peter sycher geldikden sonra tasarımı tek tip yaptı audi de yaptığı gibi.. artık hyundailerin alayının ön yüzü şekli fikslendi.. kia da öyle .. pekde değişmez bence adam sistemi oturttu audi de yaptığı gibi..
Printable View
peter sycher geldikden sonra tasarımı tek tip yaptı audi de yaptığı gibi.. artık hyundailerin alayının ön yüzü şekli fikslendi.. kia da öyle .. pekde değişmez bence adam sistemi oturttu audi de yaptığı gibi..
ilk TT , eos, golf ,a6 gibi bir çok modelin tasarımcısı buaradada :)
buda resmi flickr hesabı kia nın kafa burun yapısının benzerliklerini goreiblirsiniz resimlerdeAlıntı:
Bütün dünyanın ilgisini çeken bir performans gösteren Schreyer, Kia marka araçlara da bambaşka bir kimlik kazandırdı. 2007’deki bir röportajında eski Kia tasarımları için, “Çok nötr duruyorlar. Uzaktan bakınca Koreli mi yoksa Japon mu oldukları bile belli değil” diyen Schreyer bugün tamamen özgün kimliklere sahip otomobillerle Kia’nın satış grafiğini de çok ciddi ölçüde yükseltti.
Kia tarzını yarattı
Bir otomobilin tanınması ve karakterinin oluşması için ön tasarımın önemine işaret eden Peter Schreyer, ‘Kaplan Burnu’ adını verdiği yeni dizayn yaklaşımıyla Kia’da bir çığır açtı. Otomobil tasarımını mimarlık, müzik bestelemek ve kısaca çok boyutlu bir sanat olarak gördüğünü anlatan Schreyer, Kia’da yeni Sportage’dan cee’d modeline kadar uzanan yeni gamın da yaratıcısı durumunda.
https://www.flickr.com/photos/kiamotorsworldwide/sets/
hyundaide bakın i30 un farına ix35-55 in farına nerdeye aynaya kadar uzayan formda hepsi
sadece orda değil bugatti veyronun tasarım ekibinde çok fikri alındı özel olarak çağrıldı. cayennelerin tasarım aşamasındada tasarım ekibine fikir verdi yardım etti.. adam zaten vw group içinde illa imza atıp tasarım yapmasına gerek yok grup içindeki çok modellerede fikir vermiş yol göstermiş yardım etmiş.. hyundai group için bu adam büyük nimettir..
hyundai son 5 yılda hem tasarım, hem işçilik ve malzeme kalitesi, hem de sorunsuzluk olarak epey ilerledi. aynı şekilde kia da öyle. dediğiniz gibi schreyer tasarım olayını belli bi çizgiye oturtu. iç mekan tasarımları da o eski uzakdoğu soğuk görünümünden sıyrıldı. özellikle malzeme kalitesi ciddi anlamda arttı. timucintt'nin dediği gibi avrupa verilerine göre sorunsuzluk olarak son yıllarda japon'ları geride bıraktı kore'liler. (5 yıl garanti boş yere değil.) bazıları 10 sene evvel ingiliz'lerin yaptığı arıza istatik raporlarıyla avuna dursun...
kore'lilerin çalışması gereken konu yürüyen aksam. bir de yukarıdaki pozitif gelişmelerle birlikte yaşanan fiyat artışı. insanlar hyundai ya da kia'nın; opel, vw ya da ford ile aynı fiyatta olduğunu görünce ister istemez psikolojik olarak yanılgıya kapılıyorlar. kore malı alacağıma alman alırım gibi düşünüyorlar.
Hala alakasız mesaj atanlar var.
Tamam hiçbir hyundai düz gidemiyor, hepsi sorunlu. Direksiyon, yürür, tasarım alayı sıkıntılı. Ama arada at gözlüklerinizi çıkarın, amele yanığı olur yüzünüz.
artık direksyonda çekemicez demekki bu tarz arabalarla ahhaah
4 kere üst üste yapmış bu hatayı testlerinde...
Kontağı kapatıp aracı çalıştırdıklarında ise sorun düzeliyormuş.....vs daha fazla ayrıntı
Styrningen på Hyundai i30 dör