User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: S2000 warex yerine egzoz tavsiyesi

  1. #20
    krando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ö.m attim geldimi

  2. #21
    Otto_Skorzeny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankaradaki arkadaşlar biliyordur. Koç egzoz nevzat abiyle konuştum orda çift çıkış warex replikası yapıcaz. Ama replikanın görüntüsünü bilmediğim için belki son susturucuyu orjinal alıp kestirebilirim

  3. #22
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya yanlis anlamayin ama bunu neden yapiyosunuz arabaya bisey takiyosaniz ve bu bir performans parcasiysa en iyi hangisi ise o takilir, artik insanlar sirf ses olsun gurultu olsun baska bir sey degil ben cevirmeye girdigimde abi iste valla bak sadece cikis var bilmemne valla o ses benden gelmiyodu diye kirilip bukulmuyirum varex marex onlari da bagliyolar mesele cevirmeyse ama oem goruntu yapicam ses olucak bana pek mantikli gelmiyo kuru gurultu dedikleri bu olsa gerek

  4. #23
    Otto_Skorzeny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arenimo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya yanlis anlamayin ama bunu neden yapiyosunuz arabaya bisey takiyosaniz ve bu bir performans parcasiysa en iyi hangisi ise o takilir, artik insanlar sirf ses olsun gurultu olsun baska bir sey degil ben cevirmeye girdigimde abi iste valla bak sadece cikis var bilmemne valla o ses benden gelmiyodu diye kirilip bukulmuyirum varex marex onlari da bagliyolar mesele cevirmeyse ama oem goruntu yapicam ses olucak bana pek mantikli gelmiyo kuru gurultu dedikleri bu olsa gerek
    Ceza puanından dolayı ehliyeti kaptırdığım için mecburum. Yoksa bende hiç bi polise benden gelmiyo o ses falan demedim hiç bi zaman

  5. #24
    krando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arenimo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya yanlis anlamayin ama bunu neden yapiyosunuz arabaya bisey takiyosaniz ve bu bir performans parcasiysa en iyi hangisi ise o takilir, artik insanlar sirf ses olsun gurultu olsun baska bir sey degil ben cevirmeye girdigimde abi iste valla bak sadece cikis var bilmemne valla o ses benden gelmiyodu diye kirilip bukulmuyirum varex marex onlari da bagliyolar mesele cevirmeyse ama oem goruntu yapicam ses olucak bana pek mantikli gelmiyo kuru gurultu dedikleri bu olsa gerek
    En iyisi hangisi mesela ?

  6. #25
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T1R kullandim s2K da invidia dual de kullandim midrange ve tork icin dual daha iyi roll icin single freeflow ve plm headrs ideal 350Z imde turkiyede yapilmayani yaptim kimse o parayi da vermez R35 skyline egzoz sistemi var ben araca en iyi performansi isteklerim dogrusunda seciyorum kuru gurultuye yer vermiyorum bir is yapiyosan iki turlu de suc zaten

  7. #26
    krando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde bundan önce çift çıkış T1R'ım vardı, kimse birşey dememesine rağmen komşular rahatsız olmasın diye vanalıya geçtim. T1R varken kapalı garajda arabayı çalıştırınca 3. kattan eşim sesi duyabiliyordu. Senin yazdıkların bencede mantıklı ama ne yazıkki TR'de problem oluyor. Bu egzozları ithal edince devlet vergisini bir güzel alıyor, aynı devlet arabaya takınca arabayı bağlıyor. Şehir içinde warexle araba bağırttıranları her tarafta bende görüyorum ama bence birazda kişiyle alakalı bir durum. Aynı adama oem egzozlu araba versen dikkat çekicem diye ara sokakta yanlar patinaj çeker vs vs.
    Şimdi kafam rahat şehir içinde gürültü yapmadan kimseyi rahatsız etmeden geziyorum, çevirmedende geçebiliyorum. Sağı solu rahatsız etmeyeceğim yerde egzozu açıyorum. Varsın 3-5 beygir eksik gitsin. Polisle, bağlamayla bilmemneyle uğraşacak kadar boş vaktim yok.
    Konuyu açamn arkadaş sürekli ceza yazıyorlar diye konu açmış bence önerdiğim model böyle derdi olanlar için ideal, tüm s2k kullanıcılarına da tavsiye ederim.

  8. #27
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben RED 11' de son susturucuya Sureyya' nin kendi uretimi 70 lik Varex' e benzer ama biraz daha dis capi ufak olan bir egzoz taktirdim. Egzozun o parlayan uc kismini kestirip oraya normal duz boru taktirip s2000' nin orjinal egzozunun ucundaki krom boruyu oraya gecirttim. Disaridan bakinca bildigin stock egzoz ama aslinda uzaktan kumandali 70 lik performans egzozu. Hicbir Polisle derdim kalmadi. Sol tarafa da ayni tip bos bir kazan koydurdum ki arkadan goruntu bozulmasin diye. Tavsiye ederim. Sesi kapattiginiz zaman sotck s2000' den daha sessiz ve Polis bunu kesinlikle anlamiyor. Ama actiginiz zaman tam bir 70 lik oldugu icin epegi bagiriyordu. Guzel de randiman aldim.

    Bu arada headers icin PLM hakkinda cok olumlu ve olumsuz gorus var. Ben 250hp cikarttigim setup' ta OEM headersta bikac islem yaptirdim. OEM Headersi zaten cok iyi s2000' nin. Ufak tefek dar bogazlari duzelttiginiz zaman guzel gucler ve ust devirlerde iyi randiman alabilirsiniz. Tecrubeyle sabittir

  9. #28
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada Greddy olsun T1R olsun Skunk olsun hepsi cok iyi egzozlar ancak artik ses yapmasa da araba mimli oldugu icin Polisler goruntuden bile ceza kesiyorlar. Bende de ayni durum vardi ve sadece goruntuden ceza yiye yiye neredeyse ehliyeti kaptiriyordum sonunda. O yuzden bu sistemi yaptirdim ve cok memnun kaldim. Sureyya isini cok iyi yapti. Hatta hazir arabayi lifte kaldirmisken mutlaka custom bir difuzor de yaptirin Sureyya' ya. Yuksek suratlerde arka tamponun parasut etkisi yapmasini epegi bir onluyor. Ozellikle 5 ve 6. viteslerde arabayi tutan bir ruzgar olmadigi icin cok guzel indiriyor kadrani.

    Haa bu arada hemen hemen her gece yaptigim rollingler ve denemeler sonucu bu da tecrubeyle sabittir

  10. #29
    Burak Demirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmi-R
    Mesaj
    424
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben RED 11' de son susturucuya Sureyya' nin kendi uretimi 70 lik Varex' e benzer ama biraz daha dis capi ufak olan bir egzoz taktirdim. Egzozun o parlayan uc kismini kestirip oraya normal duz boru taktirip s2000' nin orjinal egzozunun ucundaki krom boruyu oraya gecirttim. Disaridan bakinca bildigin stock egzoz ama aslinda uzaktan kumandali 70 lik performans egzozu. Hicbir Polisle derdim kalmadi. Sol tarafa da ayni tip bos bir kazan koydurdum ki arkadan goruntu bozulmasin diye. Tavsiye ederim. Sesi kapattiginiz zaman sotck s2000' den daha sessiz ve Polis bunu kesinlikle anlamiyor. Ama actiginiz zaman tam bir 70 lik oldugu icin epegi bagiriyordu. Guzel de randiman aldim.

    Bu arada headers icin PLM hakkinda cok olumlu ve olumsuz gorus var. Ben 250hp cikarttigim setup' ta OEM headersta bikac islem yaptirdim. OEM Headersi zaten cok iyi s2000' nin. Ufak tefek dar bogazlari duzelttiginiz zaman guzel gucler ve ust devirlerde iyi randiman alabilirsiniz. Tecrubeyle sabittir
    abi oem headerın çapı belli dönüşleri belli plmden oem işlemliyemi geçtin ne tür bir işlem görerek daha iyi olbiliyorki açıkalyabilirmisin bunu ?
    Mahşein üç atlısı
    dmrc garaj
    35 cvk 31 s2000
    35 eu 122 vti
    35 ke 9481 egk20

  11. #30
    rahatsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ataköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s2k de en gürültüsüz egzozlardan birisi mugen'dir. ama senin başlıca sorunun "polis'le uğraşmamak" olduğu için, iyi bir egzoz önerisinde bulamıyoruz. o yüzden cok fazla teknik bir sey yazmaya gerek yok. ben de sana katılıyorum, bir gece yarısı, keyifli gecenin dönüsünde egzoz yüzünden arabayı bağlatıp, huzursuzluk yaşamak insanı yoruyor. o yüzden mugen al derim, bulamıyorsun catout yap gitsin.
    a piece of heaven, goes like hell. NİSSAN 350z

  12. #31
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Burak Demirci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi oem headerın çapı belli dönüşleri belli plmden oem işlemliyemi geçtin ne tür bir işlem görerek daha iyi olbiliyorki açıkalyabilirmisin bunu ?
    s2000 nin OEM headersinin caplari zaten genis. Sadece alttaki kollektoru dar. O da 1 karislik bir parca. O parcayi kesip 70 lik bir kollektor taktiginizda farki ust devirlerde hissedebiliyorsunuz. Ayrica zamaninda bu s2000 de bu headers isine cok kafa yormustum. Headersta boru capi genis olan ve dumduz gelen her headers randiman verecek diye bir kaide yok. Hatta bazi markalarin iki tip headersi var s2000 icin. Biri alt ve orta devirlerde tork veren tip digeri de ust devirlerde guc veren tip. Hatta oyle enteresan hesaplar var ki, her bir silindirin cikisindaki headers kolunun uzunlugu ve egimleri farkli olursa daha iyi randiman aliniyor. Ornegin 1-3 farkli uzunluk ve bükümde, 2 farkli 4 farkli uzunluk ve bükümde. Genelde de hepsi Tri-Y design oluyor. En randimanlisi bu sekilde oluyor.

    Mesela Skunk gecen sene yeni bir headers tasarladi s2000 icin. Tipine baksaniz +15hp dersiniz. Portlar dev gibi, borular dumduz, kivrimlar potsuz vsaire vesaire... Ama gelin gorun ki yapilan dyno testlerinde arabaya kattigi guc 1-2hp yi gecemiyor. Sebebi ne? Zaten OEM headers uzerinde yeterince muhendislik var.

    Ama Turkiye' de malesef kulaktan dolma o kadar cok bilgi kirliligi var ki bu s2000 ile ilgili. Biri birsey tutturmus herkes onu takip ediyor. PLM dediginiz headers cok da matah bisey degil. Unlu bir headers markasinin ucuz replikasi olarak uretiliyor. Amerika' da benim RED 11 icin egzantrik almaya gittigimde bizzat gidip tanismis konusmustum s2000 hazirlayan ve parca getiren adamlarin atolyesinde. Adamlar s2000 icin denemedikleri varyasyon kalmamis. Egzantriginden tut headersina. En son birtanesi cok enteresan bir egzoz tasarimi gelistirmis benim zamanimda henuz satiliga cikmamisti. Testleri devam ediyordu. Egzoz bildiginiz konik yapida kat iptalinin oradan son susturucuya dogru daralan bir yapiya sahip. Cok enteresan hic alisik olmadigimiz bir tarz. Adam isin patentini de almis. Bikac dyno sonucunu da paylasti. OEM Headers + bu egzoz sistemi ile cok ciddi gucler almisti. En son ne oldu takip etmedim.

  13. #32
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basim Polislerle belaya girince bu egzoz isi yuzunden cut out' u da zamaninda cok arastirdim. Malesef yurt ici ve yurtdisindan aldigim butun cevaplar ayniydi. Atmosferik kalacaksa cut out dusunme bile. Arabanin altlari cok oldurdugu soyleniyor.

  14. #33
    K.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basim Polislerle belaya girince bu egzoz isi yuzunden cut out' u da zamaninda cok arastirdim. Malesef yurt ici ve yurtdisindan aldigim butun cevaplar ayniydi. Atmosferik kalacaksa cut out dusunme bile. Arabanin altlari cok oldurdugu soyleniyor.
    bora abi senin RED e yaptığın sistem çok güzeldi ve egsoz kapalı durumdaykende cidden çokçok gizliyordu kendini. cutout konusunda da bende aynı fikirdeyim vti a yapmıştım kafam rahat biniyordum doğru ama alt devirlerde ciddi kayıp oluyordu ki cutout orta susturucu takılıp ortadan sonra salmalı diğer türlü iyice geriye düşürür bencede.

  15. #34
    slimx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Sydney
    Mesaj
    49
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bora hakli, dusuk devir'de olduruyor, arka basinc yok ediyorsun. Herseyden once'de vanal'lar bozuluyor zaten.
    Ilgileniyorsan hala.. ben bir urun getirmeye dusunuyorum tr'ye
    http://scrmgarage.com/store/vtec-amplifier/

    VTEC -ile birlikte aciliyor. Ayrica bunu yaparak.. araba sabitken tabikide exhaust ses cikarmaz. VTEC her arabada 4800 ustu acildigi icinde yasal olarak emissions ve ses kuralari geciyor.
    Corvette'i iyi bilenler bilir, bu sistem corvette'dede var (belli bir devir'den sonra ses yapar corvette bunu yaparak butun ses ve emission test leri gecer ama genede fena ses cikarir .
    VTEC ile acildigi icinde ARKA basinci tutuyor VTEC acildiginda'da free-flow duz boru oluyor - yazilim yapmadan bile beygir ve torque'u artirir. Yazilimla kim bilir nolur :P
    SCRM GARAGE

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •