körfez köprüsü yapılırken istanbul izmir 3 saat diolardı. O ortalamayı tutturmak için bastık ve radar yakaladı diyelim. Polise itiraz edebilecek miyiz? 3 saat dediniz 3 saatte varmaya çalışıyoruz diye.
Aahahaha bunu düşünen tek ben değilmişim demekki :)
Osman gazi adını verdikleri köprü değilmi zaten küfür gibi geçiş ücreti var(35$+kdv). Adam herşeyi peşinen alıyor bas basma keyif sende diyor :p :D
Çok sıkıntı yapmayın arkadaşlar.Ücreti fazla bulanlar yada kullanmak istemeyenler körfezi dolanabilirler yada eskihisardan 60TL verip arabalı vapur ile geçebilirler.
Bu şekilde poretesto edebilirsiniz.
Karayolları silah dayamıyor kullanmak zorundasınız demiyor.
(Siyaset ile işim yok o taraflara çekmeyin mesajımı)
Gecis ucretini tek tarafli saniyordum yuh diyordum ama gidis donus ucretmis arastirdigim kadariyla eger bu sekilde ise bence normal sayilir
Karayolları kimsenin kafasına silah dayamıyor ama oradan günlük geçecek araç sayısı için devlet garantisi var. Sayı tutarsa sıkıntı yok, tutmaz ise devlet yani sen, ben, hepimiz garanti edilen meblağı tutturabilene kadar dolaylı-dolaysız para ödeyeceğiz.
Keza, diğer birçok ve inşaat işleri devam etmekte olan projelerde de devlet garanti (hazine) verdi. Körfez geçişinde bahsi geçen araç sayısı günlük 40.000 diye hatırlıyorum. Saçsız Alper ile beraber forumun bir konusunda bu hesabı yapmıştık. O sayı öldür Allah tutmuyor. (rakamı salladım da yazdım, belki daha fazlaydı belki daha azdı.)
Şimdi abicim bu bir yatırım iyi yada kötü yapıldı.Yollar insanları birleştirir mesafeler kısalır.
Benim yaşım yetmez sizinki belki ucu ucunadır.
Şuan kullanılan ankara otobanı içinde zamanında neler denmiş.Ama şuan en önemli yolllardan biri.
Bolu tünelide zamanında temeli yapılmış durmuş kalmış.
Yani iyisiyle kötüsüyle Türkiyede bu köprü ve yollar.
Bir açılsın fiyatlar belirlensin.
Daha gidiş dönüş 35 euro'mu yoksa sadece gidişmi 35 euro onun tartışması var.
Kesin net bir bilgi yok.
Açıkcası ben açılmasını iple çekiyor.Aile büyüğümüz rahatsız ayda 1 kez bandırma tarafına gidip geliyorum.
O vapur sırası.Vapur sonrası yalova trafiği bunlar artık kafamda büyüyor.
Köprü açılsın pat diye bursa çıkışındayım.
Geçen ay bursa otobandan çıktıkdan sonra yine otoban'a bağlandım.Ara bağlantı yoluymuş.Eskihisar'a kadar otoban'dan gittim yeni yoldan.Şunu söyledim allah razı olsun.
İyisiyle kötüsüyle yapıldı ve biticek.Şunu bizler yapamıyoruz yanlış anlama sana lafım değil.
İşi değilmi eşşek gibi yapıcak.Öyle bir dünya yok.Bundan önceki gelenler ha yapıcaz ha şimdi olucak diye hiç birşey yapmadı.Şunu yapmamız lazım iyisiyle kötüsüyle bu köprü yapıldı ve bitiyor mesafeler kısalıyor.
Metrobüs içinde zamanında yapıldı.Fiyatı pahalıymış dendi.Eski otobüs seferlerini kaldırdın bizi mecbur ettin dediler tamam eski seferlerde devam metrobüs'de devam.Otobüs seferleri boş e niye binmiyorsunuz trafik var ondan binmiyoruz.
