Dediğiniz bu araç sanırım
http://www.techturkey.com/forum/otom...e-clio-rs.html
Sahibi ile konuştum, yani burdan mesajlaştık. Fiyattan yana bir sıkıntım yok ama işte karar vermek zor.
Printable View
Dediğiniz bu araç sanırım
http://www.techturkey.com/forum/otom...e-clio-rs.html
Sahibi ile konuştum, yani burdan mesajlaştık. Fiyattan yana bir sıkıntım yok ama işte karar vermek zor.
hayırlısı olsun tabi :)
Tugral arkadasımızda spec c gc8 satıyordu 20g li ama motor yenı forged dusunsenmı:)
Amaç pist ise, rs225 uygundur. Stock halde güzel yol tutar, hr yaylarla biraz daha ani ağırlık transferindeki saçmalamaları engellenir. Bazı parçaları pahalıdır, kimisi komik ucuzdur. Frenleri orjinalde iyidir, pistte keyiflidir. Günlük yaşantıda da zorlanmadan kullanılır. Motoru clio kadar ateşli değil, gerçi dp+ eksoz ile yine birşeye benziyor.
[QUOTE=altugkocer;7520206]STI alana kadar Subaru almayı düşünmüyorum :) DCCD'li olsaydı yine düşünebilirdim.
EH limit cikarsa dediklerinin hepsine sahip + rollcage bilimum her parca olan 0 dan maliyeti 80 lere yakın olan bir gc8 im var ama butce uymuyor :):soru:
Pist için olacaksa kesinlikle mrs,clio daha canlıdır motor açısından ama pist olacaksada tr şartlarında önden çeker olarak mrs.
listedekiler içinden nedense 207 rc'yi seçtim :)
Büyük turbodan kasıt gt30 falan değil elbette. Orjinalden bir tık büyük diyorum. 250 260 hp için orjinal turbo limite yakın olacağına bi tık büyük turbo ile daha rahat ve lag artırmadan en ideal setup hesaplanır.. zira orjinal hali istanbul park düzlüklerine çok yeterli değil kafaya oynamak adına
Bu listede senin amacına her yönden cevap vereblecek 1.araç mrs 2. 207rc diğerlerini kafadan eledim.Pistte(istpark için konuşuyorum) atmosferik olarak bu araçlardan keyif alamazsın ayrıca haftasonu gezme aracı olarakta mrs kadar konfor ve guvenlik ve görünüş sunmazlar sana.Pistte 270 hp 400nm mrs bile çok yetersiz kalıyor bazı noktalarda var gerisini sen düşün listedeki diğer araçlarla :) kesinlikle en büyük ihtiyaçlardan birisi kilit mrs için ikinciside iyi bir soğutma sağlayabilmen(düzgün bi cai komple egz iyi bir intercooler ve en azından kaput kaldırma vs).Ancak pistte heh işte budur diyeceğin aracın maliyeti en iyi 45.000TL yi bulur he müthiş keyifli olur o ayrı.Ama biraz düzgün bakılmış ve yapılmışını bulursan(f,e,cooler,lastik,en kötü yay vs) daha uyguna getirebilirsin toplam maliyeti.He bu arada önden çekişte kafaya oynamak çok zor bugünün teknolojisinde bu listedeki araçlarla hatta ciddi projelendirmediğiniz sürece hayal onuda belirtmek isterim.Frene fazla dokunmana gerek yok en fazla iyi bir balata,hidrolik ve lastik ile maliyeti düşürerek frenajdan memnun kalabilirsin.Varsa pistte mrs ile ilgili sorun toplamda arkadaşım ve ben 10dan fazla kez çıktığımız için yardımcı olmaya çalışırım.
Bilgilendirmen için teşekkür ederim. İlk pist tecrübem olacağı için kafaya oynama gibi bir niyetim yok :) İlk yarışım muhtemelen aracın pistteki davranışlarını tanımakla geçecek. Çünkü hem pist yabancısıyım hem de 2 yıldır awd araba kullandığımdan ötürü fwd ye geçtiğimde biraz alışma dönemi olacak :) Kısmet olursa ilk işim komple egzoz, intercooler ve cai ve fren sistemi olacak. Aracı önümüzdeki birkaç içinde alacağımı düşürsem kalan aylarda da arabayı yavaş yavaş hazırlamayı düşünüyorum. Ortalama 30-35 arabaya versem 8-10 da üstüne harcayabilirim. Sanırım o da yeterli diye düşünüyorum.
Postları ben atıyorum sanki, kendimin yıl sonu foreshadowingi :P
Sen mrs yap, ben de 1.8t golf ya da mrs den birine karar vereyim yapayım, rakip olalım :)
Birbirimizi geçtikçe büyütürüz işleri yavaş yavaş :=))
4 kapı, çok güzel duruyor bak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66085817/detay
Şuan zaten ben konuyu kendi konum gibi görüyorum :P
4 kapı istemiyorsan işin daha kolay, ben 4 kapı arayıp dolanacagım muhtemelen :)
Connecting site...
Yazdım bir köşeye ben de şimdiden Altugkoçer diye ! şimdilik kader ortagım olarak görüyorum:p
Zamanla yaparsan olur tabi bütçeyi bir anda zorlamamış olursun hem zaman içinde araştırdıkça her şeyin daha iyisini uygulamayı öğrenirsin yapılmışlara bakarak.Ederi belki 30 35 in çok üstünde olsada ben yaklaşık 1 sene önce kazasızı 26lı rakamlara(hemde herşeyiyle beraber yarı alt yapısı hazırdı) arkadaşımda tertemiz kazasızını yine 6ay önce 27-28 küsüratlı rakamlara verdiği için acıyorum şimdi bedava vermişiz arabaları.Biz çıkardık piste iyi şeyler yapabileceğini gösterdik kıymete bindi ama zaman geçtikçe temizleri azalmaya başladı ve hep söyledim yaşı geldi artık herşeyi yenilenmiş bulursan al yoksa ellenmemişi(orjinal parça bakımlısından bahsediyorum sensör vs vs) adamı çok soğutur :) yinede ne olursa olsun listedekiler içinde kıyas kabul etmez açık ara en iyisidir.