User Tag List

Sayfa 3/10 İlkİlk 12345 ... SonSon
179 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Modifiye Etiği Toplantısı (Önemlidir) "Modifiye yap, Güvenli ve Onaylı Olsun"

  1. #39
    Rizzini - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dkaya87 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inşallah bu oluşumla birlikte bunlar da azalarak biter...

    http://www.cumhuriyet.com.tr/video/v...soke_etti.html
    Allah'tan bu güne kadar böyleleriyle trafikte hiç karşılaşmadım. Böyle bi kaç video izleyince aklıma bişey geldi. misal böyle normal trafikte orta şeritte 60-70 le gidiyoruz. aynadan gördük, biri makas ata ata geliyo. biz ortadayız, makas atan eleman sol şeritten önümüze sıfır geçicek anladık. tam önümüze kırdığında tamponuna sol çaprazdan yapışıp gazı köklesek, bu elemanın arkayı kaydırıp bariyerlere girmesini sağlasak bizim arabaya ne olur( standart bir c segmenti diyelim). bizim sadece tampon mu gider yoksa bizde savrulur muyuz? Böyle bişeyi kesinlikle yapmayı düşünmüyorum ama olayın fiziği nasıl olur merak ettim

  2. #40
    _AS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rizzini Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah'tan bu güne kadar böyleleriyle trafikte hiç karşılaşmadım. Böyle bi kaç video izleyince aklıma bişey geldi. misal böyle normal trafikte orta şeritte 60-70 le gidiyoruz. aynadan gördük, biri makas ata ata geliyo. biz ortadayız, makas atan eleman sol şeritten önümüze sıfır geçicek anladık. tam önümüze kırdığında tamponuna sol çaprazdan yapışıp gazı köklesek, bu elemanın arkayı kaydırıp bariyerlere girmesini sağlasak bizim arabaya ne olur( standart bir c segmenti diyelim). bizim sadece tampon mu gider yoksa bizde savrulur muyuz? Böyle bişeyi kesinlikle yapmayı düşünmüyorum ama olayın fiziği nasıl olur merak ettim
    Makaşçı eleman yanından ortalama 120 130 gibi geçse sende ortalama 90 km de olsan o yanından geçerken tamponuna yapışıp gazı köklesende yetişemezsin.
    Şu olabilir; adam tam geçtiğinde arka tamponuna ufak bir buse kondurursan direk spine başlar artık oradan kime saplanır nereden uçar kestirmek imkansız. Buseyi de sert kondurursan veya direksiyona ters kontrayı vermeyi unutursan makasçı adamın aracı önünden çıktığında sende kırdığın yöne doğru tam gaz gider bir yere girersin...

    Bu hareketi yapmanında makas atandan daha haklı yanı yok gözümde bildiğin cinayete teşebbüstür. Arada benimde aklıma gelir ama akıl işi değil

  3. #41

    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baştan söyleyeyim amacım konuyu baltalamak veya "olmaz abi boşverin ağustosun ortasında ne uğraşacaksınız toplantı falan" demek değil. Sadece sahip olduğum küçük bir bilgiyi paylaşabilmek.

    Daha önce bir haber için karavan üreticileri ile görüşmüştüm. Tam olarak bizimle aynı işi yapmasalarda onlarda bir araçtan başka bir araç çıkartıyorlar. Onlar bi kamyonetten yürüyen bir ev yapıyorlar bizse 100 bg'lik sıradan bir otomobilden bambaşka bir şey. Yani esasında aynı işleri farklı amaçlar için yapıyoruz.

    Bu konuşmalar sırasında üreticiler en çok kabaca "tadilat belgesi" olarak tanımlayabileceğim ve Sanayi Bakanlığı tarafından verilen bir belgeden şikayet ediyorlardı. Bu belge üreticinin araçlar üzerinde değişiklik yapabilmesini sağlıyor. Eğer siz bu belgeye sahip bir yerde aracınızı yaptırmazsanız ruhsat alamıyor ve trafiğe çıkamıyorsunuz.