Güzel kardeşim anlayamadığınız bir nokta şu; evet bunlardan öncekiler yapmadılar çünkü ekonomik dengeler nedeniyle dengeli büyüyelim eldekinden avuçtakinden olmayalım diye projeleri hayata geçirmediler. Ama bu herifler kendi ceplerini doldurmak için devletin altında kalacağı borçlara bakmadan ve elde avuçta olanları yok pahasına satarak bunları yaptılar. Keşan gelibolu arasını 3 kere çift yol yaptılar resmen. Yaptılar yıktılar bi daha yaptılar bi daha yıkıp yeniden yaptılar. Bak asfaltlamadan falan bahsetmiyorum bildiğin bütün yolu yıkıp yeniden yapmaktan bahsediyorum. 3 liralık şeyi 5 e yaptırıp 2 sini cebe attılar. Belli bir miktarın altına ihale açma zorunluluğu olmadığı için parsel parsel yapıyoruz diyerek kendi adamlarına yaptırdılar.
Körfez köprüsüne gelince fiyatı yüksek değil bencede eğer çift yönse. Ama sen neden şu kadar araba geçecek diye garantör oluyorsun. Herif köprüyü bakıma alıorum dediği zaman bile para kazanacak oradan. 3 gişe olacak nakit ogs hgs. Nakit gişesinden geçen araba sayısını sayabiliyor musun? Eskiden boğaziçi köprüsünde gişede çalışan adamların hepsi şu anda panameraya biniyor. Burada da aynısı olacak. 30 bin hgs ogs geçti nakitten toplam 1000 araba geçti. Peki kardeşim al sana 9000 parası ki daha HGS bile düzgün çalışmıyor bu memlekette.
Körfez köprüsü yani Osmangazi köprüsünde projenin ilk zamanları japon firmasına bağlı olarak 3 ay mali işlerde çalıştım sene 2012de.
Başbakan incelemeye geldiğinde genel müdürden 2015te bitirme sözü almıştı. 30 Euro köprü geçiş bedeli o zamanlarda konuşuluyordu.
Köprü hala bitmedi bir japon mühendisin yapmış olduğu hatadan dolayı aksamalar oldu zaten mühendiste intihar etmişti.
Bence kısa sürede bitmez bağlantı yollarının inşaatı hemen yakınına yapılan tübitak teknoloji vadisi adını tam hatırlamıyorum öyle bir bina yapıyor.
1 seneden evvel köprü kullanılmaz bence.
Japon mühendisin intihar etme nedeni üretimi hatalı parçaydı. Adam kendi hata yaptığını sanıp intihar etti pisi pisine gitti. Üretilen parça da Türkiyede üretilen parça. Üreten firma vs de herkesin tahmin edebileceği gibi yeşil sermaye firması.
Yine bir trafik çilesiyle karşı karşıyayız, şu anda köprülerden Anadolu yakasına geçmek min 3 saat. Allah trafiktekilere sabır versin.
Daha önce mühendisi tanıyor muydunuz? Acaba başka sorunları var mıydı? Söyledikleriniz gerçek olabilir olmayabilirde.. Gerçekten içinde olmadığınız süreçler ya da tanımadığınız insanlar hakkında bu kadar kesin konuşmanız bana garip geldi. Tanıyorsanız biliyorsanız saygı duyarım tabiki.
Gidenler gelmesin. İstanbul'un kapılarını kapatsınlar.
Geçen gün, Ömerli yolu üzerindeki kantardan pit stop'tan çıkar gibi giden hafriyat kamyonu önünü kestim ve ana yola insan gibi çıkmasını sağladım. Hayret ama arkasında en az 10 kamyon daha vardı, kimse kornaya bile basmadı. Birgün bir tanesi burnu kıllıya çatacak sonrasını manşetlerden izleyeceğiz. (Geçen gün Sancaktepe dolaylarında hafriyat kamyonu yüzünden ölümlü kaza olmuş) Ofisin arkasında da kazı çalışması var; haftaya bitmez ise oepratöre eter koklatacağım, beynimin ırzına geçtiler. Bunun bir sınırı ve denetleyeni olması lazım ama ben daha denk gelemedim o muhteremlere.
Bugün trafik felaket, az önce ikitelli gittim geldim heryer duruyor.
19 Mayıs'ı bağlayanlar dün yollara dökülünce trafik yine pert oldu. Ama güzel yanı pazar akşamına kadar rahat ederiz :)
14:30 Bomontiden çıktım 16:15 Ataşehire girdim dün :D
B. evler - Kadıköy 30 dk sabah sabah çok mutlu oldum ama insan dışkısı kokan semte gelince gene sinirlendim
Keşke gidenler gelmese :D
Yollar çok güzel gitmeyen yavaş giden mallar olsada özlemişim trafiksiz e5i :D
4.levent'e git orası da sidik kokuyor. Sidik ağır basar diğerinin kokusunu bastırır. Hatta bak nokta atışı olsun; Finansbank'ın çaprazında kalan açık otopark ve otobüs duraklarının orası bu sene çok güzel idrar yapmış.
Sinirlendiğin şeyleri, sürekli hız tümseği yapan, çukurları doldurmayan, ranta izin veren, heryeri inşaat ile dolduran, otoban kenarlarına hergün su isteyen bitki diken, hiç insan geçmeyen kaldırımları düzenli olarak yıkayan, toz kalkmasın diye sokakları olimpik havuza çeviren Büyükşehir Belediyesi'ne bildirmen gerekiyor.
Sanki şehrin heryeri mükemmelmiş gibi sürekli her fırsatta sadece Kadıköy'e laf ediyorsun. Git bak Haliç'te neler yüzüyor.
Kurbağalı Dere'den bahsediyorsan o iş Büyükşehir'in işi, kızacaksan önce onlara kızman gerekiyor. Çevre ve emlak vergisini ödeyene kadar cepten tacize devam edip sonra arkasını dönen, mevsimlik bitkileri anında dikmesini bilen, hersene muntazam kaldırım yenileyen İBB hazretlerine şikayetlerini bildirmen gerekiyor.
Kurbağalı dereyi ıslah etmeleri belki kolay değil ama bittiğinde kimseye rant sağlamayacak, işleri güçleri rant ve para olduğu için ağırdan da alıyorlar. Keza, müteahhitlerinde muhtemelen dere ıslahında, temizliğinde muhteşem bilgileri ve tecrübeleri de bulunmuyor. O iş öyle vasıfsız adama elinde malayla harç atıp kaldırım taşını gala gula dizdirmeye benzemiyor.
Keza, ortada biraz cezalandırma durumları da söz konusu oluyor, vay senmisin bize oy vermeyen, o zaman otur o kokunun içinde. Ama sonra bakıyorsun, saçı sakalı birbirine karışmış militan kılıklı İspark görevlilerinin mesken tuttuğu 4.levent'in göbeği de buram buram sidik kokuyor. Sanırım çalıştıklara yerde tuvalet yok, park sahasında herhangi bir yeri tuvalete çevirebiliyorlar. Senden de otopark için para almasını biliyorlar. Nerede temizlik?
Kadıköy'ün rıhtımı, deresi, pazarı temiz olmayabilir, lakin Üsküdar, Ümraniye...vs yerlerde bal dök yala değil.
Öyle bir yazıyorsun ki, Kadıköy'den çıkınca heryer İsviçre, Kadıköy'de bildiğin Hindistan. Sanki diğer derelerde plaj var, bir tek Kadıköy'de *** var. Diğer derelerde hiç atık yok, bir tek Kadıköy'de var.
Birde öyle bir yazıyorsun ki, sanki dün kirlendi orası. Hatırlatırım birisi biz bu işleri çok iyi biliriz diyordu; 94-98 arasında da Dominik Cumhuriyeti Belediye Başkanıydı. Madem iyi biliyordu o zaman dere ıslah işlerine el atsaydı, yapılaşmayı engelleseydi.
Dun bir olayla karsilastim, agzim acik kaldi. Bence bizim millete yapilan bu hizmetler bile fazla.
Bezmialem Hastanesinin yanindaki yolda, taksici dayinin bir tanesi, surucu kapisi arkasinda su dokuyor. Oyle hic utanma ve sikilmada yok, ucundan cikartmis bir yerden iserken diger yandan arabayi silermis gibi yapiyor. Tabi bu araba yol, arabanin kapi cebi felan hep sidik.
Oha amk oha dedim. Hic mi edep, haya yok. O kadar hastanin, yaslinin, bayanin, insanin gectigi yerde bunu yapmak hakikaten insan isi degil.
Trafik ile kötü kokunun nedeni cehape belediyesi diyen beyin ölümü gerçekleşmiş beden ölümünü bekleyen olur
Kadıköy akp olmadi diye hizmet vermeyen ibb asıl şerefsizdir.