User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Lastik Ebatı Sorusu

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Lastik Ebatı Sorusu

    Orjinal ebatı 205 55 16 olan araca 17 jantta en az performans kaybı için hangi ebatı tavsiye edersiniz 205 50 17-215 45 17-225 45 17 ölçüleri arasından? 205 50 17 de teker komple orjinaline göre büyük oluyor çevrimi zor.215 45 17 de tam tersi teker küçük çevrimi kolay ama bu seferde taban daha büyük oluyor. 225 45 17 teker büyüklüğü olarak orjinaline en yakın ama performansı çok etkiler mi taban yüzünden? Tecrübesi olan var mı?

  2. #2
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçen başka birisi konu açmıştı,orayada yazmıştım
    Lastik Jant Hesaplama
    Bu linkten hesaplatabilirsin farkı

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçen başka birisi konu açmıştı,orayada yazmıştım
    Lastik Jant Hesaplama
    Bu linkten hesaplatabilirsin farkı
    Hesaplama yaptım o kısımda bir sorun yok ben tecrübeleri merak etmiştim

  4. #4
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracin ne oldugu onemli. Hacmi gucu sanziman orani atmosferik mi turbo mu dizel mi motor hacmi/gucu ne bunlar onemli. Soyle ki arac atiyorum 3.0 turbodizelse istersen 19 inc tak. Ama bu ebatlarsa kesin japon grubu bir c segmentidir, civic gibi. Onlarda ornegin gram agirligin onemi var.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  5. #5
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arac yaziyormus mazda 3 diye. Editi komple kaldirinca da boyle oluyor.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  6. #6

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şuan zaten 205 50 17 ölçülerini kullanıyorum orjinale kıyasla 3-4 boy fark söz konusu.Bunda tabi benim lasitklerin ağırlığının da katkısı büyük.Adrenalin tanesi 10kg geliyor.Aynı ebatta Goodyearlar 8kg mesela.Şu an yeni lastik alacağım için acaba diyorum 215 45 17 alsam performans 205 50 17 ye göre tekerlek çapı küçüldüğü için daha mı iyi olur yoksa taban 10mm arttığı için daha mı kötü olur.Bu ebatları kullananlar varsa onların fikirlerini merak ediyorum ben.Hani atıyorum 205 55 16 civice 215 45 17 veya 225 45 17 taktım performans kötü oldu diyen var mı.Yani kısacası 17 jant takmak istiyorum ama perf kaybı istemiyorumÇünkü 17 jantlarım ile 16 jantlarımın ağırlığı +-1kg farklı,jantlarımın bir suçu yok yani perf kaybında.

  7. #7

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayni ebattan 21545 17ye gectim hic sikintisiz kullanabilirsin. Kayip olmaz gibi birsey.
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •