-
nb kasa 1.8 miata, 3.0 z3 ten hockenheim de 4,5-5 sn kadar daha yavaş. 2.0 z3 ten de aynı şekilde 3sn kadar daha hızlı..
kullanım keyfi olarakta 50:50 dengesi ile Miata bir kaç tık öne çıkar benim görüşüm.. bu arada her kasasında 50:50 dağılıma sahiptir mx5 :)
http://www.youtube.com/watch?v=UjpbTWJBpII
-
Miata ya, NA NB NC hic farketmez.
-
2 yıl boyunca o paylaştığın 320 v6 mersodan sürdüm rengide aynı idi Tr de tekti renk olarak. Suan Anadolu yakasında satalı 8 ay oldu. hızlanma olarak 180 üzerinde oldukça stabil bir hızlanması vardı ben 260 ı bikaç kez gördüm. Lakin benimkinin tek kötü yanı ve satmama sebepte olan otomatik vites olmasıydı. Drift yapmak manuele görede oldukça zevksiz olabiliyor. Çünkü Mb de devir dolunca vitesi kendi atıyor. Yani Otomatik olması performanslı sürüştede keydini bihayli azaltıyor. Demem oki asla AT bir Slk alma :). Parçaları servis fiyatları çok ütopik çıkma şekilde oldukça cuzi meblağlara halledebiliyorsun. Olukça dayanıksız bir direksyon pompası var 3 kere değiştirdim. Gördüğüm tek kroniği buydu. 200 komp. de sürdüm arkadaşımın bana heleki oda AT idi hiçmi hiç keyif vermedi taaki bir abimin 230 komp. Manuel sürene kadar. O araç keyifliydi işte. Sattıktan sonra senin gibi Mx-5 koydum kafama ve neredeyse istanbuldaki tüm eli yüzü düzgün gördüğüm 2005 ve öncesi tüm araçlara baktım. Almaya elim varmadı o istenen paralar falan, pazarlığa da yatkın değiller. Malzeme yorgunlukları gözle görülebiliyor ki en önemli sebebi bakımsızlık inanılmaz hayal alemindeler bana kalırsa mx5 satıcıları. En basitinden bir örnek vereyim konuştuk birgün bir araç sahibiyle adam dediki kapalı garajda muhafaza ediyorum gözüm gibi bakıyorum dedi kalktık gittik kapalı garaj değil bilgiğin damlataş mağrası.. Arabanın içi zehir gibi rutubet kokmuş camurluk içlerine pas yürümüş şaside kimbilir ne süprizler var sordum nekadardır burada acaba 2 yıldır burada dedi dedim rutubetten nefes alınmıyor burda bişeycik olmaz dedi, ki bu en orjinal ve temiz denilen arabaydı. Yani 20000lira dır fazlasına kendi kanaatimce acırdım. Velhasıl sürüş olarak yalnızca drift orientasyonu olan ufacık bir araç sürüşü çok çok keyifli bunda hemfikiriz tabi. MB elbeteki daha prestijli ancak eğer yapmayı planladığın hız limiti 180den yukarı değilse parça uygunluğu ve sürüş keyfi için MX5 diyebilirim. Yoksa 320 v6 bir slk ile uyum sağlayamiyacağın hiçbir ortam yok.
-
Turkiyenin tek atmosferik bp motor yukleyeni olarak konusuyorum, bence miatalara o paralar verilmez. Mercedese hic verilmez. Fc alir toplarim ben.
-
Levo'ya katılıyorum, temiz mx-5 bulunur evlat yapılır, gerisi yalan dolan hikaye :)
-
Z3 diret diyecem ama dayılar uçuştalar ama aşırı şişirilmiş diye düşünüyorum sanki 20 leri görürler gibi geliyo