yabancı bloglarda konusuda vardı Mercedes inspired by the Hyundai Sonata NF? falan diye..
http://blog.autoworld.com.my/wp-cont...pe-spyshot.jpg
http://blog.autoworld.com.my/wp-cont...-sonata-nf.jpg
Printable View
yabancı bloglarda konusuda vardı Mercedes inspired by the Hyundai Sonata NF? falan diye..
http://blog.autoworld.com.my/wp-cont...pe-spyshot.jpg
http://blog.autoworld.com.my/wp-cont...-sonata-nf.jpg
sevgili redsun yolda ki hyundai sahiplerini de sıkıştırıyorsundur sen yolda bu öfke ve nefretle :)
Hyundai özellikle kuzey amerika pazarında çok başarılı şu anda. Tasarımları benzer olabilir ama bir Çin replikası otomobil gibi düşünmek yanlış.
Adamlar satış rakamları olarak ilk 5 te mutlaka.
Genesis Coupe ile GT86 benzetilmiş önceki sayfalarda, Genesis coupe daha önce piyasaya çıktı eleştiri yaparken araştırarak yapmak lazım. Şimdi GT86 Genesis Coupe'den mi çalmış oluyor tasarımını?
Son zamanda motor teknolojisi olarakta baya ilerlediler, gün geçtikçe japonlara daha da yaklaşıyorlar benim görüşüm.
Ben size şöyle özetliyeyim, ki 95 ten beri ailesinde Toyota bulunan 97 den beri sahip olan birisiyim.
Hyundai, Toyota'nın tam olarak 90'lı yıllardaki çıkışını yakaladı. Eğer iyi kullanırsa - nasıl Toyota ae101 lerin sağlamlığı, uzun ömürlülüğü, sorunsuzluğu ile o imajı oturttu, Hyundai de o imajı yerleştirebilirse -ki bence yerleştirdi, bu tarz ufak tefek şeyler her markada var, olabiliyor teknolojinin getirisi diyelim- dünyada ilk sıraya oturmaması için hiçbir engel yok.
Hyundai bazı insanları bu kadar hırslandırdıysa, demek ki başarılı bir marka
her markada sorun çıkabilir tabi ki, ama bir videoya güvenmek ne kadar doğru
tüü aşşağlık mercedes
hyundaının era modellerındede çok kısıden duymuştum dıreksıyon sıkıntısını, i30 modelındede sanırım aynı problem devam edıyor bu da hyundaının kalıtesının ne derecede oldugunu bellı edıyor
@akıncı; era modelinde duyduğun direksiyon sıkıntısıyla, bu konuda bahsi geçen i30'daki sıkıntının aynı olup olmadığını dahi bilmiyorsun. hyundai kalitesini nasıl anladın buradan yola çıkarak?
2000'lerin başında mercedes'in sbc frenlerinde kronik sorun vardı. buradan yola çıkarak da mercedes'in kalitesini anlayabiliriz o halde? diğer yandan toyota birkaç sene önce, ölümlü kazalara dahi sebebiyet veren gaz pedalındaki sorun yüzünden binlerce aracını geri çağırmıştı. toyota kalitesiz mi oldu şimdi?
era da servo direksiyon yoktu herhalde.
hiç aklma gelmezdi bigün forumda
vw mercedes hyundai çatışması cıkacağı :)
Görüntü olarak bir araç gözümüzde kalite kavramı çağrıştırmıyor olabilir. Ancak araçla ilgili sorun konusu bulunca saldırmak sanki *** atma çabası gibi duruyor bakınca. Sonra savunuluyor aslında çok güzel siz yanlış yaklaşıyorsunuz diye. Benim için hala aynı fiyatlarla rakip değil.
1.6 astra yada 308 parasına i30 almam , tanıdıklarıma da aldırmam. Bu konuyla alakası da yoktur yani. Satış rakamları , pazar payı artışı , marka değeri yükselişi aracı alırken bana o an baktığım aracı olduğundan güzel göstermez. Hatları itibari ile hala aynı yere sahiptir gözümde..