    Bu belge tüm markaların her modeli içinayrı ayrı alınıyor. Mesela yukarıda da mesajı olduğu için JDM Works'den örnek verelim. JDM Works'ün son zamanlarda BMW ağırlıklı çalışmalar yaptığını biliyoruz. BMW E36'sını turbolamak için bu belgeye başvurdu gerekli şartları yerine getirdi ve belgeyi aldı. Sonr a başka bir müşteri E39 getirdi. Hayır o araç için belgesi yok ve yaptığı işlemler kanunsuz oluyor. Yani o model için de belge alması şart. E92, F10 vs. vs. Bunların hepsi ayrı otomobiller ve ayrı belgeler gerekiyor.

    Buraya kadar ki kısım JDM Works bağlar, bizle ne alakası var diyenelr için geliyor şimdi de. Siz kullanıcı olarak bu belgeye sahip olmayan bir yerden iş yaptırdığınızda aracınızdakş değişiklikleri ruhsata işletemeyeceksiniz. JDM'İn böyle bir gücü vardı ve bu belgeleri aldı. Eskiden 3 lira olan maliyet artık 10 lira olacak çünkü bu belgeler tahmin edebileceğiniz gibi ucuz değil. Bir süre sonra da piyasa da tekelleşme olacak. X garaj Honda üzerine çalışacak, Y garaj BMW üzerine. Ve kaçınılmaz son olarak iş yine merdiven altına kayacak. Sonrasında ise en başa döneceğiz.

    Her olayda olduğu gibi yine en büyük iş devlete düşüyor. Bu konu öyle toplantıyla falan halledilebilecek kadar basit bir iş değil. TSE'nin bu konuya eğilmesi gerekiyor. Sanayi Bakanlığının çalışması gerekiyor. Kapsamlı değişiklikler gerekiyor.

    Dediğim gibi amacım moralinizi bozmak, olmaz öyle şey demek değil. Sadece bu engellerin kısa vadede çözülmeyeceğini söylemek.

  4. #42
    President - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    482
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ontheiar

    Tespitlerin doğru. Peki devlet bu işle nasıl ilgilenecek?

    İşte bu toplantıların amacı modifiye uygulayıcıları (firmalar) ve modifiye kullanıcıları (bizler) bir dernek altında toplanarak talepleri, çözüm önerilerini resmi kanallardan yetkili mercilere iletmek için bir bağlangıç.

    Bizler bireysel olarak hiçbir başvuruda bulunamayız, bulunsakta dikkate alınmaz. Bu yüzden hepiniz tek bir çatı altında toplanmalıyız. Durup dururken devlet veya ilgili makamlar bu konuda bir çalışma yapmazlar. Onları yapacağı tek şey emniyete mevcut kanun ve yönetmeliklerin uygulanmasını emretmek ve cezai yaptırımlar uygulamak.

    Bizler yurt dışındaki örneklerden faydalanarak araçlarımızı geliştiriyoruz. Fakat bizim araçlarımızın ne derecede geliştiği mühendislik anlamında bilinmiyor, doğru mu yapıyoruz? yanlış mı yapıyoruz? doğru olarak nasıl yapılabilir? doğru olduğu nasıl kanıtlanabilir? gerekli izinler nasıl alınabilir?

    Bu bilinmeyenlerin netleşmemesinden dolayı genel yargı otomobil üreticilerinin mühendislik anlamda bizlerin yaptıklarından daha güvenilir olduğu düşüncesinin hakim olmasına neden oluyor.

    Bir otomobil neden? nasıl? modifiye edilir. Bunu anlatmak bize düşüyor. Amaç fabrikanın bizlere sunduğundan daha iyi yol tutan, daha iyi fren mesafesine sahip otomobiller yapılıp yapılamadığını değerlendirmek. Dediğim gibi şu anda genel kaygı, fabrikanın yaptığının haricinde araca yapılan en ufak modifiyenin aracı daha güvensiz bir hale getirdiği yönünde. Bu yüzden modifiye yasallaşamıyor. Hepimiz üzerimizde düşeni elimizden geldiği kadar yapmak ve makina mühendisleri odasını teknik anlamda bilgilendirmek anlamında emek vermeliyiz diye düşünüyorum.

