Gönderme güzel olmuş ama çok geç kalınmış.
Printable View
Gönderme güzel olmuş ama çok geç kalınmış.
bence bu reklam çok seviyesiz ve gereksiz olmuş.
sahibinden'in başarısını çekemeyip, saçma sapan şekilde çamur at izi kalsın türünden bir reklam olmuş. böyle absürd bir reklam çekeceklerine, tasarım özürlü web sayfalarını geliştirsinler.
reklam çok iyi olmuş ama sahibinden resmen tekel bu işte. Gerçi arabam.com' a baktım şimdi yıllar sonra, site kullanımı baya ergonomik hale gelmiş. eskiden bildiğin faciaydı.
Arabalarimin cogunu sahibinden. Comdan sattim , arabam.com u unutmuşum bile. :)
sahibinden.com şu an bu sektörün lideri , kolay kolay da yıkılacağını sanmam. Arabam.com hürriyet ilan sayfaları hep tasarım özürlü insan daralıyor içinde 5 dk gezince.
Klasik Türk mantığı...
Daha iyi olmak için çalışmak, kendini geliştirmek yerine rakibine çamur atmak...
Kullanmıyordum, kullanmam böyle zihniyette olan bir siteyi..
neyse, fıkra ile bitirelim..
bir gün şeytan insanlara cehennemin nasıl bir yer olduğunu göstermek için dünyanın muhtelif bölgelerinden numune gibi insan toplayıp cehennemi gezdirmeye karar vermiş. ülkelerden birer kişiyi seçerek topladığı grubu cehenneme getirmiş ve başlamış cehennemi gezdirmeye. önce etrafta yığınlarca bulunan büyük kaynar kazanları işaret ederek kabaran bir iştahla anlatmaya başlamış:
"işte bu gördüğünüz kazanlarda sizin gibi insanlar var, aşağıdan verilen ateşle yandıkça yukarı doğru birbirlerinin üzerine tırmanarak yakarışlar içerisinde kurtulmaya çalışıyorlar. ama nafile. boşa kürek çekiyorlar; çünkü kazanların tepesinde gördüğünüz kanatlı dev zebaniler kazandan çıkmaya çalışanlara pençleriyle engel oluyor ve onları kazanın derinliklerine geri sepetliyorlar. siz de buraya geleceksiniz bir gün. bundan kaçamayacaksınız." şeytanın anlattıkça zevkten ağzından köpükler gelirken aralarından biri dikkatini çeken birşeyi merak etmiş sormuş: "kazanları ve ateşi anladık tamam da şu en sağdaki kazanda zebani falan göremiyorum ben" deyince şeytan hemen meraklı adama dönerek merakını gidermiş: "onda zebani yok; çünkü onda yeni nesil türkler var. zebaniye gerek yok; çünkü biri yukarı çıkıp kurtulmaya çalıştığında aşağıdan çeken var
türk mantığıyla ne alakası var bunun , rekabet kurulu bu tarz reklamları yanlış hatırlamıyorsam 2 sene önce yasal hale getirdi , tüm dünya da var bu tarz ironi yapan reklamlar. Hoş olmamış vs. yorumu yapanlar fazla duygusal yaklaşıyorsunuz , ticaret bu , rekabet ortamı böyle kimse kimsenin gözünün yaşına bakmıyor :)
27 araç sattım hepsi sahibinden diyebilirim adamlar tartışılmaz ki bu isi iyi yapmaktalar.
Arabam.com siteye çamur atacaklarina önlerine ayna koyup baksınlar
Sahibinden reklamlari cok iyi aradiginiz araba eger bulamadiysaniz oyle bir araba yoktur diyor :)
Sahibinden 1 ay kapali kalsin ekonomik kriz bile çıkabilir.: ):)
Sahibinden.com un muhtemelen yoktur reklamlari daha yaratici ve guzel bence
reklamın iyisi kötüsü olmaz öyle yada böyle bundan sonra araba bakarken arabam.com a da bir göz atarım
vay be, nerden nereye geldi şu siteler:)
sahibinden 30.12.1999 da oluşturulmuş
arabam 25.01.2000 de oluşturulmuş ama yaklasık 1 ay bile cok etki etmiş herhalde gelişememesine :)
çok güzel arabada satılıyor arabada alınıyor varis çorabı satılan yerden :)
Bu reklami izledikten sonra, insanlarin arabam.com'a sempati duyanlar ve ondan nefret edip sahibinden.com'a daha cok sempati duyanlar diye ayrilacagini, reklami yapanlarinda bildigi bir gercek.
O zaman kapitalist dusunce ile aklima ilk gelen, iki firmaninda kazancinin ayni kisileri besledigi ve/veya cikarina hizmet ettigi oldu.
Var mi arastirmasini yapan bunun?
Varis corabı satan site kadar araba satamayan site reklamı :D
illa böyle olması da gerekmiyor. Sonuçta sahibinden.com adamlardan çok çok büyük, onlarda gayet farkında. Ama adamlar reklamda zaten bilerek sahibinden.com çağrıştırması yapıyor , tam da sahibinden.com reklamları sırasında reklama girmesi zaten planlı arkasından biz de girelim reklam olayı değil. Sahibinden.com diyince artık arabam.com da çağrışacak insanların beyninde çünkü oturup iki arasında muhakeme yaptık. Yani sadece sahibi aynı olan firmaların yapacağı bir iş değil bu.
yeni nesil Türkler bayılır, eleştiri yapacağı zaman kendi milletine vurmaya. Bmw, mercedes, audi, jaguar, samsung, iphone, blackberry, coca cola, pepsi, durex, trojan gibi her sektörden irili ufaklı yüzlerce markanın birbirine taş atmışlığı var. Ki reklam sektöründe en vurucu, en akıl dolu reklamlar bu tip sataşma olan reklamlarda oluyor.
http://blogs-images.forbes.com/robsc...MW-Blimp1.jpeg
rekabet heleki tatlı seviyeli inceden giydirmeli iğnelemeli rekabet kaliteyi peşinden getirir bence.. her şey çünkü insanların gözü önünde oluyor..
bence çok güzel keşke diğer firmalarda bu tür rekabete girse böylece sucukun içinden at eti çıkmaz peynirden bilmemne çıkmaz aynı özelliklerde bire bir her şeyi aynı olan bir telefon biri 2 bin tl iken diğeri bin tl olmaz.. rekabet birbirlerinin yüzüne açıklarını tatlı rencide etmiycek bir dille iğneleyerek söylemesi bence güzel.. benim şahsi fikrim en azından bu..
daha samsung S5 in apple ile dalga geçtiği reklamı var..
http://www.youtube.com/watch?v=983AjwaPLmo