Amma *** attınız Hyundai'ye... biraz ufkunuzu açıp araştırın... özellikle avrupada ve almanyadaki TÜV sorunsuzluk testlerini bu aralar takip edin.. Hyundai 3 senedir açık ara en sorunsuz marka TÜV'ün değerlendirmelerine göre... mazda honda toyota mercedes bile artık hyundainin gerisinde sorunsuzluk konusunda... inanmıyorsanız araştırın... böyle birileri video paylaştı diye yada hyundai'yi 20 sene önceki hyundai sanan arkadaşlar bırakın şu alman japon fanatikliğini... şurada yazılanlar arasında tek katılacağım konu hyundai'nin tasarım çizgisi 5 para etmez bana göre çünkü belli bir çizgisi yok her modeli ayrı bir gezegen... alman otomobilleri gibi belli bir çizgisi yok.. golf bile 40 yıldır aynı gövde tipindeyken accent 10 senede 20 kere kasa değişiyor hepside birbirinden farklı... + yine belirteceğim direksiyon sistemi çalışmayan ışığı yanık arabanın testini hangi arabada yapsanız bu tip tepkiler verecektir....
peter sycher geldikden sonra tasarımı tek tip yaptı audi de yaptığı gibi.. artık hyundailerin alayının ön yüzü şekli fikslendi.. kia da öyle .. pekde değişmez bence adam sistemi oturttu audi de yaptığı gibi..
ilk TT , eos, golf ,a6 gibi bir çok modelin tasarımcısı buaradada :)
buda resmi flickr hesabı kia nın kafa burun yapısının benzerliklerini goreiblirsiniz resimlerdeAlıntı:
Bütün dünyanın ilgisini çeken bir performans gösteren Schreyer, Kia marka araçlara da bambaşka bir kimlik kazandırdı. 2007’deki bir röportajında eski Kia tasarımları için, “Çok nötr duruyorlar. Uzaktan bakınca Koreli mi yoksa Japon mu oldukları bile belli değil” diyen Schreyer bugün tamamen özgün kimliklere sahip otomobillerle Kia’nın satış grafiğini de çok ciddi ölçüde yükseltti.
Kia tarzını yarattı
Bir otomobilin tanınması ve karakterinin oluşması için ön tasarımın önemine işaret eden Peter Schreyer, ‘Kaplan Burnu’ adını verdiği yeni dizayn yaklaşımıyla Kia’da bir çığır açtı. Otomobil tasarımını mimarlık, müzik bestelemek ve kısaca çok boyutlu bir sanat olarak gördüğünü anlatan Schreyer, Kia’da yeni Sportage’dan cee’d modeline kadar uzanan yeni gamın da yaratıcısı durumunda.
https://www.flickr.com/photos/kiamotorsworldwide/sets/
hyundaide bakın i30 un farına ix35-55 in farına nerdeye aynaya kadar uzayan formda hepsi
sadece orda değil bugatti veyronun tasarım ekibinde çok fikri alındı özel olarak çağrıldı. cayennelerin tasarım aşamasındada tasarım ekibine fikir verdi yardım etti.. adam zaten vw group içinde illa imza atıp tasarım yapmasına gerek yok grup içindeki çok modellerede fikir vermiş yol göstermiş yardım etmiş.. hyundai group için bu adam büyük nimettir..
hyundai son 5 yılda hem tasarım, hem işçilik ve malzeme kalitesi, hem de sorunsuzluk olarak epey ilerledi. aynı şekilde kia da öyle. dediğiniz gibi schreyer tasarım olayını belli bi çizgiye oturtu. iç mekan tasarımları da o eski uzakdoğu soğuk görünümünden sıyrıldı. özellikle malzeme kalitesi ciddi anlamda arttı. timucintt'nin dediği gibi avrupa verilerine göre sorunsuzluk olarak son yıllarda japon'ları geride bıraktı kore'liler. (5 yıl garanti boş yere değil.) bazıları 10 sene evvel ingiliz'lerin yaptığı arıza istatik raporlarıyla avuna dursun...
kore'lilerin çalışması gereken konu yürüyen aksam. bir de yukarıdaki pozitif gelişmelerle birlikte yaşanan fiyat artışı. insanlar hyundai ya da kia'nın; opel, vw ya da ford ile aynı fiyatta olduğunu görünce ister istemez psikolojik olarak yanılgıya kapılıyorlar. kore malı alacağıma alman alırım gibi düşünüyorlar.
Hala alakasız mesaj atanlar var.
Tamam hiçbir hyundai düz gidemiyor, hepsi sorunlu. Direksiyon, yürür, tasarım alayı sıkıntılı. Ama arada at gözlüklerinizi çıkarın, amele yanığı olur yüzünüz.
artık direksyonda çekemicez demekki bu tarz arabalarla ahhaah
4 kere üst üste yapmış bu hatayı testlerinde...
Kontağı kapatıp aracı çalıştırdıklarında ise sorun düzeliyormuş.....vs daha fazla ayrıntı
Styrningen på Hyundai i30 dör