  5. #43
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ontheair Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Baştan söyleyeyim amacım konuyu baltalamak veya "olmaz abi boşverin ağustosun ortasında ne uğraşacaksınız toplantı falan" demek değil. Sadece sahip olduğum küçük bir bilgiyi paylaşabilmek.

    Daha önce bir haber için karavan üreticileri ile görüşmüştüm. Tam olarak bizimle aynı işi yapmasalarda onlarda bir araçtan başka bir araç çıkartıyorlar. Onlar bi kamyonetten yürüyen bir ev yapıyorlar bizse 100 bg'lik sıradan bir otomobilden bambaşka bir şey. Yani esasında aynı işleri farklı amaçlar için yapıyoruz.

    Bu konuşmalar sırasında üreticiler en çok kabaca "tadilat belgesi" olarak tanımlayabileceğim ve Sanayi Bakanlığı tarafından verilen bir belgeden şikayet ediyorlardı. Bu belge üreticinin araçlar üzerinde değişiklik yapabilmesini sağlıyor. Eğer siz bu belgeye sahip bir yerde aracınızı yaptırmazsanız ruhsat alamıyor ve trafiğe çıkamıyorsunuz.

    Bu belge tüm markaların her modeli içinayrı ayrı alınıyor. Mesela yukarıda da mesajı olduğu için JDM Works'den örnek verelim. JDM Works'ün son zamanlarda BMW ağırlıklı çalışmalar yaptığını biliyoruz. BMW E36'sını turbolamak için bu belgeye başvurdu gerekli şartları yerine getirdi ve belgeyi aldı. Sonr a başka bir müşteri E39 getirdi. Hayır o araç için belgesi yok ve yaptığı işlemler kanunsuz oluyor. Yani o model için de belge alması şart. E92, F10 vs. vs. Bunların hepsi ayrı otomobiller ve ayrı belgeler gerekiyor.

    Buraya kadar ki kısım JDM Works bağlar, bizle ne alakası var diyenelr için geliyor şimdi de. Siz kullanıcı olarak bu belgeye sahip olmayan bir yerden iş yaptırdığınızda aracınızdakş değişiklikleri ruhsata işletemeyeceksiniz. JDM'İn böyle bir gücü vardı ve bu belgeleri aldı. Eskiden 3 lira olan maliyet artık 10 lira olacak çünkü bu belgeler tahmin edebileceğiniz gibi ucuz değil. Bir süre sonra da piyasa da tekelleşme olacak. X garaj Honda üzerine çalışacak, Y garaj BMW üzerine. Ve kaçınılmaz son olarak iş yine merdiven altına kayacak. Sonrasında ise en başa döneceğiz.

    Her olayda olduğu gibi yine en büyük iş devlete düşüyor. Bu konu öyle toplantıyla falan halledilebilecek kadar basit bir iş değil. TSE'nin bu konuya eğilmesi gerekiyor. Sanayi Bakanlığının çalışması gerekiyor. Kapsamlı değişiklikler gerekiyor.

    Dediğim gibi amacım moralinizi bozmak, olmaz öyle şey demek değil. Sadece bu engellerin kısa vadede çözülmeyeceğini söylemek.
    Dediklerin doğru ancak bu toplantının amacı zaten bunu yapmak. Devlet'in bu konu ile ilgilenmesi için Firmaların başvuru yapması gerekiyor. Bireysel başvuruların hiç bir anlamı yok. Bizde bu toplantılar sayesinde Firmaları bir "DERNEK" altında toplayarak Devletin yani Bakanlığın görmesini sağlamak.

    Başvuruyu düzgün şekilde yapmak.
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  6. #44
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani aslında bu toplantıların asıl amacı Firmaları bir araya getirip, onları dernekleştirmek. Ayrıca bu dernekle birlikte çalışacak bu işi kullananların bir derneğini kurmak.

    Ve evet işini adam gibi yapmayan "Merdiven Altı" firmaları bitirmek. Bu sayede ülkede kaliteli "Modifiye" yapmak ve yaptırmak.

    O kadar abuk subuk gereksiz modifiye yapan firmalar varki, o kadar abuk subuk hareketler yapan gazlayan insanlar varki bunu durdurmak lazım ... Hala sürekli Roll talebi falan görüyorum konularda ... Bu mantıkta olunduğu sürece "Modifiye" nin yasaklanmasının önüne geçilemez.

    Şu anda Fransa'da modifiye tamamen yasak. Trafiğe çıkılamıyor hiçbir şekilde ... Bu şekilde abuk subuk gazlanmaya hareketler yapılmaya devam edildiği sürece çok kısa bir süre sonra ne bu işi yapabilicek firma kalıcak, nede biz mod vs. yapamayacağız.

    Çıktığımız anda çatır çatır avlanacağız bi ton cezalar ödeyeceğiz ve şimdikinden daha kötü olucak ...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  7. #45
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Setre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani aslında bu toplantıların asıl amacı Firmaları bir araya getirip, onları dernekleştirmek. Ayrıca bu dernekle birlikte çalışacak bu işi kullananların bir derneğini kurmak.

    Ve evet işini adam gibi yapmayan "Merdiven Altı" firmaları bitirmek. Bu sayede ülkede kaliteli "Modifiye" yapmak ve yaptırmak.

    O kadar abuk subuk gereksiz modifiye yapan firmalar varki, o kadar abuk subuk hareketler yapan gazlayan insanlar varki bunu durdurmak lazım ... Hala sürekli Roll talebi falan görüyorum konularda ... Bu mantıkta olunduğu sürece "Modifiye" nin yasaklanmasının önüne geçilemez.

    Şu anda Fransa'da modifiye tamamen yasak. Trafiğe çıkılamıyor hiçbir şekilde ... Bu şekilde abuk subuk gazlanmaya hareketler yapılmaya devam edildiği sürece çok kısa bir süre sonra ne bu işi yapabilicek firma kalıcak, nede biz mod vs. yapamayacağız.

    Çıktığımız anda çatır çatır avlanacağız bi ton cezalar ödeyeceğiz ve şimdikinden daha kötü olucak ...

    hocam iyi güzel yazıyosun hoşsun mantıklı düşüncelerdesin herşeyine katılıyorum ancak;

    roll talebi görüyorum hala demişsin..roll pisti yaptıracaksın da bizim mi haberimiz yok?

    pistlerde yarışmak güzel hoş da benim sıfırdan kalkacak arabam yok hiç mi gaza basmayım?

    ben senede 2 kere piste gireceğim her yarış başına 5bin lira para harcayacağım it kopek piste cam şişe atıp kafamı gözümü yaracak arabama zarar verecek .?

    ben peki niye modifiye yapıyım neyi yapıyım yani roll olmazsa neden yapıyım yani kendi başıma gezdiğim 7000 beygir araba neye yarar insanlarla paylaşmadıkça ????

    ayrıca roll talebi yapıyoruz evet ama yaptığımız yolu biliyomusun şehir içinde roll yerine kadar seyir halini bozmadan gittiğimizi gecenin bir köründe bomboş bi yolda yapıldığını ?

    kusura bakma dostum roll olmazsa zaten modifiyeyi yasaklasınlar gitsin .gereksiz gürültü yapan jantı lastıgı yamuk yumuk duran yok german style yok bilmemne style lastige açı verenlerin alayını toplasınlar haklılar
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  8. #46
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuları okuyunca aklıma baya eskiler geliyor. Bu formattaki ilk derneği (en azından öncesinde vardı ise bilemiyorum) kurmuştuk. Dernek çatısı altında EGE bölgemize ilk Modifiye fuarınıda oluşturmuştuk. Bugün o bünyede yer alan üyelerden birçoğu Türkiye de modifiye sektöründe başı çeken firmalar arasında. Aşağıda linklerden kalıntılar kalmış geriye yazık. Sonra dernek çar çur oldu...

    http://www.techturkey.com/forum/sohb...bayilerde.html

    http://www.motorspor.com/haberler/tu...mir-de-bulustu
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #47
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ege Tuning ve Motorsporları Derneği olarak 2005 senesinde Dernekler masasından açılışımızı almışız.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #48
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam iyi güzel yazıyosun hoşsun mantıklı düşüncelerdesin herşeyine katılıyorum ancak;

    roll talebi görüyorum hala demişsin..roll pisti yaptıracaksın da bizim mi haberimiz yok?

    pistlerde yarışmak güzel hoş da benim sıfırdan kalkacak arabam yok hiç mi gaza basmayım?

    ben senede 2 kere piste gireceğim her yarış başına 5bin lira para harcayacağım it kopek piste cam şişe atıp kafamı gözümü yaracak arabama zarar verecek .?

    ben peki niye modifiye yapıyım neyi yapıyım yani roll olmazsa neden yapıyım yani kendi başıma gezdiğim 7000 beygir araba neye yarar insanlarla paylaşmadıkça ????

    ayrıca roll talebi yapıyoruz evet ama yaptığımız yolu biliyomusun şehir içinde roll yerine kadar seyir halini bozmadan gittiğimizi gecenin bir köründe bomboş bi yolda yapıldığını ?

    kusura bakma dostum roll olmazsa zaten modifiyeyi yasaklasınlar gitsin .gereksiz gürültü yapan jantı lastıgı yamuk yumuk duran yok german style yok bilmemne style lastige açı verenlerin alayını toplasınlar haklılar

    Bence kusura bakma ama roll dediğin şey zaten çok ama çok anlamsız. Kimin cebinde daha çok para varsa, onun arabası diğerinin arabasını geçer yani ...

    Modifiye demek bu değil. Modifiye tamamen keyif için yapılan birşey ki artık her ay pist günleride mevcut. Çok gazlamak isteyen gitsin pistte gazlasın ...

    Sen arabana para harcadın ne kadar iyi gidicek deneyeceksin die bir sürü insanın hayatını tehlikeye atma hakkın olamaz.

    Roll ların genellikle nerede yapıldığını çok çok iyi biliyorum, özellikle istanbul'da genellikle Ataşehir Starbucks ta buluşulup köprü yolunda vs. de yapılıyor. Nerede olursa olsun "yarışmanın yeri, yarış pistidir."

    Evet yarışmanın yeri "YARIŞ PİST" dir ki artık eskisi gibi değil pistlerde mevcut. Gerek İzmit Körfez olsun gerek İstanbul Park olsun var pist.

    Madem çok yetenekli şöför herkez böle düşünüyor taksın transponder'ını göstersin yeteneğini.

    Düz yolda 2. 3. vites te gazlamak şöförlük değildir. İsteyen küfür etsin laf etsin ama bu bir gerçek. 70 yaşında dedeye ver düz yolda oda gazlar ...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  11. #49
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ki pistte gazlamak için 5000 TL değil , 250 tl veriyorsun. Ha arabama zarar geliyor diceksin, o yapılan ROLL dada araca zarar geliyor hiçbir farkı yok ...

    250 TL pist + 120 transponder + 100 TL de benzin de ... Etti 470 tl . Ayda 2 ayda bir en kötü gidersin...

    Sokakta gazlamak herkezin rahatına geliyor düşünmüyor çünki sonunu ... Ne kendi canını ne başkasının canını ...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  12. #50
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Setre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ki pistte gazlamak için 5000 TL değil , 250 tl veriyorsun. Ha arabama zarar geliyor diceksin, o yapılan ROLL dada araca zarar geliyor hiçbir farkı yok ...

    250 TL pist + 120 transponder + 100 TL de benzin de ... Etti 470 tl . Ayda 2 ayda bir en kötü gidersin...

    Sokakta gazlamak herkezin rahatına geliyor düşünmüyor çünki sonunu ... Ne kendi canını ne başkasının canını ...
    sen nasıl hesapladın hocam onu.

    çekici 1000
    yarış 500
    2 gun otel parası 500
    yedin içtin 200
    vht yi suruyo adam yarımyamalak yarısı dışarda yarışı içerde kalıyo bide kırdın arabayı .
    git konyaya bide cam şişeyle saldırıyolar

    450 ye yarış bul her hafta gidelim hocam ankarada pist olsa doğru dedıgın.

    ayrıca hocam başkasının canıyla ne alakası var 4km duzlukte in cin top oynuyo sokakta.

    ayrıca roll luk araba var 400 luk araba var top speed e cıkıyosun evin bahcesinde texas one mile yapacak bi arkadaş mı var ki hocam.

    sadece dedigim gibi apaçi tayfasının benim stock gorunumlu sessiz sokakta değil sadece otobanda gazlayan arabamı karıştırmamaları gerek ben böyle dsunuyorum
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  13. #51
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Setre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence kusura bakma ama roll dediğin şey zaten çok ama çok anlamsız. Kimin cebinde daha çok para varsa, onun arabası diğerinin arabasını geçer yani ...

    Modifiye demek bu değil. Modifiye tamamen keyif için yapılan birşey ki artık her ay pist günleride mevcut. Çok gazlamak isteyen gitsin pistte gazlasın ...

    Sen arabana para harcadın ne kadar iyi gidicek deneyeceksin die bir sürü insanın hayatını tehlikeye atma hakkın olamaz.

    Roll ların genellikle nerede yapıldığını çok çok iyi biliyorum, özellikle istanbul'da genellikle Ataşehir Starbucks ta buluşulup köprü yolunda vs. de yapılıyor. Nerede olursa olsun "yarışmanın yeri, yarış pistidir."

    Evet yarışmanın yeri "YARIŞ PİST" dir ki artık eskisi gibi değil pistlerde mevcut. Gerek İzmit Körfez olsun gerek İstanbul Park olsun var pist.

    Madem çok yetenekli şöför herkez böle düşünüyor taksın transponder'ını göstersin yeteneğini.

    Düz yolda 2. 3. vites te gazlamak şöförlük değildir. İsteyen küfür etsin laf etsin ama bu bir gerçek. 70 yaşında dedeye ver düz yolda oda gazlar ...


    şu dedıgının modifiye ile ilgili konuyla ne alakası var.soforlukle ne alakası var.modifiye soforluk mu demek.duz yolda gel de gazla hocam kullandın mı hiç sen 850 hp araba nabacam ben 850 hp arabayla pıstemı gırecem gaza basar basmaz virajı dumduz mu geciyim.sen almışsın pist arabası pist de pist diyip duruyosun bende almışım guclu araba belki anca düz gıdıyo vıraja gıremıyo??

    ayrıca bunun parası olanı ayırt eden ayırt etmeyen birşey degil ki ne alakası var konuyu saptırıyosun bence.zaten parası olmayan adam modifiye işine girermi sen hiç modifiyeli bi turbo aldınmı hocam olmuş 10bin lira akü olmuş 1000 lira.

    ayrıca başkasının hayatının tehlikeye atıldıgına katılıyorum tamam yazık insanları sokakta tedirgin ediyosun 300 le yanından gecıyosun da o yüzden biz cıkıyoruz gece 2 de in cin top oynadıgı otobanda basıyoruz 1.5km gazlıyorumm onumde araba yok bu yarış değilmi? boykot et o zaman filmleri hiçbirini izleme dostum.

    haksızsın demıyorum ama şehrin ortasında yanyan agzına kadar eksozu acık arabayla gezenleri bizle kıyaslama
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  14. #52
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen nasıl hesapladın hocam onu.

    çekici 1000
    yarış 500
    2 gun otel parası 500
    yedin içtin 200
    vht yi suruyo adam yarımyamalak yarısı dışarda yarışı içerde kalıyo bide kırdın arabayı .
    git konyaya bide cam şişeyle saldırıyolar

    450 ye yarış bul her hafta gidelim hocam ankarada pist olsa doğru dedıgın.

    ayrıca hocam başkasının canıyla ne alakası var 4km duzlukte in cin top oynuyo sokakta.

    ayrıca roll luk araba var 400 luk araba var top speed e cıkıyosun evin bahcesinde texas one mile yapacak bi arkadaş mı var ki hocam.

    sadece dedigim gibi apaçi tayfasının benim stock gorunumlu sessiz sokakta değil sadece otobanda gazlayan arabamı karıştırmamaları gerek ben böyle dsunuyorum

    Intercity İstanbul Park Pist günlerinden bahsediyorum ... Resmi pist yarışlarından bahsetmiyorum .

    Sokakta senin ne güvenliğin var ? Kask mı takıyorsun ? Diyelimki roll yaparken lastiğin patladı yandaki aracın üstüne çıktın ne olucak ? Kim verecek hesabını ?

    İzmit Körfez dede artık sürekli drag yarışları yada Time Trail yarışları düzenleniyor ... Kimsede senden 1000 - 2000 lira istemiyor.
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  15. #53
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu dedıgının modifiye ile ilgili konuyla ne alakası var.soforlukle ne alakası var.modifiye soforluk mu demek.duz yolda gel de gazla hocam kullandın mı hiç sen 850 hp araba nabacam ben 850 hp arabayla pıstemı gırecem gaza basar basmaz virajı dumduz mu geciyim.sen almışsın pist arabası pist de pist diyip duruyosun bende almışım guclu araba belki anca düz gıdıyo vıraja gıremıyo??

    ayrıca bunun parası olanı ayırt eden ayırt etmeyen birşey degil ki ne alakası var konuyu saptırıyosun bence.zaten parası olmayan adam modifiye işine girermi sen hiç modifiyeli bi turbo aldınmı hocam olmuş 10bin lira akü olmuş 1000 lira.

    ayrıca başkasının hayatının tehlikeye atıldıgına katılıyorum tamam yazık insanları sokakta tedirgin ediyosun 300 le yanından gecıyosun da o yüzden biz cıkıyoruz gece 2 de in cin top oynadıgı otobanda basıyoruz 1.5km gazlıyorumm onumde araba yok bu yarış değilmi? boykot et o zaman filmleri hiçbirini izleme dostum.

    haksızsın demıyorum ama şehrin ortasında yanyan agzına kadar eksozu acık arabayla gezenleri bizle kıyaslama

    benim pist aracım yok ayrıca yanlış düşünüyorsun. Normal şekilde aracım var kendimce modifiye ediyorum.

    850 HP araç yapıcak bütçen var ise katıl draglara yarış ... Sokakta yarışmanın hiçbir bahanesi yok hem kendini hem diğer insanları riske sokuyorsun ... Yada pist aracı hazırla resmi yarışlara katıl ...

    Sokakta yarışmanın ciddi anlamda hiçbir bahanesi yok ... Bunu savunmakta kusura bakma cahillik... Bu şekilde sokakta yarışıldığı sürece insanlar bütün modifiyecilere küfür de eder ... Bela da okur...

    Neyse bu konunun amacı ROLL yapmak savunmak değil ...


    Modifiye'yi yasal hale getirmek ... Bu şekilde yarış yapıldıkça bu iş olduğundan daha zor hale geliyor durum budur...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  16. #54
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yılda 10 tane istanbul parkta neredeyse bir o kadarda İzmit Körfez pistinde yarış var. Yarışmak isteyen adam gider paşa paşa yarışır.

    Ha sen sokakta yarışmak istiyorsan koskoca adam olmuşsun zaten yarışırsın ... Ama yarın öbürgünbaşına bişi gelir, bir arkadaşına çarparsın öldürürsün ... Yada bir araca çarpar kamyon altına girersin ... O zaman kafanı duvarlara vurursun ama iş işten geçmiş olur ...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  17. #55
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    https://www.facebook.com/events/2661...ilter=upcoming

    Toplantımız 16 Ağustos Cumartesi günü Beyoğlu Makine Mühendisleri Odasında arkadaşlar buradan takip edebilirsiniz...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  18. #56
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dragla ne alakası var hocam drag ayrı bi yarış top speed ayrı bi yarış taktın draglara 400 metre de geçsem nolru geçmesem nolur bende böyle dusunuyorum belki ben 300 320 ye kadar yarışıyorum arabam uzunda hızlı kısa da değil ya da 2 çeker .şimdi 2 çeker arabayı dragta tutunsun diye bütün herşeyini bozuyum mu sokakta gezilmeyecek hale mi getiriyim getirmek istemiyorum belki o zaman yarış mı yapmayım yani .drag işi ayrı iş pist işi ayrı iş hepsinin yeri ayrı ama şunu unutma ki roll diye bişey var yani ister 10 la giderken bas istersen 3 km sıfırdan kalkıp bas uzun soluklu basacagın bi yarış var ve bu pistte mumkun değil.

    cahillik dediğin benimki ne kadar cahillikse seninkide o kadar cahillik taktın 400 metre yarışa viraja 2sinide yapamıyo kardeşim benim arabam her araba 0 dan hızlı kalmak zorunda değil ya da viraja iyi girmek zorunda. anatomisini hiç bozmadığım arabamla kapalı bir otobanda gazlamak ıstıyorum heryeri kırık dokuk hiç bi guvenlıgı olmayan drag arabalarından daha guvenlı bence
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  19. #57
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dookan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dragla ne alakası var hocam drag ayrı bi yarış top speed ayrı bi yarış taktın draglara 400 metre de geçsem nolru geçmesem nolur bende böyle dusunuyorum belki ben 300 320 ye kadar yarışıyorum arabam uzunda hızlı kısa da değil ya da 2 çeker .şimdi 2 çeker arabayı dragta tutunsun diye bütün herşeyini bozuyum mu sokakta gezilmeyecek hale mi getiriyim getirmek istemiyorum belki o zaman yarış mı yapmayım yani .drag işi ayrı iş pist işi ayrı iş hepsinin yeri ayrı ama şunu unutma ki roll diye bişey var yani ister 10 la giderken bas istersen 3 km sıfırdan kalkıp bas uzun soluklu basacagın bi yarış var ve bu pistte mumkun değil.

    cahillik dediğin benimki ne kadar cahillikse seninkide o kadar cahillik taktın 400 metre yarışa viraja 2sinide yapamıyo kardeşim benim arabam her araba 0 dan hızlı kalmak zorunda değil ya da viraja iyi girmek zorunda. anatomisini hiç bozmadığım arabamla kapalı bir otobanda gazlamak ıstıyorum heryeri kırık dokuk hiç bi guvenlıgı olmayan drag arabalarından daha guvenlı bence
    Senin bu isteğin yasa dışı bir istek ve dünyanın heryerinde yasa dışı bu ... Yasal olan bişi değil yani öncelikle bunu anlaman gerekiyor. Yani yasa dışı bişiyi savunuyorsun ... Uyuşturucu kullanmak vs. ne kadar yasa dışı ise buna aynı şey. Yasa dışı ...

    Benim yapmaya çalıştığım şey Modifiye denen şeyi yasal hale getirmek... İnsanları "YASA DIŞI" olmaktan kurtarmak...

    Sana göre cahillik ise eyvallah. Sen yasa dışı olarak yarışmaya tabiki devam edebilirsin huylu huyundan vazgeçmez ... Ama senin yaptığın sevdiğin yarış yüzünden hepimizin adı lekeleniyorsa bence bir oturup düşünmen gerekir.

    Madem 850 hp yapıcak kadar paran var, yada 300-320 km hızları görecek paran var, almanyada var otoban gider gazlarsın.
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •